Carr draait de mindfuck om, eigenlijk vergelijkbaar met 'De Opluchting'. Het idee is dat je blij kunt zijn dat je niet meer rookt. Dat je niet meer hoeft te roken. En dat is natuurlijk wel zo, maar het is toch ook jammer om niet meer te roken en dat voedl ik, bijvoorbeeld nog vrij vaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:23 schreef sjoqr het volgende:
Ik heb Carr niet gelezen, maar wat ik zo hoor schrijft hij meer over de smerigheid van roken en alle bijkomende ziektes e.d. Terwijl ik "de opluchting" ervaren heb als een vorm van neuro linguistisch programmeren. Voor mij werkte dit beter.
Precies, gewoon cold turkey stoppenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:06 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ik lees juist bij bol.com dat hij de open deur van het is slecht voor je weglaat en er maar een halve pagina over schrijft. Maar ik ben benieuwd het blijft toch slechts een hulpmiddel dat zei de dokter ook. Uiteindelijk moet je het zelf doen
Dat ga ik ook doen staat ook in de info die ik van de dokter heb gekregen. Alleen moet ik nog een stopdatum bepalenquote:
Netjes hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Three months, 11 hours, 9 minutes and 47 seconds. 1109 cigarettes not smoked, saving ¤ 219,14. Life saved: 3 days, 20 hours, 25 minutes.3 maanden!!
Nou weet ik weer waar ik het allemaal voor doe (of beter: laat)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:47 schreef schatje het volgende:
*plaatsje omhoog gezet*
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:17 schreef BlackJack het volgende:
Hallo allemaal,
Ben nu 22 uur gestopt, wat misschien niet zoveel lijkt, maar het is voor de afgelopen vijf jaar mn persoonlijke record. Ik zit echter wel te shaken achter mijn bureau, en kan me slecht concentreren.
Dat dacht ik op te lossen door een zak tum-tum's bij het tankstation te halen, als afleiding enzo. Nu is die zak leeg, ik kan me nog steeds niet concentreren, zit nog steeds te shaken, en ik ben misselijk.
Heeft er nog iemand gouden tips hoe de eerst komende dagen door te komen? Ik wil het echt halen deze keer.
Het boekje 'Stoppen met roken volgens de Eb-methode' is uiterst dun.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:17 schreef BlackJack het volgende:
Hallo allemaal,
Ben nu 22 uur gestopt, wat misschien niet zoveel lijkt, maar het is voor de afgelopen vijf jaar mn persoonlijke record. Ik zit echter wel te shaken achter mijn bureau, en kan me slecht concentreren.
Dat dacht ik op te lossen door een zak tum-tum's bij het tankstation te halen, als afleiding enzo. Nu is die zak leeg, ik kan me nog steeds niet concentreren, zit nog steeds te shaken, en ik ben misselijk.
Heeft er nog iemand gouden tips hoe de eerst komende dagen door te komen? Ik wil het echt halen deze keer.
Ik zie het al in de krant staan:quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:17 schreef Eb het volgende:
Het boekje 'Stoppen met roken volgens de Eb-methode' is uiterst dun.
Het behelst slechts 1 pagina, en op die 1e pagina staat 1 regel tekst.
En die 1e regel tekst luidt als volgt:
'Je moet gewoon niet roken.'
Wat een dooddoener zegquote:
Accepteer maar vast dat je nooit meer een peuk zult vasthouden. Je mag nu niet meer roken. Enne, dat gezeik van "je hoeft niet meer te roken! Wees blij!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:16 schreef BlackJack het volgende:
Nicotine kauwgom is niet te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |