OK, ben ik met je eens, maar moet de werkgever dat beoordelen? Ik vind dus van niet. Lijkt me een mooie taak voor een opvoeder, of een school, of iets dergelijks. Niet voor de werkgever. Natuurlijk is het voor een uitzendkracht anders, maar toch. Ik vind ontslag geen terechte straf voor het weigeren van een hand.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tja en aan de andere kant ben je gewoon een trieste lul als je iemand geen hand wil geven...
lekker belangrijk toch of iemand een kleurtje heeft of niet... en als iemand erg nederlands is is Prem t wel....
Gelukkig mankeert aan mijn bloeddruk minder dan aan de geestelijke gesteldheid van enkele puberale Fokkers in een onderontwikkeld stadium.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol de vrouwelijke mart hauser hier op t fok! forum kickuh!!!
sterkte! en denk aan je bloeddruk!
Het is vooral puberaal om "alle moslims het land uit " te bleren zoals jij doet.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gelukkig mankeert aan mijn bloeddruk minder dan aan de geestelijke gesteldheid van enkele puberale Fokkers in een onderontwikkeld stadium.
Ga jij ergens anders trollen SCHoft..........quote:Op zondag 9 januari 2005 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is vooral puberaal om "alle moslims het land uit " te bleren zoals jij doet.
Het is niet helemaal duidelijk waar de zwarte Piet vandaan komt. Heeft het te maken met de Moren, de duivel, zwartgeblakerde demonen uit de hel, slaven, of roet (quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef dewd het volgende:
[..]
En het niet begrijpen dat het zwarte niet van de huidskleur komt maar van het roet uit de schoorstenen. Die gast heeft toch gestudeerd of niet soms.
Lukt 't knul?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff wat een contact gestoorde ben jij zeg....
ga lekker in Hongarije zo lopen janken en tyf lekker naar je groene moer
Jawel, het gaat over snotneuzen, puberaal gedrag, over elkaar heenkotsen, en andere toffe dingen. Volgens mij proberen de posters zich in te leven in het niveau van die skinheads, door elkaar om het hardst uit te maken voor pubers en kleuters.quote:
Bedankt voor de heldere uitleg, hier kunnen we wat mee.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:15 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Jawel, het gaat over snotneuzen, puberaal gedrag, over elkaar heenkotsen, en andere toffe dingen. Volgens mij proberen de posters zich in te leven in het niveau van die skinheads, door elkaar om het hardst uit te maken voor pubers en kleuters.
Blijf je aan het schelden?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ik kan me ook zo ergeren aan dat soort idiooten....
dan ga je beetje modder gooien... maarja ik zal me niet meer verlagen tot dat soort frusties...
en nu game on!
Snap jij zo'n 50 posts verder nog niet dat dat SARCASME was?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is vooral puberaal om "alle moslims het land uit " te bleren zoals jij doet.
bronquote:Prem haalt verhaal
Een extreemrechtse jongen uit Venray is vorige week naar aanleiding van een uitzending PREMtime ontslagen. Zijn baas stuurde hem de laan uit toen hij zag dat de jongen tvmaker en advocaat Prem Radhakishun geen hand wilde geven. Bovendien zei hij ook dat hij het liefste de moskee in zijn woonplaats zag verdwijnen. Voor Prem is dat weer aanleiding om verhaal te halen bij de werkgever en te onderzoeken hoe het is gesteld met de vrijheid van meningsuiting in Venray.
typisch, zelfs seksisme (weigeren van hand van vrouw) goed pratenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed idee, Verdonk ook weg - die bezorgt Nederlander een nog slechtere naam. Kunnen we fris en fruitig verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |