Die krullenbol is idd Tom Holkenborg aka Junkie XL. Hier nog in zijn Weekend at Waikiki tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Die krullenbol? Holkenborg?
Neuh, deze meneer heeft/had niets met drums van doenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:45 schreef pyl het volgende:
Gokje Scrut: Ian Paice?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Stand tot en met topic 305 HP VP NAAM PT 1 (1) bukgeit 11 +4 (2) DaisyDuke 11 +6 2 (2) bartrid 7 +2 (1) Sack_Blabbath 7 (4) newbiedoobiedoo 7 +5 (5) bimmel 7 +6 (--) ranja 7 +7 3 (3) Berkery 5 +2 4 (5) dorian_g 4 +3 (--) iggy_in_the_house 4 +4 5 (4) dolle_hond 3 +1 6 (4) GLO 2 (5) Jobbel 2 +1 (5) Z 2 +1 7 (5) Mark 1 (5) le_knightclub_soda 1 (--) TheSilentEnigma 1 +1 (--) Doc 1 +1 (--) thaleia 1 +1 (--) Gambolputty 1 +1 (--) cora4034 1 +1 |
Consolideren is allesquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En daar ging m'n (gedeelde) eerste plaats weer......
Geen platenbaasquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:16 schreef Zanderrr het volgende:
Sam Philips van Sun Records?
En niet zomaar eentjequote:Op donderdag 6 januari 2005 19:24 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, een instrumentenbouwer dan? Of versterkers of zo?
Natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Leo Fender?
Coffeeshop 401.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Meer een soort plek waar je koffie kan scoren, en de duivel - 265...
Ken een 2 a 3 nummers van ze, vond die nergens echt speciaal klinken. Ik ken het bandje vooral van het feit dat ze 'door breken in de VS' (voor indie begrippen dan..), terwijl in Nederland niemand ze kent. Hier blijkbaar ook niet... Je komt ze wel steeds vaker tegen op sites, misschien dat ze jullie nu gaan opvallenquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:22 schreef bukgeit het volgende:
Mis je iets als je er nog nooit van gehoord hebt? Zijn ze goed?
Ik heb woonruimte voor je in Amsterdamquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:32 schreef thaleia het volgende:
Theo van Gogh
Handel je tegenwoordig in woonruimte?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb woonruimte voor je in Amsterdam
Watergraafsmeer?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb woonruimte voor je in Amsterdam
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Elvis Presley?
Ook op de Frontpage zag ik.quote:De overleden rockster Elvis Presley heeft de Nederlander Toon Nieuwenhuisen een bijzondere boodschap doorgegeven. The King vroeg de Brabander zijn fans op te roepen geld te doneren voor de slachtoffers van de tsunami in Azië.
Nieuwenhuisen zag donderdag dat de ogen van zijn Elvis-beeld vochtig waren."Op dat moment hoorde ik als medium Elvis' oproep." De man uit Deurne besloot de boodschap meteen te verspreiden.
"Elvis heeft miljoenen fans over de hele wereld,dus als zij allemaal geld geven kan de actie slagen.Ik roep dan ook iedereen op uit naam van Elvis een bedrag te storten op Giro 555."
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:12 schreef bartrid het volgende:
die gast van Novastar?
quote:Quasi-cult-like in its construction, surgical in its execution, eclectic to a fault,emerged from Nashville, TN, in 1992 as a trio of musical misfits with tremendous technical abilities lead by founder, guitarist, and vocalist Steve Austin. Not the simplest to define sonically,
combines the challenging time signatures and chameleon-esque musical proficiency of King Crimson with the raw-boned intensity, volume, and power of Slayer. Between those poles, Austin and the various incarnations of
have experimented brazenly, audaciously, and fearlessly with sound, tone, and style, utilizing everything from found samples to acoustic instruments to synthesizers to all-out death metal and grindcore beats. In doing so, the band has earned the distinction as one of extreme music's most talented, peculiar, searching, and influential acts. After releasing a self-financed EP on the band's own Supernova Records,
returned to Austin's former home of Detroit, MI, to record a demo tape. One of those tapes fell into the hands of Amphetamine Reptile Records head Tom Hazelmeyer, who immediately signed the band to a multiple album deal.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:49 schreef belsen het volgende:
Ik dacht even aan the Bees, maar jij bedoelt vast Vitesse.
So close, and yet so far...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij horen The Kinks er niet bij. De andere twee hebben een connectie met de Stones. In de Pretty Things speelt een jeugdvriend van Jagger die voordat Brian Jones in beeld komt bij de Stones speelt en The Small Faces leverden later een andere gitarist aan de Stones.
Ja maar ik denk dat de crux van het antwoord gelegen is in de geschiedenis van The Kinks en daar weet ik vrijwel niets van.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:37 schreef belsen het volgende:
Wat je schreef over Dick Taylor en Ron Wood klopt en is ook nodig in het antwoord.
Klopt. Was gister vaker niet dan wel te bereiken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:26 schreef bartrid het volgende:
druk geweest hier. Forum soms plat geweest?
fijn.....Ik had het gelukkig erg druk dus ik heb niks gemistquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Was gister vaker niet dan wel te bereiken.
Laurentien maar ik wist niet dat die zong.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:37 schreef ranja het volgende:
wie heeft er nou van die zware wenkbrauwen....
Melissa Auf Der Maur? Maar die ziet er volgens mij anders uit toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef de_man_in_beige het volgende:
Die van de Smashing Pumpkins? (ik weet haar naam niet)
Nee, de oorspronkelijke. Dat was zeker een blonde.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Melissa Auf Der Maur? Maar die ziet er volgens mij anders uit toch?
Mijn-spatiebalk-is-kapot,-dan-maar-zo.-Ik-reken-'m-goed-omdat-hij-al-zo-lang-staat.-D'arcy-is-haar-naamquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef de_man_in_beige het volgende:
Die van de Smashing Pumpkins? (ik weet haar naam niet)
Het moeten niet altijd moeilijke vragen zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:44 schreef ranja het volgende:
Yo la tengo
Ter controlequote:
ik dacht t ookquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:55 schreef de_man_in_beige het volgende:
Crawling dacht ik
Die zocht ik inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:30 schreef timbob het volgende:
is het verband misschien Martina Topley Bird ?
quote:is the brainchild of Audio Information Phenomena label owner
. Hailing from the San Francisco Bay Area,
started his musical career playing in well known hard core bands (
,
and
). After a couple years of enduring the unfulfilling "band life",
decided to trade in the smoky club atmosphere for an intimate home recording environment. Since 1996,
has been writing and recording music under the alias of
.
quote:You know it kills me to see such a pretty girl so tired
You've got your mother's cheekbones and your father's crooked smile
Forget all those places that you've never really been
And all those situations you somehow found yourself in
Let your body sink into me
Like your favorite memory
Like a line of poetry
Or a fucking fit of honesty
I'll do my best to keep you, keep you sleepy as the south
With my old watch on your wrist
And my thumbs inside your mouth
Suck on my fingertips until you kill all my prints
So your boyfriend has no clue
Of how much I've been touching you
muziek!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef bukgeit het volgende:
Ai, die bands ken ik niet. Wat maakt de man nu?
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:25 schreef belsen het volgende:
Stond-ie niet in het voorprogramma van The Dandy Warhols vorig jaar?
jaa!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 20:40 schreef bartrid het volgende:
david bowie en z'n vrouw heet iman toch?
Ik moet bekenen dat ik ook niet heel erg bekend ben met de band, staan al tijden op m'n 'hier-moet-ik-mij-ooit-nog-eens-in-verdiepen-lijstje' , samen met vele andere bands....quote:Op zondag 9 januari 2005 21:59 schreef bartrid het volgende:
zo zeg, goed hoor, ik dacht dat het nog wel even zou duren want zo bekend zijn ze nou ook weer niet.
sack_blabbath +1
ik heb er 3 albums van die erg afwisselend zijn, van niet naar te luisteren noise tot zeer briljante industrial.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet bekenen dat ik ook niet heel erg bekend ben met de band, staan al tijden op m'n 'hier-moet-ik-mij-ooit-nog-eens-in-verdiepen-lijstje' , samen met vele andere bands....
Klinkt interessant, eens kijken of ik die best of ook ergens kan vinden voor 'n mooi prijsje......quote:Op zondag 9 januari 2005 22:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb er 3 albums van die erg afwisselend zijn, van niet naar te luisteren noise tot zeer briljante industrial.
Grappig trouwens, ik zat naar hun best of te luisteren en besloot om in plaats daarvan xrated op kink fm aan te zetten en het eerste nummer is een nummer van controlled bleeding
of niet...quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef Jobbel het volgende:
rockbitch?
of hoe heet dat ook alweer... iets met bitch...
of niet?
ik heb hem voor 5 dollar van Ebay gehaaldquote:Op zondag 9 januari 2005 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Klinkt interessant, eens kijken of ik die best of ook ergens kan vinden voor 'n mooi prijsje......
quote:Although White Zombie received most of the credit for mixing tales of sex, Satan, and gore with a rock/dance beat (although admittedly with more of a heavy metal edge), Chicago'sspecialized in similar territory for just as long. Originally formed in 1987 by
(who had recently relocated from Boston) and
, the duo sought to create a worthy musical accompaniment that could be used as a soundtrack to trashy B-movies. The duo's initial project was to make a movie (in the style of Russ Meyer and John Waters), to be named "
." The movie never got off the ground, but
and
used the aborted movie's title for the name of their just-formed group, as their over-the-top stage show was best described as "sensory overload" (featuring a revolving door of weird characters, props, and intense visuals). Signing on with Chicago's renowned industrial dance label Wax Trax!, the Thrill Kill Kult issued several releases between 1989 and 1991.
Berkery +1quote:Op zondag 9 januari 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
Styx
Wow. Wat gaf het weg?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Gokje: Fats Domino?
Moah er zijn wel meer dikke pianisten maar die spelen meestal met een voltallige bigbandquote:Op maandag 10 januari 2005 01:07 schreef bukgeit het volgende:
En zijn postuur?
Nee, niet Amerikaansquote:Op maandag 10 januari 2005 01:08 schreef bukgeit het volgende:
Beetje veel bril. Latoya?
quote:Over a musical arrangement and amix that is completely without edge — a vaguely Latin sway, a little reggae perhaps, and a smooth wall of sound that features
saxophone and
staccato guitar lines alternately peeking out —
sings like an old-time romantic crooner, his voice somewhere along the lines of classic ballad singers. He sounds unlike any other singer from his own era....He is supported by the cooing background vocals of
. The effect is an ethereal soundscape...It is an unguarded and unexpected moment, after a party, when one has perhaps given up thoughts of finding romance. It is quite a rich little lyric in a scant three verses.
Over welke 'era' hebben we het dan, Iggy?quote:He sounds unlike any other singer from his own era.
jaren 70 en 80 in dit geval.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Over welke 'era' hebben we het dan, Iggy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |