Een storm noemen ze datquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Een zaterdagavond met geen fuck op de tv, een meeting die niet doorging en de storm waait om het huis
Emoticon is net uitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
Zometeen komt Medea en de opera over Jerry Springer begint nu op de BBC.
LeeSCH anders eenSCH een boek
Het valt wel weer wat tegen ja. Vergeleken bij een tsunami is dit een belleblaasje.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Een storm noemen ze dat
Licht briesje, dat is het.
Dit is kinderspel.
Zijn wij helderziend???quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Is medea mooi?
Je lijkt op mijn N. - die is naast homofiel, ook weer-o-fiel en klaagt de hele dag dat het tegenvaltquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef popolon het volgende:
Allle daken nog intact?
Kijk maar uit hoor, het waait in Nederland, poeh poeh
Moet N. echt maar weer eens hierheen komen, de spar stormt bijna het huis inquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:11 schreef SCH het volgende:
Je lijkt op mijn N. - die is naast homofiel, ook weer-o-fiel en klaagt de hele dag dat het tegenvalt
We hebben al verkering jij stomme drollekop.quote:
Ik zoek altijd weer bevestiging, lekkere cherry pie van mequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
We hebben al verkering jij stomme drollekop.
Dat is het hierquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
En Boes: Niet zeuren.
Een echt windje begint bij windkracht 10
Ik heb genoeg Medea gedaan c.q. gezien voor de rest van mijn leven.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:04 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk Medea op TV
wat SCHuift hetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb al een jaar niet geneukt.
Vrijwilligers ?
MISSCHIEN LEGO...DIE STAAT OOK AL EEN TIJDJE DROOG DENK IK....(JAARTJE OF 15quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb al een jaar niet geneukt.
Vrijwilligers ?
seriequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:44 schreef Bjoro het volgende:
film van theo v gogh met Katja Schurman !!!!!
k vind t wel leuk tot nu toequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef Bjoro het volgende:
katja is ook weer om op te eten in deze film...nu nog ff wachten totdat ze gaat neueken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |