quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:15 schreef -DailaLama- het volgende:
Ben ik de enige die die vrouwen in deze serie een beetje typisch vindt?
En BTW: die Maarten Wansink doet me nu niet 1 2 3 aan een vastgoedcrimineel denken. Hij lijkt nog steeds op die reclameman uit "Mijn dochter en ik"
Gelukkig is alles relatief..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
Heerlijk al die verwijzingen weer. Die ene in die nachtclub moest Ad Melkert voorstellen.
Erik de Vlieger gaat nu misschien werkelijk de politiek in. Zou hij ook naar Medea kijken?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een in en in slechte en harteloze vrouw is die bomenknuffelaarster zeg.
En wat is Anne nou van plan? Die fladdert echt maar wat rond, heb ik het idee.
En Jensma is misschien nog wel de engste van allemaal.
Topserie.
Dat vond ik zo'n mooie scene. Zo mooi in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Katja in 30 seconden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goh.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Airelle het volgende:
Voor de liefhebbers:
[best leuk om even te lezen]
het originele verhaal van Jason en Medea
Er zijn genoeg mensen die niet weten dat het een Griekse mythe is.quote:
ik sluit me hier bij aan... ben ook afgehaaktquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Persoonlijk vind ik de serie met de aflevering slechter worden. Begon de serie erg aardig en was aflevering 2 top. Vind ik het verhaal erg oppervlakkig blijven,. En de karakter uitdieping is van een minimaal laag niveau. En het acteerwerk is erg slecht enkele uitzonderingen daar gelaten. Die Tara Elders was helemaal niet om aan te zien in de laatste aflevering. Erg jammer, want de serie begon erg hoopvol.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:24 schreef -DailaLama- het volgende:
"Ja mijn politiek adviseur" Zit Theo van Gogh er opeens
Yeah right, en morgen Lil' Kim.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:33 schreef Airelle het volgende:
Die nieuwe vriendin van Frederick: Ashanti![]()
.
Griekse Mythologie! Heerlijk, dat is altijd smullen, mythologie in het alemeen overigens.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Airelle het volgende:
Voor de liefhebbers:
[best leuk om even te lezen]
het originele verhaal van Jason en Medea
denk je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:48 schreef SCH het volgende:
Matig vanavond, het zeurt maar door.
Raar beeld dat Van Gogh van Fortuyn schetst, hij bewonderde hem toch zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |