25kWquote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik deze mooier...
[afbeelding]
Jawel hoor, dat lukt wel met deze marokkaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik ken die gozer. Die is van Peter, en tis een ok motor! Mooie is dat ie zelf wout is dus alles zal wel in orde zijn.
Alleen wouten en marokkanen werkt nooit zo goed geloof ik![]()
![]()
Hoeveel schuiner kan je trouwens gaan met koffers .. bijdehandje?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:22 schreef Didiot het volgende:
Als je het in het juiste perspectief bekijkt valt het wel mee
[afbeelding]
quote:Op donderdag 06 januari 2005 19:02 schreef Black B@ndit het volgende:
[...]
Bij mijn Bandit heb ik dat ook altijd zo gedaan.
Elke 10.000km verse olie, en elke 20.000km olie + filter.
Nu staan er 132.000km op, en er mankeert nog altijd niets aan het motorblok.
Met de bougies heb ik ook altijd 3X zolang gereden als wat Suzuki in het boekje heeft staan (ruim 30.000km dus, elke 12.000km moeten er volgens die mannen nieuwe in).
Nooit problemen mee gehad :]
quote:Alex Barros is een trotse vader, helemaal nu zijn acht jarige zoon Lucas onlangs zijn debuut maakte op de motor. Begin december afgelopen jaar reed de kleine Lucas met zijn vader op het circuit van Interlagos in Brazilië. Hun uitstapje was een unieke vertoning van vader en zoon, die allebei waren uitgedost in competitieve Repsol kleding.
Alex Barros laat weten:
Dit jaar werd Lucas vijfde tijdens de Paulista kart kampioenschappen in de Cadete klasse. Ik beschouw dit als een mooi resultaat voor zijn debuutjaar, zeker omdat de concurrentie sterk was. Drie maanden geleden is hij gaan oefenen op de motor en als vader moet ik voorzichtig zijn als ik zeg dat hij het in zich heeft een goede coureur te zijn.
Alex Barros vertelt verder:
Mijn hart sloeg op hol. Ik heb een motor voor hem gekocht, een Metrakit 50cc en dit was zijn eerste keer op een echt circuit. Eerder reed hij al in karts op het circuit, maar dit is toch even anders. Stel je voor: ik rijd daar 150 km/h op mijn Honda CBR1000RR en Lucas zit vlak achter me. Het ging niet helemaal soepel maar hij had de tijd van zijn leven. Aan de andere kant maakte ik me wel druk of hij niet zou vallen of zich zou bezeren, maar goed dat zijn moeder er niet bij was. Maandag komen we terug, hopelijk met goed nieuws. Over een paar dagen word hij negen en het zou leuk zijn als hij zijn eerste internationale race heeft gereden.
Enkele weken later -het weekend van 18-19 december- maakte Lucas zijn debuut in de Metrakit 70cc World Championship in Almeria, Zuid Spanje. Dat Barros jr. het racen met de paplepel krijgt ingegoten was duidelijk aan de resultaten te zien. De jonge Braziliaan werd in zijn eerste internationale wedstrijd vierde.
Lucas in actie op Almeria
Doet ut nie?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Pssssst jongens!!!!!!!!!!!!!
http://www.motor-meet.nl/forum/
Ik zal is kijken, dat motor-meet moet trouwens wel door iedereen gesteund worden ofzow. En alleen als het forum down is ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef, is een 95/96-er ZX6R niks voor je dan?Kosten tussen de 3500 en 4000 euro..... en kunnen 25kw
Hoe moet ik nu weten welke motor ik heb tussen de haakjesquote:25 kw
7 ZX-6R (ZX600-F1/3) 1995 Inlaatringen
8 ZX-6R (ZX600-G1/2) 1998 Inlaatringen
9 ZX-6R(ZX600-J1/2) 2000 Gasschuif aanpassing+ O-ring
10 ZX-6R (ZX636-A1) 2002 Gasschuif aanpassing+ O-ring
11 ZX-6R (ZX636-B1) 2003 Gasklepaanslag + Kabel brandstofpomp
Als we bijvoorbeeld naar Ressen.mpg kijken zal ie nu net als jouw Bandit klinken, en niet net als de zxr400'tjes? Toch? Kleinere motor enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor zover ik weet kan elke ZX6R 25kwMaar dat weet ik de motorzaak wel als t goed is
Hoezo zit er geen goed geluid meer in ?
Ik zei het al tegen Youssef..... gewoon flink doorzeuren, hij is 19 potverdikkie, dat is dan toch zijn keuzeOuders hebben het maar te accepteren
Gaat lukken joh....
Windkracht 8 nu hier volgens mn weerstation.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat al beter maar nog niet helemaal je van hetvandaag nog maar ff rustig aan en thuis blijven...
gaat het niet stormen bij jullie vandaag
quote:Weeralarm
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 8 januari 2005, om 08:53
uur.
Bericht nummer: 2
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Tot in de middag vooral in de kustprovincies kans op zeer zware
windstoten (tot ca. 120 km/uur). Verder kan in het noordelijk
kustgebied mogelijk enige tijd een zware storm staan,
windkracht 10.
Update: 11.00
Haha, denk je dat ik met dit weer op een motor stap als het niet hoeft?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo naar mn pa en de hele Bandit cleanen
Maar als jij wilt houd ik je niet tegen hoorOf je komt helpen, krijg je nog een rondleidinkje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |