quote:"Waarnemingen van UFO's (unidentified flying objects) waren veelvuldig in het getroffen gebied. Buitenaardse wezens hebben waarschijnlijk geprobeerd de baan van de aarde te veranderen."
't was 'The Architect' uit de Matrixquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:12 schreef Leffe48 het volgende:
Lijkt de telegraaf wel.
Waarom kan het niet gewoon veroorzaakt zijn door een aardbeving?
Nee, het waren de Amerikanen die kernproeven deden, nee aliens probeerden de baan vd aarde te veranderen, nee de Illuminatie verveelde zich..
Dit is toch wel een heel mooi stukje. Die bewaar ik in mijn "plakboek". Het laat goed zien hoeveel de wereldmachten eigenlijk al weten maar er gewoon niks over zeggen. Ik denk dat India flink onder druk wordt gezet niks los te laten. Mijns inziens al een indirecte maar best goed bewijs dat ze meer weten en zelfs al jaren contact hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Aurora025 het volgende:
"India may be the first country to explain to the world about extra-terrestrial and UFO contacts – the secret debate is on"
http://www.indiadaily.cm/editorial/01-06a-05.asp
Hij verdient geloof ik $400.000,- per jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:04 schreef Aurora025 het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar kon het niet laten dit bericht te plaatsen.
Bush Contributes $10,000 in Personal Funds for Tsunami Relief
The Associated Press
http://ap.tbo.com/ap/breaking/MGBMRGYUL3E.html
Dat is 7000 euro ofzo, belachellijk
Wat een kerel die Bush
![]()
Zo kun je dat niet zien, om president te worden moet je over heel veel geld bezitten en de Bushes zijn toch echt niet arm hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:11 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hij verdient geloof ik $400.000,- per jaar.
Hij geeft dus 2,5% van zijn loon.
Hoeveel heb jij gegeven?
hoe duur is een tomahawk ook nou weer?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:14 schreef PeeJay het volgende:
had die miljarden van irak dan gegeven man...
7000 euro, wat n gierigaard...
Yosomite, heb je eventueel het complete artikel, if so, please paste/link it, thanks!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:05 schreef Yosomite het volgende:
Je kon erop wachten. In het NRC van vandaag (6 jan 2005)
[..]
Ojah, dus omdat men 400 jaar geleden dacht dat de aarde plat was, is deze aardbeving/tsunami veroorzaakt door iets totaal anders wat we nu nog niet kunnen bevatten? Ohk. Logisch. Er zullen ongetwijfeld dingen zijn waar we fout in zitten, maar je kan jezelf ook gek maken met dit soort dingen, niet achter iedere gebeurtenis zit een complot of een diepere betekenis.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef Hallulama het volgende:
De aarde is plat, toch? Ik weet 't zeker, ik kan toch uit m'n doppen kijken, kom nou! Wat is er platter dan de aarde, ik zie 't toch? De grond waarop ik sta is toch echt plat hoor, of eeh.......... ?
Hee, verrek, hij is rond, hoe kan dat nou?
Nothing is as it seems.
555 = wat dacht je van 05 05 05 (= 5 mei 2005) of omgekeerd zoals iemand al eerder zei in het topicquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:17 schreef DJKoster het volgende:
Het waren de vrijmetselaars..
Het getal 5 is voor hun toch erg belangerijk? Alle giften op giro 555 komen in hun zak terecht..
En toen werd het ook al stilgehoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:23 schreef Ancient het volgende:
Ik hoorde anders ook dat zo'n 100 jaar geleden er ook een grote aarbeving daar was, waren de aliens toen ook aan het klooien?![]()
blz 5, NRC 06.01.2005, laatste alineaquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:58 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Yosomite, heb je eventueel het complete artikel, if so, please paste/link it, thanks!
bassie denk ik.quote:Ga je je toch afvragen waar al dat geld dan werkelijk blijft?
En als je maar lang genoeg kloot met m'n geboortedatum kom je erachter dat ik eigenlijk de zoon van God ben. Zoals je al zegt: je kunt zoveel doen met getallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:08 schreef JoZzephus het volgende:
-verhaal-
Shit! Betrapt . . .quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:05 schreef Yosomite het volgende:
Je kon erop wachten. In het NRC van vandaag (6 jan 2005)
[..]
ja en de tijd is daardoor een fractie van een seconde vooruitgegaan omdat de aarde iets sneller om zijn as roteerd oidquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:59 schreef Shagya het volgende:
Door de aardschok voorafgaand aan de Tsunami is de aarde wat uit zijn baan geraakt.![]()
De tijd is er idd ook door in de war geraakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 04:01 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
[..]
ja en de tijd is daardoor een fractie van een seconde vooruitgegaan omdat de aarde iets sneller om zijn as roteerd oid
Van een mug een olifant maken...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:59 schreef Shagya het volgende:
Door de aardschok voorafgaand aan de Tsunami is de aarde wat uit zijn baan geraakt.![]()
quote:"Waarnemingen van UFO's (unidentified flying objects) waren veelvuldig in het getroffen gebied. Buitenaardse wezens hebben waarschijnlijk geprobeerd de baan van de aarde te veranderen."
Nee O-tjequote:oogje?
Ja van graankoren, voedselhulpquote:13 blaadjes (oud news)
Lijkt wel een mannetje met het stipje als zijn hoofdje boveninquote:lijkt wel een piramide in een piramide met het stipje bovenin
Nee niet huh, Tearfund, ook een organisatiequote:huh
Jij ziet ook echt overal een oogje in he? Kijk goed! Das een mannetje die zijn armen spreid over het mannetje eronder --> Symbool voor hulp, zorgen voor mensen in noodquote:kijk niet zo, oogje
Uh ja een plaatje met giro 999 erop. Erg leuk jaquote:deze is leuk he..stond precies in het midden van dat grote bord, tussen zijn andere vriendjes
Eyeworks is vast een hersenspoelende organisatie ja. God wat ben ik gehersenspoeldquote:deze uitzending werd gemaakt door.
Eyeworks.
ay ay
opgenomen in studio 22 ook zo'n apart getal (vergeten)
ach ja laten we zeggen gewoon toeval he.
er is aan geld op gehaald tot nu toe.
112.144000 euro
ja leuk getal maar toevallig 144000.
over 144000 heb ik wel eens iets vluchtigs gelezen hier op fok en dat getal staat hoorde ik ook in de bijbel en daar is iets mee. (vergeten)
ok, 112.144000 = 1+1=2+1+4+4+000= 13
belangrijk getal dacht ik.
het telefoon nummer wat je de hele tijd moest draaien was,
0800-1112, leuk he tel maar bij elkaar op krijg je 13.
11-2=13
11-2= 11 februari (nee toch het zou toch niet)
nou laten we zeggen dat je zoveel dingen kunt doen met getallen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
't was 'The Architect' uit de Matrix![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:34 schreef The_stranger het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het de schuld was van de bewoners van onze hollow-earth. Omdat ze dichterbij de kern van de aarde zitten, gaat de tijd daar sneller dan bij ons oppervlakte bewoners.
Wat is er nu zo mooi aan, ik zie enkel een 'News-of-the-world achtige publicatie met veel beweringen maar weinig stof, er zou een geheel geheim debat aan de gang zijn over het openbaren van UFO-geheimen door India.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef Darksoulz het volgende:
Dit is toch wel een heel mooi stukje. Die bewaar ik in mijn "plakboek". Het laat goed zien hoeveel de wereldmachten eigenlijk al weten maar er gewoon niks over zeggen. Ik denk dat India flink onder druk wordt gezet niks los te laten. Mijns inziens al een indirecte maar best goed bewijs dat ze meer weten en zelfs al jaren contact hebben.
Als je nog meer van die mooie berichten hebt dan graag.
Met alle respect, maar deze journalist ziet ze echt vliegen, een debat gaat over het vormen van een nucleaire macht in India, en, op basis van niets concludeert de journalist dat het evident is dat dit te maken heeft met UFOs ...quote:Recently, India’s foreign affairs minister Mr. Natwar Singh came out and said that for India it was not necessary to become a nuclear power. He is a strong supporter of Mrs. Indira Gandhi, India’s former Prime Minister who initiated the nuclear program in the mid sixties. India first exploded a nuclear device in Pokhran in early seventies. The whole country including people from his own party questioned Mr. Singh for such an irresponsible statement. But on analyzing his statements, it is evident, that based on what he knows now, being a nuclear power really does not matter much because the technologies controlled by the extra-terrestrials are so advanced that all our technologies mean really nothing. But importantly he may be irritated with this controversial ongoing secret debate and what he really meant was that if India was not a nuclear power, the debate on UFO and extra-terrestrials will never be there in India.
kijk eens goed dan..ik zie geen armen, wel een oog.quote:Jij ziet ook echt overal een oogje in he? Kijk goed! Das een mannetje die zijn armen spreid over het mannetje eronder --> Symbool voor hulp, zorgen voor mensen in nood
ja de hele dag door hoor en zie je giro 555 en midden op dat bord staat daar giro 999. (ik dacht nog, he draai dat bord maar om Robertje ten Brink met je jeugdjournaalbek.)quote:Uh ja een plaatje met giro 999 erop. Erg leuk ja
maakt niet uit hoor.quote:Eyeworks is vast een hersenspoelende organisatie ja. God wat ben ik gehersenspoeld
ja toeval dat het bij elkaar 13 is.quote:112.144000 euro is sowieso een afgerond bedrag. En natuurlijk is er weer iets mystieks aan dat bedrag
Evanals aan het telefoonnummer
nou ok dan.quote:Je kan inderdaad veel met getallen doen, maar ik denk dat het eigenlijk helemaal nergens op slaat
eerlijk gezegd kijk ik dat soort programma's niet,(was even aan het zappen)quote:Het enige wat ik niks vond aan dat programma was dat het indoctrinerend overkwam. Maar das altijd zo. Anders halen ze niks op namelijk. Je moet mensen namelijk flink hun geweten aanspreken, dan storten ze met massa's.
niet meer willen, maar meer pakken.quote:s voor jou dan echt alles een geheime organisatie die meer wil dan ze zeggen ??
meer logica en waarschijnlijkheid voor wie dan?quote:Zo teruglezend, heeft mijn verklaring i.i.g. meer logica en waarschijnlijkheid dan het rammelnde relaas van JoZzephus
prima .. dat kanquote:"Waarnemingen van UFO's (unidentified flying objects) waren veelvuldig in het getroffen gebied.
quote:Buitenaardse wezens hebben waarschijnlijk geprobeerd de baan van de aarde te veranderen."
ja, I see what you mean. Bedacht me gister ook: net zoals dat verotte giro 555 = 5 mei 2005 en omgekeerd ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:08 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
bassie denk ik.
Onderstaande logo's waren de hoofdrolspelers in die gezamelijke uitzending gisteravond.
ik zag het op een groot bord staan terwijl de presentator duidelijk voor dat bord stond om ons maar even duidelijk te maken wie onze vrienden wel niet zijn.
stort alstublieft geld mensen.
alles is voor 'bassie
[afbeelding]
oogje?
[afbeelding]
13 blaadjes (oud news)
[afbeelding]
lijkt wel een piramide in een piramide met het stipje bovenin.
[afbeelding]
huh
[afbeelding]
kijk niet zo, oogje.
[afbeelding]
deze is leuk he..stond precies in het midden van dat grote bord, tussen zijn andere vriendjes
deze uitzending werd gemaakt door.
Eyeworks.
ay ay![]()
opgenomen in studio 22 ook zo'n apart getal (vergeten)
ach ja laten we zeggen gewoon toeval he.
er is aan geld op gehaald tot nu toe.
112.144000 euro
ja leuk getal maar toevallig 144000.
over 144000 heb ik wel eens iets vluchtigs gelezen hier op fok en dat getal staat hoorde ik ook in de bijbel en daar is iets mee. (vergeten)
ok, 112.144000 = 1+1=2+1+4+4+000= 13
belangrijk getal dacht ik.
het telefoon nummer wat je de hele tijd moest draaien was,
0800-1112, leuk he tel maar bij elkaar op krijg je 13.
11-2=13
11-2= 11 februari (nee toch het zou toch niet)
nou laten we zeggen dat je zoveel dingen kunt doen met getallen.
![]()
Nee, dat lijkt mij ondenkbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:30 schreef RM-rf het volgende:
Vraagje...
Zou het ooit kunnen voorkomen dat er ooit een ramp gebeurd waar veel publiciteit over is, en dat er dan geen complot-theorieen komen ..?
Ik bedoel, dat er bijvoorbeeld een aardbeving plaatsvind doordat platen tegen elkaar aanbewegen (wat theoretisch toch misschien zou moeten kunnen gebeuren), deze een schokgolf veroorzaakt welke dan een vloedgolf oproept ..
zonder dat er UFOs bovenvliegen, het amerikaanse leger deze veroorzaakt zou hebben, danwel vrijmetselaars/illuminatie het uitgedacht hebben ...
En ook dat lijkt mij ondenkbaarquote:Overigens, ook zonder dat religieuze geestelijken het een staf van god vinden tegen de zondaars of mogelijke tegenstanders ... en zonder dat politici en ondernemers zoiets gaan uitbaten om lekker veel publiciteit voor zichzelf te genereren (goodwill is dan opeens big business...)
5 mei ' 05quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:14 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
ja, I see what you mean. Bedacht me gister ook: net zoals dat verotte giro 555 = 5 mei 2005 en omgekeerd ook
KLIKquote:wat is er mis met het getal 13?
Interessant..quote:Egyptian paper: Israel-India nuke test caused tsunami
The earthquake that struck the Indian Ocean on December 26, triggering a series of huge waves called tsunami, "was possibly" caused by an Indian nuclear experiment in which "Israeli and American nuclear experts participated," an Egyptian weekly magazine reported Thursday.
According to Al-Osboa', India, in its heated nuclear race with Pakistan, has lately received sophisticated nuclear know-how from the United States and Israel, both of which "showed readiness to cooperate with India in experiments to exterminate humankind."
Since 1992, the magazine argued, leading geological centers in Britain, Turkey and other countries, warned of the need "not to hold nuclear experiments in the region of the Indian Ocean known as 'the Fire Belt,' in which the epicenter of the earthquake lies.
Geologists labeled that region 'The Fire Belt' for being "a dangerous terrain that can move at anytime, without human intervention," Al-Osboa' wrote.
Despite warnings not to carry out nuclear experiments in and around the 'Fire Belt', "Israel and India continue to conduct nuclear tests in the Indian Ocean, and the United States has recently decided to carry out similar tests in the Australian deserts, which is included in the 'Fire Belt', the Egyptian weekly magazine wrote.
"Last year only, Arab and Islamic states have asked the United States to stop its nuclear activities in that region, and to urge Israel and India to follow suite," Al-Osboa' reported.
Although Al-Osboa' does not rule out the possibility that the tsunami could have been caused by a natural earthquake it speculates however that, "while it has not been proved yet, there has been a joint Israeli-Indian secret nuclear experiment [conducted on December 26] that caused the earthquake."
The Egyptian weekly magazine concludes in its report that "the exchange of nuclear experts between Israel and India, and US pressure on Pakistan which is exerted by supplying India with state-of-the-art nuclear technology and preventing Islamabad from cooperating with Asian and Islamic states in the nuclear field, pose a big question mark on the causes behind the violent Asian earthquake."
Incitement against Israel and Jews in Egyptian media is usually limited to the context of the Israeli-Palestinian conflict yet exceptions are known to occur.
In August 2002, the Paris Supreme Court summoned Ibrahim Naafi', editor of the Egyptian daily Al-Ahram, for having authorized the publication of a controversial article entitled 'Jewish matza is made from Arab blood' in the October 28, 2000 edition of the paper.
Naafi' was charged with incitement to anti-Semitism and racist violence.
Laten we het niet doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:25 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Overigens, laten we nu inderdaad aannnemen dat buitenaardse hebben geprobeerd de ramp te voorkomen.
het leed dat photoshop heetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit is gewoon een speedboot die net achter die boom vandaan komt zetten.
En de grap is dat die foto een HOAX is....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:44 schreef RM-rf het volgende:het enige bewijs voor betrokkenheid van UFO's is deze foto bij het artikel, waaronder de datum 6 januari 2005 staat ..
[afbeelding]
Dat is een drogreden. Je veralgemeniseert nu 1 specifiek geval over UFO's naar middeleeuwse opvattingen. Bovendien geloofden er niet zo gek veel mensen in de middeleeuwendat de aarde plat was, hoor. Dat viel reuze mee, en is behoorlijk opgeblazen. Het verhaal dat men bang was dat Columbus van de aarde af zou vallen is naar mijn weten sterk overdreven.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef Hallulama het volgende:
De aarde is plat, toch? Ik weet 't zeker, ik kan toch uit m'n doppen kijken, kom nou! Wat is er platter dan de aarde, ik zie 't toch? De grond waarop ik sta is toch echt plat hoor, of eeh.......... ?
Hee, verrek, hij is rond, hoe kan dat nou?
Nothing is as it seems.
Is wel een aannemelijke verklaring.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:17 schreef MightyLord het volgende:
Wat tevens een opvallend fenomeen en volledig los staat van buitenaards leven. Wanneer zich een aarbeving of vulkaan uitbarsting voltrekt stijgen het aantal ufo waarnemingen in het betreffende gebied
Er is onderzocht, ooit door discovery uitgezonden dat wanneer tektonische plaatsen verschuiven er bepaalde krachten vrijkomen. Voordat deze krachten vrijkomen vindt er een bepaalde reactie plaats ( in de lucht ) volgens het onderzoek betreffen dit ufo's die worden veroorzaakt door een natuurlijk fenomeen.
Zo zijn er waarschijnlijk nog wel 1001 mogelijkheden te bedenken echter zijn wij als mens onwetend om dit te kunnen bevatten. Daarnaast willen mensen altijd alles begrijpen terwijl die voor ons rationeel niet te verklaren zijn. Wat doen we dan??? we geloven in een god, buitenaards leven ed. We wanen ons superieur terwijl we in vergelijking niet meer zijn dan een 1 zandkorrel in vergelijking met alle zandkorrels op de aarde. Helaas trekken mensen altijd snel conclusies voor hun eigen gemoedtoestand.
Dit staat nu in de top 10 van grootste wetenschappelijke onzin van 2005.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 04:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Van een mug een olifant maken...
Oftewel van 0,0003 microseconde een uur maken.
Dus het is een UFO die de tsunami heeft veroorzaakt..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:06 schreef UncleScorp het volgende:
Onze planeet is net zo goed een zandkorrel in het heeal ...
En het is pas superieur om te beweren dat wij de enige levensvorm zijn ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |