Netjesquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
k ben nu een maand gestopt, iets meer, en ik wil nog steeds roken. Ik hoef het nog steeds. Maar ik mag niet van mezelf. En dat niet mogen, dat hou ik goed vol.
Eenschquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:52 schreef broer het volgende:
maar toch vind ik dat ik gewoon een jaar gestopt ben.
Schamel? Kom nou, ik vind het echt heel goed van je!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:27 schreef Maestrov het volgende:
Ik ga me even aan jullie optrekken.
Een schamele:
One day, 4 hours, 27 minutes and 25 seconds. 23 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,74. Life saved: 1 hour, 55 minutes.
Dank jequote:
Het begin is er!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:27 schreef Maestrov het volgende:
Ik ga me even aan jullie optrekken.
Een schamele:
One day, 4 hours, 27 minutes and 25 seconds. 23 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,74. Life saved: 1 hour, 55 minutes.
Ja hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:38 schreef BlackJack het volgende:
Zit nu op drie dagen, en heb pas 1 deur kapot geschopt.
Mag ik nu ook op het lijstje?
JE hebt alle recht om trots te zijn, gefeliciteerd, en dat er nog maar vele rookloze jaren mogen volgen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:57 schreef Da.Rock het volgende:
Voor mij is het vandaag dus precies 1 jaar en 6 maanden geleden dat ik mijn laatste sigaret heb uitgemaakt
* Da.Rock is trots op zichzelf
Dat hoop ik toch wel ja. Maar 11 dagen is toch ook al heel erg knap, ik weet dat ik toen nog woedeaanvallen hadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
JE hebt alle recht om trots te zijn, gefeliciteerd, en dat er nog maar vele rookloze jaren mogen volgen!![]()
Mijn humeur is niet kapot te knuppelen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:55 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel ja. Maar 11 dagen is toch ook al heel erg knap, ik weet dat ik toen nog woedeaanvallen had
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet even klagen. De vorige keer dat ik stopte (vorig jaar) had ik allerlei rare bijverschijnselen. Die heb ik nu niet, alleen ben ik ontzettend benauwd. En in een omgeving waar gerookt wordt, ga ik bijna hyperventileren. Komt dat iemand bekend voor?
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:50 schreef _Femme_ het volgende:
Ben nu 5 uurtjes gestopt! Dankzij Zyban en pleisters voel ik me redelijk. Bij mijn vorige stoppoging ben ik helemaal gaan flippen, vandaar dat ik het zo drastisch aanpak. Het blijft wel gewoon een mentale kwestie.
Dit is mijn 1e stop-keer (vandaag 2 weken!!!) en ik heb ook enorm last van hyperventilatie en duizeligheid.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet even klagen. De vorige keer dat ik stopte (vorig jaar) had ik allerlei rare bijverschijnselen. Die heb ik nu niet, alleen ben ik ontzettend benauwd. En in een omgeving waar gerookt wordt, ga ik bijna hyperventileren. Komt dat iemand bekend voor?
Held!quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:52 schreef broer het volgende:
Iets meer dan een jaar geleden rookte ik een stuk of twintig shaggies per dag. In de afgelopen één jaar en twee dagen heb ik in totaal drie sigaren (niet over de longen!) en drie sigaretten (wel over de longen!) gerookt.
Het is niet helemaal eerlijk, maar toch vind ik dat ik gewoon een jaar gestopt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |