Kyra alleen is idd minder irritant dan met aanhang...Kyra moet gewoon weinig rol krijgen en veel haar mond houden. Beetje dezelfde functie als JP krijgen...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:07 schreef soapie het volgende:
Ik irriteer me meer aan Romeo dan aan Kyra. Zolang ze weer als decorstuk gaat rondwandelen, hoeft ze van mij niet weg!!!!
zolang ze wel halal geslacht worden!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten oppassen voor Ilyas, die lust ze rauw.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach gut, gaat Sander F. nu met Valerie Z. ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach gut, gaat Sander F. nu met Valerie Z. ?
Marjolijn gaat Stijn assisteren. Zij komt er achter dat ze meer op mannen valt. Samen gaan ze er vandoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:36 schreef haagse_elfje het volgende:
Dan denkt die Stijn slim te zijn om Chrisje eruit te bonjouren, nu zit hij helemaal zonder assistenten, ik vind dat hij het moet opgeven en gewoon zelfmoord moet plegen samen met Sanne en Evelien
Wat een sukkel die Joost.Laat hijquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
zometeen kunnen we eindelijk de eerste breuken in de relatie van Joost en Lizzy zien....
![]()
Ik denk dat het meer mogelijk is dat Iris Stijn gaat assisteren aangezien ze nog op Neuro zit en dan word ze verliefd op hem en vertrekken ze samen naar de noorderzon....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Marjolijn gaat Stijn assisteren. Zij komt er achter dat ze meer op mannen valt. Samen gaan ze er vandoor.
Iris en ik hebben al trouwplannen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik denk dat het meer mogelijk is dat Iris Stijn gaat assisteren aangezien ze nog op Neuro zit en dan word ze verliefd op hem en vertrekken ze samen naar de noorderzon....
dan laat Iris ook tenminste Niels met rust.....![]()
ja inderdaad....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat een sukkel die Joost.Laat hijLizzie
gewoon gaan.
Doe jij het beter?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
wat sprak die Nikkie trouwens beroerd engels....![]()
de ,,, mijne ,,, doet ,,, het ,,, normaal ,,, maar ,,, ik ,,, heb ,,, nu ,,, wel ,,, heel ,,, erg ,,, veel ,,, last ,,, van ,,, ,,,'tjes.quote:
Qua Quotes was hij inderdaad goed doorspekt wat wil je met het kneuzen team van vandaag.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Tara: "Ja, maar, als ik dan niks in m'n hoofd heb, waarom voel ik me dan zo klote?" (tegen Hugo)
Hugo: "Het lijkt mij het beste als jij maar een ding doet... en dat is stoppen. (...) Stoppen met alles." (tegen Tara)
Sanne: "Wat ben jij een ontzettende doos zeg, niet normaal!" (tegen Evelien)
Stijn: "Ik wil er mee stoppen."
EDIT: huilt met haagse_elfje mee om FOK!
behalve ONM is Fok! idd ook behoorlijk klote.... en Wup is ook nog steeds kwijt...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:09 schreef Iwan1976 het volgende:
EDIT: huilt met haagse_elfje mee om FOK!
Heel die Tara is irritant. Goed om eens een keer flink mee te neuken, maar verder niet interessant! Ik snap die bulldozer van een Bierpullen Tonnie niet. The girl means trouble. Ik zie Bierpullen Tonnie er nog voor aan om straks met Spinnen Shirina te shaggen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
Ben ik de enige die het Tara-ik-ben-ziek-verhaallijntje ontzettend saai en irritant vind?![]()
Das waar inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heel die Tara is irritant. Goed om eens een keer flink mee te neuken, maar verder niet interessant! Ik snap die bulldozer van een Bierpullen Tonnie niet. The girl means trouble. Ik zie Bierpullen Tonnie er nog voor aan om straks met Spinnen Shirina te shaggen.
Ik heb altijd gelijk. Is dat je dan nog niet opgevallen?quote:
Aafke,, komt die wel terug !!quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk. Is dat je dan nog niet opgevallen?
-- P.s.: nog een paar dagen en dan komt Aafke terug.
ja ja... Bettina is het toch.....quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk. Is dat je dan nog niet opgevallen?
-- P.s.: nog een paar dagen en dan komt Aafke terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |