Enige mate misschien, maar nergens in die vorm. De westerse wereld heeft tenminste enige aandacht voor bijvoorbeeld Sudan, Tibet etc. het laat zijn internationale politiek nog enigzins be-invloeden door mensenrechten. In de moslim-wereld is het enige conflict wat van politiek belang schijnt te zijn het conflict in Israel en daar zouden dan ook gelijk alle problemen vandaan komen.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, die hypocrisie is overal te vinden, in elke cultuur en elke beschaving.
In het begin werden mensen uit de islamitische landen gehaald om hier te komen werken. Bovendien heb ik nergens gezegd dat mensen vanuit Islamitische landen moeten komen om te radicaliseren. Het ging me er alleen om dat je jezelf kan afzetten tegen een land/werelddeel waar je woont. Dat bewijst een Mohammed B. Hij genoot wel een uitkering maar ondertussen koesterde hij enorme haat tegen het westen. Typisch geval van parasiteren.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Totaal geen verstand van de werkelijkheid: De huidige immigranten worden niet hierheen gehaald, die komen hierheen. De talloze illegalen die met bootjes via Noord-Marokko naar Spanje proberen te komen bewijzen al dat jouw stelling puur uit de lucht gegrepen is. Bovendien is je voorbeeld van Mohammed B irrelevant, gezien het feit dat mensen zoals hem (wat blijkt uit hun levensverhalen) hier in Nederland radicaliseren en niet in de "desbetreffende islamitische landen".
Dat jij mijn visie niet deelt ligt eerder aan jou dan dat mijn visie een zogenaamde complottheorie is. Mss moet je wat minder antiwesterse propaganda uit de Arabische wereld bekijken en zelf een mening proberen te vormen. Ik weet dat een eigen mening niet gewaardeerd wordt in de Islam maar toch zou je het eens moeten proberen.quote:Je beticht mij van het "niet zo goed kennen van de geschiedenis", en je probeerd dat te weerleggen met een complottheorie die je zelf niet met feiten kan onderbouwen.
Hier maak je jezelf dus volkomen belachelijk.quote:Ze? Wie? Osama bin laden vast wel ja, maar we hebben het hier niet over extremisten, we hebben het hier over de normale moslim van de straat. En niet de moslim met een tulband op zn hoofd en lange baard en een AK-47 langs zn schouder. Het feit dat jij al denkt dat vanuit de islam moslims superieur wordt gezien, zegt al genoeg over je know-how. (Totaal geen). Het leuke is dat je niet in bent gegaan op mijn eerdere voorbeelden. Landen als Koeweit, Qatar, Oman, De verenigde arabische emiraten zijn rijk genoeg, en ook daar is er toch enige vorm van "anti-semitisme", op wat zouden ze dan jaloers moeten zijn? Immers zij zijn welvarend, rijk en hoogontwikkeld. In theorie ben jij niet anders dan de mensen die zeggen dat Amerika anti-islamitisch is vanwege het feit dat ze Irak en Afghanistan zijn binnengevallen "uit jaloezie" vanwege bijv. de Olie![]()
Voor het hele verhaal verwijs ik je graag naar de volgende link. Zijn verhaal komt aardig overeen met wat ik denk.quote:De uitslag van zo’n concurrentie-wedstrijd moet immers van te voren vast staan: de islam en de moslims zijn superieur. Dat staat al in de Koran, wie daar aan twijfelt kan het voor zijn kiezen krijgen.
Ach, maar natuurlijk. Dat is jouw visie van hoe jij de arabische wereld ziet. Erg lomp natuurlijk, aangezien darfur net als het Israel Conflict een grote rol speelt (ja ook binnen de Islamitische werld). Maar net als in de Westerse Wereld is het Israel-Palestina conflict overheersend in de media. Er is puur en alleen meer media-aandacht. Afrika heeft wat dat betreft altijd al een marginale rol gespeelt. Zelfs in de ogen van volgens het jou heilige westen.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Enige mate misschien, maar nergens in die vorm. De westerse wereld heeft tenminste enige aandacht voor bijvoorbeeld Sudan, Tibet etc. het laat zijn internationale politiek nog enigzins be-invloeden door mensenrechten. In de moslim-wereld is het enige conflict wat van politiek belang schijnt te zijn het conflict in Israel en daar zouden dan ook gelijk alle problemen vandaan komen.
Gellukig wordt Egypte al sinds geruime tijd ruim gesubsidieert door de VS en zal het niet in de hoofd halen om een ander land te invaderen.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de situatie van toen kan je niet vergelijken met de situatie van nu. Kijk alleen naar bijv het materieel dat Egypte tegenwoordig heeft.![]()
Omdat joden bijna al het bankwezen, het Witte Huis, de media beheersen in de VS. Da's gewoon een feit. Het amerikaanse buitenlands beleid laat steeds meer openlijk pro-joodse tekenen zien.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:06 schreef pesci het volgende:
Beste Moslim-posters en -posterinnen,
Iets dat me al een tijdje dwarszit: ik heb in mijn (perifere) kennissenkring ken redelijk wat moslims -meest hoog of in ieder geval hoog opgeleid en in ieder geval volgens Wilders/Verdonk-criteria behoorlijk geintegreerd, en iedere keer als het onderwerp op 'de wereldpolitiek' komt, komen 'de Joden' om de hoek. Deze zouden alle touwtjes hebben in de wereldpolitiek en met name de Moslims op alle denkbare manieren tegenwerken en misbruiken, al zijn wij als 'Christenen' natuurlijk ook niet veilig voor hen.
Sommigen (ik heb het dus over heel normale mensen) gaan zelfs zover dat ze Hitler verheerlijken omdat 'hij tenminste wat aan de Joden deed'. Hoe zit dit? Hebben zij zitten slapen tijdens de geschiedenisles toen het over de Tweede Wereldoorlog ging? Of gaat het toch vooral om frustratie over Palestina, overgoten met een vooroorlogs-antisemitisch sausje?
Graag, je kunt nooit genoeg vervalste citaten op een dag zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:34 schreef N_I_ het volgende:
.
1. Ik post wel wat citaten uit de talmud om mijn claims te onderbouwen als daarom gevraagd wordt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:34 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Omdat joden bijna al het bankwezen, het Witte Huis, de media beheersen in de VS. Da's gewoon een feit. Het amerikaanse buitenlands beleid laat steeds meer openlijk pro-joodse tekenen zien.
Het feit dat ze joden haten komt vast omdat ze bekend zijn met joodse geschriften. Iemand die de Talmud maar ook een beetje kent begrijpt dat joden een gevaar voor de samenleving zijn. Maar men vergeet onderscheid te maken tussen joden. De gevaarlijke parasieten zijn de rabbinale/talmudische joden die er alles aan doen om niet-joden uit te melken. 1 Men vergeet de joden die de babylonische talmud NIET volgen. Dat zijn gewoon normale mensen zoals jij en ik die volgens hun regeltjes leven. En daarbij komen ook nog de 'joden' die eigenlijk seculier zijn maar toch joodse ouders hadden en zich 'jood' noemen.
Hitler verheerlijken gaat in mijn ogen tever. Maar ik begrijp wel dat ze zich zo machteloos voelen terwijl de jood de touwtjes in handen heeft. Ik denk dat ze dichterbij hun doel zouden komen als ze niet de extreme standpunten in zouden nemen (hitler verheerlijken). Maar mensen gewoon zouden informeren over het talmudisch-joodse gevaar, zonodig met onderbouwde argumenten.
1. Ik post wel wat citaten uit de talmud om mijn claims te onderbouwen als daarom gevraagd wordt.
Leuk... weten we gelijk wat voor vis we in de kuip hebben zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:37 schreef N_I_ het volgende:
Weg met jood cohen en een sterke leider instellen die het beste voorheeft met A'dam.
Ik links?quote:Extreem-rechts doet in de V.S. veel moeite om "links" en "anti-semitisch" (in de zin van "anti-Joods") aan elkaar te koppelen. Persoonlijk heb ik het altijd onzin gevonden, maar N_I_ bewijst nu toch dat er een zekere empirische basis bestaat voor die stelling, hoewel de veralgemeenbaarheid natuurlijk twijfelachtig blijft.
Dat de talmud vals is weet ik. Maar er is niks vervalst aan.quote:Graag, je kunt nooit genoeg vervalste citaten op een dag zien.
Wat is een anti-semiet? Het woord an sich heeft geen bestaandwaarde en is discriminerend voor alle anderen die te maken krijgen met discriminatie.quote:Nooit zo'n echte onvervalste anti-semiet hier horen praten...
Grappig hoe jij hiermee wegkomt, terwijl iemand die het woord moslim door jood vervangt virtueel gestenigd wordt.quote:Natuurlijk hebben moslims joden een hekel aan joden Christenen, tenzij je het openlijk vraagt waar een jood Christen het kan horen.
Natuurlijk hebben moslims joden een hekel aan nederlanders, tenzij je het openlijk vraagt waar een nederlander het kan horen.
Natuurlijk hebben moslims joden geen hekel aan joden Christenen en nederlanders, vraag het maar op fok.nl.
Op sites als Stormfront enzo ben ik ook weleens dit soort dingen tegengekomenquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:37 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik links?
[..]
Dat de talmud vals is weet ik. Maar er is niks vervalst aan.
[..]
Wat is een anti-semiet? Het woord an sich heeft geen bestaandwaarde en is discriminerend voor alle anderen die te maken krijgen met discriminatie.
[..]
Grappig hoe jij hiermee wegkomt, terwijl iemand die het woord moslim door jood vervangt virtueel gestenigd wordt.
Hier wordt uitgelegd hoe Christenen stelselmatig gediscrimineerd worden. Het artikel is gebaseerd op een nieuwsbeircht uit The Telegraph.
Hier wat leuke citaten uit de Talmud. Een van de meest recente werken voor talmudische joden.
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b
"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30
"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855
"Een zwangere niet-jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b
"Hoewel de niet-jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de jood, verhouden ze zich tot de jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b
"Als u eet met een niet-jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b
"Als een jood een niet-joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de jood betonen. U behoort tegen de jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1
"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Talmud Sanhedrin 74b
Met "Ongelovigen" (Engels: 'Gentiles', Hebreeuws: 'Goyim') wordt bedoeld: niet-joden, met name christenen en moslims.
"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25
"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5
"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Talmud, Abodah Zara, 4b
"Iedere jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772
Hier zijn wat citaten over hoe er gedacht wordt over de Talmud binnen het jodendom zelf:
What is the Talmud
"The Talmud, then, is the written form of that which, in the time of Jesus was called the traditions of the elders and to which he makes frequent allusions (History of the Talmud, Michael Rodkinson, p. 70)."
"The teachings of the Talmud stand above all other laws. They are more important than the laws of Moses (Rabbi Ismael)."
"The decisions of the Talmud are words of the living God. Jehovah himself asks the opinion of the early rabbis when there are difficult affairs in heaven (Rabbi Menachem, Commentary on Fifth Book)."
--------------------------------------------------------
Hier wat extra's voor Christenen die de zionistische entiteit steunen doordat het dezelfde naam draagt als de Bijbelse Israel.
"Jesus was a bastard born of adultery." (Yebamoth 49b, p.324).
"Mary was a whore: Jesus (Balaam) was an evil man." (Sanhedrin 106a &b, p.725).
"Jesus was a magician and a fool. Mary was an adulteress". (Shabbath 104b, p.504).
Nog meer zonden van Jezus:
He and his disciples practiced sorcery and black magic, led Jews astray into idolatry, and were sponsored by foreign, gentile powers for the purpose of subverting Jewish worship (Sanhedrin 43a).
He was sexually immoral, worshipped statues of stone (a brick is mentioned), was cut off from the Jewish people for his wickedness, and refused to repent (Sanhedrin 107b; Sotah 47a).
He learned witchcraft in Egypt and, to perform miracles, used procedures that involved cutting his flesh, which is also explicitly banned in the Bible (Shabbos 104b).
Gittin 57a. Says Jesus is in hell, being boiled in "hot excrement."
Sanhedrin 43a. Says Jesus ("Yeshu" and in Soncino footnote #6, Yeshu "the Nazarene") was executed because he practiced sorcery: "It is taught that on the eve of Passover Jesus was hung, and forty days before this the proclamation was made: Jesus is to be stoned to death because he has practiced sorcery and has lured the people to idolatry...He was an enticer and of such thou shalt not pity or condone."
----------------------------------------------------
Bron? Gewoon even de Babylonische Talmud openslaan.![]()
![]()
Nee dit is geen leugen. Er zijn dan ook zat joodse sites die deze citaten 'goedpraten' en beweren dat ze 'uit hun verband' gerukt zijn. Maar volgens de talmud mag een talmudische jood liegen om zijn doelen te behalen dus... (Baba Kamma 113a)quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:19 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Op sites als Stormfront enzo ben ik ook weleens dit soort dingen tegengekomen
Is dit gewoon een leugen of komt dit echt uit de Talmud
Ik denk het eerste maar ik zou toch graag bewijs willen zien dat laat zien dat dit een leugen is
Nee, de citaten die jij aanhaalt zijn vals of verraderlijk bewerkt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:37 schreef N_I_ het volgende:
Dat de talmud vals is weet ik. Maar er is niks vervalst aan.
Jij bent duidelijk een student Europese Geschiedenis.quote:Wat is een anti-semiet? Het woord an sich heeft geen bestaandwaarde
Het is bedacht door een Jodenhater. Misschien moet je hem aanklagen.quote:en is discriminerend voor alle anderen die te maken krijgen met discriminatie.
Inderdaad. Zo was Stalin eigenlijk een hele aardige man. De anti-communistische propaganda portreteert hem als een beest.quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, de citaten die jij aanhaalt zijn vals of verraderlijk bewerkt.
Dank.quote:[..]
Jij bent duidelijk een student Europese Geschiedenis.
Het maakt niet uit door wie het bedacht is. Het is gewoon een verkeerd woord. Anti-semitisme schijnt een trapje hoger te liggen dan 'gewoon' racisme. Joden zijn overigens geen homogene ethnische groep maar een godsdienstige groep. En aangezien Wilders het recht heeft de islam 'fascistoïde' te noemen en Van Gogh moslims voor geitenneukers uit kan schelden heb ik het volste recht om aanhangers van het Talmudische Jodendom een gevaar voor de maatschappij te noemen.quote:
Nou ja, citaten uit de Koran worden vaak uit de context gehaald om zo een punt te makenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:31 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Net zoals islamitische verzen vaak worden gemanipuleerd door extreem-rechtse en joodse en christelijke websites?
bullshitquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:31 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Net zoals islamitische verzen vaak worden gemanipuleerd door extreem-rechtse en joodse en christelijke websites?
De koran is gebaseerd op de Talmud, de zaken die in de Koran staan, staan ook in de Talmud. Ik begrijp de selectieve verontwaardiging van ondere andere Johan en jou niet. "Zeer betrouwbare" bronnen? Je bedoelt die extreem-atheistische website, ik noem dat alles behalve betrouwbaar. Tja het is betrouwbaar wanneer het je uitkomt natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
bullshit
ik heb een zeer betrouwbare bron als het gaat om de bijbel en de koran. daar heb ik al vele posts mee onderbouwd, en die kloppen als een bus. zo niet daag ik je uit om het tegendeel te bewijzen...
succes he ik neem aan dat je weet hoe de search werkt![]()
ja lachen met jouquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De koran is gebaseerd op de Talmud, de zaken die in de Koran staan, staan ook in de Talmud. Ik begrijp de selectieve verontwaardiging van ondere andere Johan en jou niet. "Zeer betrouwbare" bronnen? Je bedoelt die extreem-atheistische website, ik noem dat alles behalve betrouwbaar. Tja het is betrouwbaar wanneer het je uitkomt natuurlijk.
hallo check het ff en als je kunt bewijzen dat er mee gerommeld is dan praten we verder ok?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:04 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Je hebt gelijk. Als 1 plus 2, 3 is, dan is 2 plus 6 dat ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |