Windkracht 8 nu hier volgens mn weerstation.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat al beter maar nog niet helemaal je van hetvandaag nog maar ff rustig aan en thuis blijven...
gaat het niet stormen bij jullie vandaag
quote:Weeralarm
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 8 januari 2005, om 08:53
uur.
Bericht nummer: 2
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Tot in de middag vooral in de kustprovincies kans op zeer zware
windstoten (tot ca. 120 km/uur). Verder kan in het noordelijk
kustgebied mogelijk enige tijd een zware storm staan,
windkracht 10.
Update: 11.00
Haha, denk je dat ik met dit weer op een motor stap als het niet hoeft?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo naar mn pa en de hele Bandit cleanen
Maar als jij wilt houd ik je niet tegen hoorOf je komt helpen, krijg je nog een rondleidinkje ook
Gewoon kopen, bij Riet zijn pa stallen en pas later zeggen dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet niet of het nut heeft, maar anders kan je hem zolang wel op mijn pa's werk stallen tot je rijbewijs, lekker warm en droog
Ik wel .. maar vandaag is sowiezo Fiero sleuteldag, en ik heb een dubbele lekkage in huis.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:27 schreef Didiot het volgende:
Wie heeft er zin om vandaag lekker een stukje te gaan sturen?![]()
Gisteren hier ook al, maar aan dat achterhaalde gebied rond S'hertochenbosch en daarboven dus nog niet.. inmiddels wel dus.quote:
Ga naar buiten en even filmen met je digicam .. je kan nooit wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:32 schreef hicham het volgende:
Euhm, het waait hier op het moment keihard en begint ook al te regenen. Lijkt wel alsof er een tsunami op komst is !(woon langs het water
)
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha coolDat bovenste ventje ligt gewoon bijna op straat
zolang je wind mee hebt...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan moet ik zo op de fiets naar mn pa's werk.......Ach tis voor een goed doel hoop ik
En dan voorlopig niet meer met de motor rijden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan moet ik zo op de fiets naar mn pa's werk.......Ach tis voor een goed doel hoop ik
Ging over iemand die hem bokkerig vond rijden. Niet tegen mij dus.quote:Op zaterdag 08 januari 2005 07:10 schreef boedhaman het volgende:
rij zelf een r1100s uit 99.fijnste motor tot nu toe en een paar van mijn andere waren toch ook niet de minste 2x vtr een sv100s.
wat dat probleem van jou betreft.ik heb een laser uitlaat systeem en geen kat meer.vond hem ook niet lekker.ik dus naar een goede bmw monteur.hij had me vanalles kunnen wijs maken en een dikke rekening opmaken maar voor twee maal ¤12,- was ik geholpen....jawel de bougies.nog ff links en rechts synchroon laten zetten en 99% verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |