Ik vond haar gisteren behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:07 schreef Orginial het volgende:
Ik vind Lizzie sinds gister echt helemaal lekker.![]()
Wie vind je dan wel lekker?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond haar gisteren behoorlijk irritant.![]()
Vond ik ook!!!!! Dat gedram......quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond haar gisteren behoorlijk irritant.![]()
Heb ik iets gemist???? Is Wup ziek, zo ja wens haar beterschap!!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
behalve ONM is Fok! idd ook behoorlijk klote.... en Wup is ook nog steeds kwijt...![]()
* Babette gaat get-well-soon-kaart in elkaar flansen.... voor wie wat kwijt wil: archiefonm@yahoo.com
En dat noem jij goed nieuws?? Halloooo Danny de Jong komt terug, dat betekent dat ik dan weer tegen zijn onsympatieke kop\(en nu druk ik me nog netjes uit) aanmoet kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:58 schreef Orginial het volgende:
Goed nieuws: Danny de Jong gaat in februari weer opnemen en zal dan weer terugkeren.Hij zal binnekort wel tijdelijk uit ONM gaan.Tanja Jess blijft echter gewoon heel de tijd te zien.
-edit- mysterieus dubbele post...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:58 schreef Orginial het volgende:
Goed nieuws: Danny de Jong gaat in februari weer opnemen en zal dan weer terugkeren.Hij zal binnekort wel tijdelijk uit ONM gaan.Tanja Jess blijft echter gewoon heel de tijd te zien.
dat laatste is heel goed nieuws elfje maakt een vreugde dansjequote:Op woensdag 12 januari 2005 17:58 schreef Orginial het volgende:
Gokje, Jij??quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:21 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk eens wat ik vanmiddag vond met het opruimen, in een van mijn oude school kranten...zucht mooi was die tijd...
[afbeelding]
wat is hij jong he.....vraag niet wie naast hem zat![]()
Wat hebben ze Shirina eigenlijk afgescheept met een shit-rol zeg.Maar ze is best leuk,maar ze heeft geen lijntje.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:04 schreef haagse_elfje het volgende:
De aflevering van vandaag was echt geweldig![]()
Bettina is weer terug jeah....
![]()
Dit was een van de weinige keren dat ik Joost leuk vond maar hoe hij tegen Renee deed was echt geweldig met zijn "ze hebben toch ook daklozen opvang"
Niels en Marnix was super, vooral toen Marnix over dat vreemd gaan begon en Joyce achter hem stond super! Die kop van Niels
Sinds wanneer rookt Ilyas? dat mag wel van zijn geloof? Hoe hij die sigaret vast hieldhet zag er niet uit...
Stijn is denk ik vanaf deze week ook verleden tijd nu Bettina terug is![]()
vind ik ook, ik wou liever Shirina zien dan die Joost de hele tijdquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat hebben ze Shirina eigenlijk afgescheept met een shit-rol zeg.Maar ze is best leuk,maar ze heeft geen lijntje.
BTW: Dat met Tonnie en Tara en die pruik was echt bagger.![]()
Het gaat volgens mij alleen maar over simone's adoptie. In de veronica magazine ook alquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
heb 't vandaag gemist, en morgen geen tijd voor herhaling... wie praat me bij?!
BTW: in Televizier een heel verhaal met Simone Cobben, met name over adoptiegebeuren
en volg. week dinsdag Eric Bouwman in Driver's Seat
@ soapie: ja... en zal ik doen!!
was hij haar begeleider dan??quote:En tot overmaat van ramp wil Stijn ook nog stoppen met haar begeleiding.
hij heeft haar toch zeker niet over zijn rendez-vous'tje met La Claire verteld he?!?!?quote:Tot slot neemt Niels haar mee uit eten, zodat hij alles aan haar kan uitleggen.
Fijn dat ze er weer is!!!quote:Bettina is weer terug in het ziekenhuis en vertelt ontzettend enthousiast over haar verblijf in Chicago.
ik hoop het ook niet, maar ben klein beetje bang van wel...quote:Niks ernstigs hoop ik???
Dat wist ik ook niet??quote:
Dat etentje moet nog komen..quote:hij heeft haar toch zeker niet over zijn rendez-vous'tje met La Claire verteld he?!?!?
Shit..... laten we maar duimen dan!!!!quote:ik hoop het ook niet, maar ben klein beetje bang van wel...
Geloof het wel ja!! Dacht dat het op de aftiteling stond....quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
In de verhaaltjes voor volgende week wordt 'n paar x over ene Marlon gesproken.
Is dit de vader van Kyra ofzo?!?
einde bericht....quote:over de film, van de productiesite - www.pupkin.com
Je denkt dat je relatie overal tegen bestand is, maar wat nu als heel Nederland je vriend plotseling beschouwt als volksvijand nummer 1?
Als je eigen leven op het spel komt te staan, blijven zijn reebruine ogen dan onschuld uitstralen, blijft zijn glimlach ontwapenend of wordt hij voor jou ook de duivel die iedereen in hem ziet?
Een thriller tegen de achtergrond van de moderne multiculturele samenleving.
Een telefilm in co-productie met de NPS televisie.
Ja, en dat had je moeten weten, want toen Daan met Kyra trouwde was hij ook te gast.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
In de verhaaltjes voor volgende week wordt 'n paar x over ene Marlon gesproken.
Is dit de vader van Kyra ofzo?!?
ja bij deze zet ik mijn toen-zat-ik-down-under-joker nog maar eens inquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, en dat had je moeten weten, want toen Daan met Kyra trouwde was hij ook te gast.
Klopt. Suzy had toen ernstig de hots for Daan en was stinkend jaloers op Kyra. Later heeft ze Daan nog sufgerammeld.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:44 schreef babette21 het volgende:
ja bij deze zet ik mijn toen-zat-ik-down-under-joker nog maar eens in![]()
voorjaar 2003 toch?!
[vertraagde post]Klopt! Marlon Isarin... en hij heeft dezelfde hobby als z'n dochter.[/vertraagde post]quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:10 schreef soapie het volgende:
Geloof het wel ja!! Dacht dat het op de aftiteling stond....
vanavond zie je het "grote" gesprek tussen Niels en Irisquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
Dank je wel!!
[..]
was hij haar begeleider dan??
[..]
hij heeft haar toch zeker niet over zijn rendez-vous'tje met La Claire verteld he?!?!?
[..]
Fijn dat ze er weer is!!!
[..]
ik hoop het ook niet, maar ben klein beetje bang van wel...
Ik neem aan van wel, volgende week zijn ze al in Brazilië en word de karakter Julia geïntroduceerd.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Woelli het volgende:
Wanneer gaan Joost en Tara naar Brazillie dan??
Vrijdag ofzo?
Mooiiquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, volgende week zijn ze al in Brazilië en word de karakter Julia geïntroduceerd.
M'n zus heeft vanmiddag gefigureert in ONM en zei dat joost en lizzie inderdaad uit elkaar zijn, en dat Lizzie nu wat met Hugo heeft. Er was een vechtscene in het ziekenhuis met Joost en nog iemand, ik weet niet meer wie....quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, Lizzy en Joost gaan uit elkaar.
Joost gaat vreemd met Julia
Coolquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:35 schreef somegirl het volgende:
[..]
M'n zus heeft vanmiddag gefigureert in ONM en zei dat joost en lizzie inderdaad uit elkaar zijn, en dat Lizzie nu wat met Hugo heeft. Er was een vechtscene in het ziekenhuis met Joost en nog iemand, ik weet niet meer wie....
Lizzie met Hugoquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:35 schreef somegirl het volgende:
[..]
M'n zus heeft vanmiddag gefigureert in ONM en zei dat joost en lizzie inderdaad uit elkaar zijn, en dat Lizzie nu wat met Hugo heeft. Er was een vechtscene in het ziekenhuis met Joost en nog iemand, ik weet niet meer wie....
Tonnie wou indruk op Troelalala maken door van die wethouder zijn pruk af te pakken. Omdat die wethouder of what ever hij ook mag zijn de nacht vergunning van Troelalala had ingetrokken....quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:33 schreef babette21 het volgende:
toch nog 't laatste stukje hh gezien.
waar slaat dat vage gebeuren van Tonnie op?!?
voorstukje voor vanavond is helemaal leuk!!
heb geen mail gehad van H_E maar zal alle wensen overbrengen!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:36 schreef somegirl het volgende:
oh ja, en het komt in maart op tv, dus dat duurt nog wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |