Goed idee, Verdonk ook weg - die bezorgt Nederlander een nog slechtere naam. Kunnen we fris en fruitig verderquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het zou me ook deugd doen als die achterlijke imam die Verdonk's hand weigerde werd ontslagen. Die lul bezorgt jullie moslims een nog slechtere naam dan je al hebt.
Nog beter idee, moslims weg. Is dat gezeik ook van de baan met die lui, en als prettige bijkomstigheid dalen de overheidsuitgaven gelijk met miljarden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed idee, Verdonk ook weg - die bezorgt Nederlander een nog slechtere naam. Kunnen we fris en fruitig verder
Ja joh. En alle vrouwen weg. En alle koeienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nog beter idee, moslims weg. Is dat gezeik ook van de baan met die lui, en als prettige bijkomstigheid dalen de overheidsuitgaven gelijk met miljarden.
Hou je gemak achterlijke ondergekotste hoerenloper.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh. En alle vrouwen weg. En alle koeien![]()
Nog meer extreem-rechtse prietpraat, stinkdoos?
Waar haal je die bruine shit vandaan, dat moslims het land uitmoeten? Ben je echt gek?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hou je gemak achterlijke ondergekotste hoerenloper.
Als er een gek is ben jij het wel, debiele trol.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar haal je die bruine shit vandaan, dat moslims het land uitmoeten? Ben je echt gek?
Ach, we weten wie het zegtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als er een gek is ben jij het wel, debiele trol.
Moet je heel erg mee uitkijken want racisme is een heel erg ruim begrip.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:57 schreef popolon het volgende:
Als ie zich racistisch heeft uitgelaten dan heb ik er vrede mee dat 'ie is ontslagen.
Begrijpelijk.
En bij ons is Wij; diegene die de is-lam(synoniem is-bezopen) spuugzat zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
We als in: de meeste fokkers, die het domme algemene islamgebash spuugzat zijn
Dat is een kleine minderheid op Fok.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En bij ons is Wij; diegene die de is-lam(synoniem is-bezopen) spuugzat zijn.
Daar kan ik niet over oordelen. In mijn omgeving ben ik wel met een grote groep die dat denken.quote:
ik ben zelf ook geen islam fan ofzow...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nog beter idee, moslims weg. Is dat gezeik ook van de baan met die lui, en als prettige bijkomstigheid dalen de overheidsuitgaven gelijk met miljarden.
Nooit van een sarcastische reactie gehoord? Als je nou eens GOED leest (wat bij sommige users dit vermogen ontbreekt) voordat je gaat timmeren, zie je waarom sarcasme met sarcasme wordt beloond.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ik ben zelf ook geen islam fan ofzow...
maar die reden die je opgeeft die is pas achterlijk.....
![]()
Onderbouw je meervoudige "we" uitspraak eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
We als in: de meeste fokkers, die het domme algemene islamgebash spuugzat zijn
De randstad is een dorp?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Onderbouw je meervoudige "we" uitspraak eens.
En ik ben jouw domme tegendraadse achterbakse reacties spuugzat. Wat zal jij het moeilijk hebben in je zielige tunnelvisie wereldje. Ben je weleens je dorp uitgeweest?
Provoceert zijn jongen zelf net dan? Een hand uitsteken als begroting is toch gewoon een teken van goed fatsoen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:56 schreef Gia het volgende:
Prem had kunnen weten dat een lonsdale jongere hem geen hand wil geven. Hij provoceert opzettelijk door toch zijn hand uit te steken.
In elke stad wonen er wel enkele heikneuters die niet eens van voren weten dat ze van achteren leven.quote:
Ze noemt me een heikneuterquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In elke stad wonen er wel enkele heikneuters die niet eens van voren weten dat ze van achteren leven.
Is SCH een afkorting van SCHoft?
En het niet begrijpen dat het zwarte niet van de huidskleur komt maar van het roet uit de schoorstenen. Die gast heeft toch gestudeerd of niet soms.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Prem, van premtime, leuk programma wel maar, die man zit ongelofelijk vol vooroordelen en kortzichtigheid, als ik hem over sinterklaasviering hoor dan denk ik wat lul je nou, jij hebt het er toch zo over dat je respect moet hebben voor andere culturen met andere gewoontes. Een Imam die geen handje wil geven moet je respect voor hebben, okay, maar waarom heeft prem dan geen respect voor een oud volksfeest met zwart geschminkte pieten?
Precies. Het is fatsoen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Provoceert zijn jongen zelf net dan? Een hand uitsteken als begroting is toch gewoon een teken van goed fatsoen?
Een hand geven is een 'vriendelijke begroeting'.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef SlimShady het volgende:
Precies. Het is fatsoen.
Ikzelf zou nooit een hand weigeren.
Mag een werkgever iemand ontslaan die door het rode licht rijdt?quote:De stelling is wel interessant:
"Mag een werkgever iemand ontslaan die discrimineert?"
Ik zeg gelijk "ja".
Als jij privé bepaalde dingen uitgevreten hebt, is dat niet meteen grond voor ontslag.quote:Ik vraag me af wat de wet hierover zegt; Wat zou de kantonrechter zeggen?
Oohja sacrcastische uitspraken.... Dus als je wat DOms zegt is t opeens sarcasme en ik lees niet LOL!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nooit van een sarcastische reactie gehoord? Als je nou eens GOED leest (wat bij sommige users dit vermogen ontbreekt) voordat je gaat timmeren, zie je waarom sarcasme met sarcasme wordt beloond.
Ik had het over het discrimineren.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef DennisMoore het volgende:
Als jij privé bepaalde dingen uitgevreten hebt, is dat niet meteen grond voor ontslag.
Je leest nog steeds niet, dat is een duidelijk gegeven waar vele broeders overdadig mee gezegend zijn, of mankeert er wat aan je interpretatievermogen Sadam?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Oohja sacrcastische uitspraken.... Dus als je wat DOms zegt is t opeens sarcasme en ik lees niet LOL!!!
Sorry Eva Braun mijn sarcasme is toch een ander sarcasme dan t jouwe....
En je spreekt jezelf toch wel tegen.... Als ik al jouw topics doorlees ben je gewoon echt rijp voor t gekkenhuis......
Dat je werknemer voor jou mag beslissen welke meningen jij er op na moet houden? Prachtig signaal...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef Meh7 het volgende:
Dit zendt natuurlijk ook een erg mooi signaal uit naar de rest van de racistjes
Aangezien de meerderheid van de fokkers kerstmis en nieuwjaar in Hitlers bunker vierde betwijfel ik of de fokkers die het islamgebash beu zijn meer dan de helft bedragen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:20 schreef SCH het volgende:
de meeste fokkers, die het domme algemene islamgebash spuugzat zijn
Zelfs al je dreigde van de honger om te komen zou ik nog niet in je bek kotsen SCHoft......quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze noemt me een heikneuter![]()
Ga nou maar lekker ergens over moslims heenkotsen met je gefrustreerde kennissen SCHat
quote:Op zondag 9 januari 2005 04:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
En, is het gelukt met je dienstverlenend bedrijfje?
Die term is zoooo mei 2002quote:Op zondag 9 januari 2005 10:39 schreef Priapus het volgende:
de linkse kerk.
En jij zooooooooooooooo 1970quote:
lol de vrouwelijke mart hauser hier op t fok! forum kickuh!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 04:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet, dat is een duidelijk gegeven waar vele broeders overdadig mee gezegend zijn, of mankeert er wat aan je interpretatievermogen Sadam?
Maar goed, rot dan maar gauw op naar je zandbak en ga daar maar zandvliegtuigjes bakken voor je debiele baardaap idooltjes. Vergeet niet je zakdoekje mee te nemen knul om het zand uit je oogjes te wrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |