abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24433418
Moslimleider: “Homo’s oorzaak van Tsunami”

Een vooraanstaande Moslimleider in Riyadh beweert dat de tsunamis die wellicht meer dan 250.000 doden tot gevolg zal hebben de staf van Allah is omdat de getroffen gebieden homo’s en hun perverse gedragingen tot hun landen toelaten.

"Deze grote tragedies en collectieve straffen die hele dorpen, steden en zelfs hele provincies treffen, zijn de wil van Allah”, zo beweerde sheik Fawzan tegen de televisiezender in Saudi Arabië. Het interview is inmiddels vertaald door het Middle East Media Research Institute.

"Iedereen weet dat de getroffen resorts, die helaas te vinden zijn in Islamitische en andere Aziatische landen, vooral rond de kerstdagen worden overstroomd door seksueel perverse toeristen, met name door homoseksuelen”, ze meent Al-Fawzan.

"Het feit dat de ramp zich voltrok in deze periode is een bijzonder teken van Allah. Het gebeurde met kerst op het moment dat ontuchtplegers en lieden uit de hele wereld die corrupt zijn naar deze stranden komen voor hun seksuele perverse handelingen. Vandaar de plaats en de tijd van deze tragedie die hen en alle mensen rondom hen vernietigde. In de getroffen gebieden zal voorlopig alleen het gekrijs van kraaien te horen zijn. En teken voor alle moslims om Allah te gehoorzamen.”

"Het is aan ons om ontucht, homoseksualiteit en kinderprostitutie te bestrijden en een leven te leiden zoals Allah ons voorhoudt.”

Al-Fawzan is lid van de Senior Council of Clerics (het hoogste college van kerkelijk leiders) in Saudi Arabië. Hij is bovendien als hoogleraar verbonden aan de Al-Imam Universiteit. Zijn religieuze boeken worden gebruikt door 5 miljoen studenten over heel de wereld tot in Europa en de Verenigde Staten.

Het is niet voor het eerst dat homo’s de schuld krijgen van een ramp. Meteen na de aanslag op het World Trade Centre en het Pentagon gaf de Amerikaanse fundamentalistische dominee Jerry Falwell ook al de schuld aan homoseksuelen.

De catastrofale gebeurtenissen in Zuidoost-Azië zijn ook volgens veel protestaten in de getroffen gebieden zelf geen toeval. Dat is de vaste overtuiging van onder meer de Thaise dominee Saengkong uit Bangkok: „God stuurde welbewust de watervloed naar Indonesië, Sri Lanka en ons land. Het gaat erom dat we Zijn hand opmerken en de betekenis gaan begrijpen.”

De christenen in Thailand zijn er volgens ds. Saengkong van overtuigd dat de Heere met de zeebeving enerzijds Zijn toorn over de zonden heeft willen tonen en tegelijk de volken in Zuidoost-Azië en in de wereld heeft willen opwekken tot bekering.

Dominee Wesley Simmons van de Greater Grace Church in Bangkok bevestigt dat de autochtone christenen in Thailand er vast van overtuigd zijn dat de ramp een direct oordeel is over de zonden van hun land. "Het getroffen deel van Thailand was voor buitenlanders een oord waar ze vooral kwamen vanwege de (kinder)prostitutie. Juist rond Kerst komen veel Europeanen hier hun genoegen halen. En nu heeft God daarin geblazen. En dat is niet de beleving van een enkeling. Zo ervaren de meeste christenen het hier.”

Ook in India hebben de kerkdiensten van de afgelopen dagen in het teken van verootmoediging gestaan. De algemeen secretaris van de All India Christian Council, John Dayal, heeft ertoe opgeroepen vooral ook tegenover de Heere schuld over de zonden te belijden.

Donderdag 6 januari 2005
Bron: www.gaykrannt.nl

Ach ja....
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:40:01 #2
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_24433492
Oh, nu weer de homo's..
Ik dacht dat VS de schuldige waren?
Wat een gelul, ik ga niet eens de hele OP lezen hoor...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_24433520
ah..eerst de amerikanen met hun kernproeven... nu de homos...
wanneer zijn de joden aan de beurt?
pi_24433567
Valt mee dat ze niet de zionisten de schuld geven
pi_24433569
volgens mij is het god die het niet eens is met alle pedofielen daar
pi_24433605
En het waren vast ook nog eens Amerikaanse homo's
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24433610
Herken de homo

streng religieuzen...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:45:47 #8
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24433616
altijd weer die homo's
fok you ja!
pi_24433653
nou dan gaan wij als nederland "vrij land" ook binnenkort aan, als je kijkt hoe men hier zondigd.
Onvoorstelbaar. Waarom treft de zogenaamde god niet eens alle domme mensen?
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_24433660
"Het feit dat de ramp zich voltrok in deze periode is een bijzonder teken van Allah. Het gebeurde met kerst op het moment dat ontuchtplegers en lieden uit de hele wereld die corrupt zijn naar deze stranden komen voor hun seksuele perverse handelingen. Vandaar de plaats en de tijd van deze tragedie die hen en alle mensen rondom hen vernietigde. In de getroffen gebieden zal voorlopig alleen het gekrijs van kraaien te horen zijn. En teken voor alle moslims om Allah te gehoorzamen.”

En sinds wanneer heeft Allah iets met kerst te maken??
nothing lasts 4ever
pi_24433708
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:48 schreef golda het volgende:

Inderdaad, moslims mogen de feestdagen van het westen niet eens vieren. Een knap staaltje van praten voor eigen parochie.
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:50:39 #12
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_24433713
Er zit wel wat in natuurlijk...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_24433717
*mompelt iets over de zondvloed*
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:53:55 #14
8783 gbm
Estd. 2001
pi_24433789
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:50 schreef Sessy het volgende:
*mompelt iets over de zondvloed*
Sodom en Tsunami *

* Vrij naar: Sodom en Gommora
pi_24433796
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:48 schreef golda het volgende:

Het gebeurde dus met kerst, een feest van de ongelovigen.... dat IS juist het teken.... hehe snap dat dan....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24433838
Moeten we moslims nog serieus nemen
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:58:08 #18
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24433859
BansheeBoy nog niet gereageerd?
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:58:58 #19
101809 BObNL
Je bent top!
pi_24433875
deden we dat dan ?
Leuter mee!!
pi_24433908
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:56 schreef Markster het volgende:
Wat wij zien als lachwekkende onzin, zien zij als Waarheid. Overigens geldt dit niet alleen voor moslims maar voor strenge religieuzen in het algemeen en ook voor sommige psychisch gestoorde mensen. Levensgevaarlijk zulke lui. Het feit dat overal van dat soort mensen rondlopen is behoorlijk beangstigend.
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:01:27 #21
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_24433912
*Schopje naar onzin
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_24434020
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:56 schreef Markster het volgende:
De hersenspinsels van 1,4 miljard mensen zijn wel degelijk serieus te nemen. Ook al komen ze allemaal in aanmerking voor een dwangbuis.
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:10:53 #23
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24434048
En de volgende keer geeft ie zeker de HaarlozeKerels de schuld tries gedoe
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24434059
Het is grappig om te zien welke kop dat stuk tekst gekregen heeft, terwijl er verder in dat artikel duidelijk beschreven staat dat OOK Christenen anderen de schuld geven van de Tsunami.

Waarom staat er niet Christenen zien de Tsunami als straf van God, of religieuzen wijten de Tsunami aan onzedig gedrag, oid...

Ik weet niet of het met opzet voor deze koptekst is gekozen, maar gezien de inhoud van de tekst, vind ik het in ieder geval verkeerd gekozen.
pi_24434075
Die christelijke leider uit Thailand heeft ook lef om te roepen dat God door middel van die ramp wil aangeven dat heel Thailand zich moet bekeren tot het christendom. Waarschijnlijk gaat hij over een paar weken klagen over 'fundamentalistische boeddhisten' die vijandig staan tegenover het christendom.

Van die Al-Fawzan is het niks nieuws. In zijn boeken staat ook dat alle polytheďsten gedood moeten worden en dat de meeste moslims eigenlijk polytheďsten zijn. Hij is voor slavernij, vooral tijdens een jihad. Ook heeft hij critici met onthoofding bedreigd.
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:17:02 #27
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_24434158
quote:
Wel spannend, welk topic zal de meeste posts krijgen...

deze niet meegeteld uiteraard...
pi_24434175
deed me een beetje aan dit artikel denken

[ Bericht 53% gewijzigd door Hayek op 06-01-2005 16:24:16 ]
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:20:08 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24434201
Mwah, Thailand is natuurlijk wel sextoeristen bestemming nummer 1.
Ik ben benieuwd hoeveel pedofielen er zijn omgekomen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24434244
Er zit een kern van waarheid in, maar dat staat los van homo's.

Veel, heel veel mensen daar komen voor de goedkope sex, daaronder zitten ook mensen die hopen daar sex met minderjarige te kunnen hebben.
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:30:10 #31
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24434365
....en ik was niet eens op vakantie in thailand, krijg ik weer de schuld van een vloedgolf...

.

ik zal voortaan geen scheten meer laten in het water, straks komt er echt een butterfly effect .
put
your
clothes
on!
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:55:26 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_24434760
Wat een onzin. Alsof homo's het grootste gevaar van de samenleving zijn. Ik denk eerder dat wanneer het een act of God is dat het met alles samen hangt, dus ook oneerlijke welvaart, haat, racisme, foute frequenties hier en daar en nog meer. Overbevolking, teveel verlangen van een kleine aarde etc etc. Maar dan ga je ook al snel richting een wetenschappelijke benadering.

Met foute frequentie bedoel ik dus. Wie weet draait de aarde niet stationair genoeg, en dat de aarde verstoord wordt door de mensheid. Dat we veel te snel gaan en foute dingen doen hier.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:05:10 #34
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24434925
Kunnen we jou (mineo39-76) niet vervangen door een stukje forumcode dat elke week de headlines van de Gaykrant post?
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:06:18 #35
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24434958
?
put
your
clothes
on!
  donderdag 6 januari 2005 @ 17:08:12 #36
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24435000
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
Valt mee dat ze niet de zionisten de schuld geven
"Broeders, we hebben al zoveel joden de zee ingedreven, dat het is gaan overstromen! Allahu Akhbar!"

pi_24435582
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:20 schreef SeLang het volgende:
Gaan die dan niet naar Bangkok of zo ?
pi_24436218
Ik vrees dat Bansheeboy ook omgekomen is
Het topic is al aan pagina 2 en er is nog niet gereageerd, dit is zorgelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:38:49 #39
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_24436563
HAHAHAHAHAHA!
Wat een gein.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_24436778
Ik wed dat het een joodse homoseksuele Amerikaan was die de kernproef ten uitvoer bracht. Heb je alledrie de antichristen in één klap (...) verantwoordelijk gesteld
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:00:21 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24436911
die kut homo's ook altijd, eerst verantwoordelijk zijn voor WTC en nu ZO-Azie, wat is hun volgende doelwit?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24437026
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Re het volgende:
die kut homo's ook altijd, eerst verantwoordelijk zijn voor WTC en nu ZO-Azie, wat is hun volgende doelwit?
Uiteindelijk Mekka. Of Rome, daar hebben ze het nog wel over.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:07:51 #43
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24437033
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:20 schreef SeLang het volgende:
Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:09:48 #44
94405 Tarak
pi_24437070
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Kunnen we jou (mineo39-76) niet vervangen door een stukje forumcode dat elke week de headlines van de Gaykrant post?
Je zou er eens inhoudelijk op ingaan, dat zou pas schrikken zijn....
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 19:11:17 #45
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24437106
Daar kan God toch zo kwaad om worden hč? Ik bedoel, dat er dagelijks duizenden mensen omkomen van de honger, omkomen door politiek geweld, we militaire bezettingen tolereren en steunen, dat we de hele planeet verkankeren met gif, dat er bijna dagelijks een diersoort uitsterft, enz. zijn ook wel dingen die Hij wat minder vindt, maar homo's... daar heeft hij echt een bloedhekel aan. Tja logisch dat hij er dan zo nu en dan een zooitje verzuipt. Want ze zaten er tussen hoor, daar op Sumatra, tussen al die kinderen.
pi_24437177
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:18 schreef Hayek het volgende:
deed me een beetje aan dit artikel denken

[afbeelding]
14 en 15 september vallen niet op een zaterdag en een zondag dit jaar
pi_24437265
Wat moet dit bericht in de afdeling Nieuws van dit forum? Een moslim die nog ergens in de 12e eeuw leeft, dat kun je toch geen nieuws meer noemen :-N

Ik hoor trouwens geen mens over Indonesië, waar veruit de meeste doden zijn te betreuren. En zoals NorthernStar al terecht zegt: al die kinderen, moeders, vaders... - Het is te sneu voor woorden, die moslimleider...
pi_24437443
Van een achterlijke religie kan je zulke uitspraken verwachten.
Het schuiven van continentale platen is verstandelijk to hoog gegrepen voor dat soort mongolen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_24437488
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:27 schreef lionsguy18 het volgende:
Van een achterlijke religie kan je zulke uitspraken verwachten. Het schuiven van continentale platen is verstandelijk to hoog gegrepen voor dat soort mongolen.
Volkomen met je eens, zowaar Alhoewel... dit is wel een beetje beledigend voor mongolen...
pi_24437500
Lekker boeiend.
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 19:40:30 #51
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24437644
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:19 schreef dVTB het volgende:
Wat moet dit bericht in de afdeling Nieuws van dit forum? Een moslim die nog ergens in de 12e eeuw leeft, dat kun je toch geen nieuws meer noemen :-N
Tja, dat vroeg ik me eigenlijk ook een beetje af. Als er iets gebeurd is er altijd wel ergens een priester, rabbi of imam (of hoe de mensen verder mogen heten) die er iets over zegt. Ook als er niks gebeurd hoor je ze trouwens ook. Helaas.

Een topic over dat de moskeeen door Allah zijn beschermd. Nou goed, het staat op verschillende nieuwssites dus laat maar even kijken wat voor reacties er komen. Extremistische Christenen die God danken voor de ramp, idemdito. Had voor mij ook in het algemene topic over de ramp gekund als randverschijnsel. Meer aandacht verdiend het eigenlijk niet. En nu weer zo'n gek. En als je even zoekt kun je vast nog tig soortgelijke berichten van uitspraken van religieuzen vinden.

Ja deze mensen met dit soort achterlijke opvattingen bestaan. Dat weten we. Maar wat moet je er verder van zeggen?
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:53:14 #52
94405 Tarak
pi_24437853
Om onderstaande reden is dit nieuws. In dit geval is van belang wie het zegt.
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:35 schreef mineo39-76 het volgende:

Al-Fawzan is lid van de Senior Council of Clerics (het hoogste college van kerkelijk leiders) in Saudi Arabië. Hij is bovendien als hoogleraar verbonden aan de Al-Imam Universiteit. Zijn religieuze boeken worden gebruikt door 5 miljoen studenten over heel de wereld tot in Europa en de Verenigde Staten.
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 20:01:37 #53
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24437999
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:53 schreef Tarak het volgende:
Om onderstaande reden is dit nieuws. In dit geval is van belang wie het zegt.
[..]
Ok, maar zo iemand als Jerry Fartwell roept zulke dingen ook op dagelijkse basis en heeft ook een miljoenen publiek. En wat te denken van de Paus?
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:06:28 #54
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_24438086
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:27 schreef lionsguy18 het volgende:
Van een achterlijke religie kan je zulke uitspraken verwachten.
Het schuiven van continentale platen is verstandelijk to hoog gegrepen voor dat soort mongolen.
Dat is de actie.
Wie heeft die actie getriggered... dat is verstandelijk te hoog gegrepen voor elk mens.
Wie heeft de wereld gemaakt, dat is verstandelijk te hoog gegrepen.
Wie heeft de continentale platen gecreeerd en met welk doel.......

Tja wat kan ik zeggen... blijf maar in de waan van je gecreerd perfect leventje wat eigenlijk nutteloos is. Wat is je levensdoel? "Uhmm ja ik geniet van het leven "
Doe maar alsof je alles weet, terwijl je amper 0,0000000000000000000000000000000000001 procent weet . Onze wereldbolletje is nog niet eens 1 miljardste van ons melkwegstelsel wat ook weer niet eens 1 miljardste is van het universum wat ook weer 1 miljardste is van de dimensie.

Maar is goed. Jij weet alles al. Laat ik maar ophouden voordat je weer gaat schelden uit onzekerheid
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:07:36 #55
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24438110
Het was weer wachten op zo'n bericht.

Het is nu wachten op de reactie van Bsb.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:15:44 #56
94405 Tarak
pi_24438262
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ok, maar zo iemand als Jerry Fartwell roept zulke dingen ook op dagelijkse basis en heeft ook een miljoenen publiek. En wat te denken van de Paus?
Jerry Falwell heeft z'n excuses aangeboden voor een opmerking over 9-11
De Paus heeft -zover ik weet - iets dergelijks nooit gezegd.
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 20:23:45 #57
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24438419
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:15 schreef Tarak het volgende:

[..]

Jerry Falwell heeft z'n excuses aangeboden voor een opmerking over 9-11
De Paus heeft -zover ik weet - iets dergelijks nooit gezegd.
Falwell beschuldigde zelfs Tinky Winky van de teletubbies van homoseksualiteit.

En de Paus heeft -zover ik weet- nog nooit iets humaans gezegd over dingen als homoseksualiteit, euthanasie, geboortebeperking enz. Terwijl half Afrika sterft van Aids de mensen condooms verbieden...

Wat ik bedoel is dat religieuze gekken op dagelijkse basis idiote dingen zeggen. En helaas hebben sommigen idd nog een grote aanhang ook. Dat klopt. En nu?
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:30:45 #58
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24438576
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En de Paus heeft -zover ik weet- nog nooit iets humaans gezegd over dingen als homoseksualiteit, euthanasie, geboortebeperking enz. Terwijl half Afrika sterft van Aids de mensen condooms verbieden...

Wat ik bedoel is dat religieuze gekken op dagelijkse basis idiote dingen zeggen. En helaas hebben sommigen idd nog een grote aanhang ook. Dat klopt. En nu?
het valt gewoon beetje op dat zoiets groots en zoiets dat in zoveel landen is gebeurd zomaar weer in de schuld wordt geschoven van mensen.... en zo gaat het momenteel altijd bij geloven ja.
straksj krijgen eghandicapten de schuld van een vulkaanuitbarsting omdat ze midner valide zijn en dus minder voor god, of krijgen alle vrouwen de schuld omdat een of andere geestelijke imbeciel vind dat een tornado in de VS in een gebied terecht was gekomen waar toevallig net een vrouwenkostschool zit...

het wordt gewoon zielig. en het erge is dat het mensen zijn die hoog staan in de kring gelovigen.. mensen die met hun woord mensen misleiden of wa dan ook. bah!
put
your
clothes
on!
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:35:05 #59
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24439812
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:07 schreef Djaser het volgende:
Het was weer wachten op zo'n bericht.

Het is nu wachten op de reactie van Bsb.
Ik heb al 3 reacties gepost, vreemd genoeg zijn ze alledrie verwijderd, en ik begrijp nog steeds niet waarom

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:37:50 #60
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24439878
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb al 3 reacties gepost, vreemd genoeg zijn ze alledrie verwijderd, en ik begrijp nog steeds niet waarom

Oh ik heb de laatste gezien dus ik deel teminste in je wijsheid.
pi_24439916
quote:

[..]

En wat is je conclusie?
Dat Christenen slechter zijn dan mohammedanen?
Mod troll!!!!
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:54:49 #62
94405 Tarak
pi_24440267
quote:

[..]

Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie nogal een verschil tussen Tinky Winky van homoseksualiteit "beschuldigen" en de schuld van een ramp waarbij meer dan 100.000 mensen omkomen geven aan een bepaalde groep. Of die bepaalde groep negers, moslims, Joden, homo's of neo-nazi's zijn maakt daarin niet uit. Dat heet namelijk "aanzetten tot haat".

Het staat het iedereen vrij om homoseksualiteit onnatuurlijk te vinden, zoals het ook iedereen vrij staat om tegen condooms, euthanasie, abortus of de pil te zijn. Je kunt het afkeuren dat iemand condooms gebruikt, je kunt zeggen dat iemand naar de hel gaat bij gebruik van condooms maar dat is geen aanzetten tot haat. Dat is het verschil.

En nu? "En nu" is een dooddoener die je bij elke nieuwsonderwerp kunt zeggen. Om wat voorbeelden te geven:
"Anja Joos doodgeschopt" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
"Ahold fraudeert" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
"De ANWB verliest leden" En nu? /nou, boeien / kan mij het schelen
"Lichaam gevonden in Heemstede" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
pi_24440408
Had god niet wat handigers kunnen verzinnen dan? Die paar homo's die nu dood zijn en die 100.000 + onschudigen die er nu ook niet meer zijn, handig die god dan
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 22:11:02 #64
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24440509
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:54 schreef Tarak het volgende:

[..]

Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie nogal een verschil tussen Tinky Winky van homoseksualiteit "beschuldigen" en de schuld van een ramp waarbij meer dan 100.000 mensen omkomen geven aan een bepaalde groep. Of die bepaalde groep negers, moslims, Joden, homo's of neo-nazi's zijn maakt daarin niet uit. Dat heet namelijk "aanzetten tot haat".

Het staat het iedereen vrij om homoseksualiteit onnatuurlijk te vinden, zoals het ook iedereen vrij staat om tegen condooms, euthanasie, abortus of de pil te zijn. Je kunt het afkeuren dat iemand condooms gebruikt, je kunt zeggen dat iemand naar de hel gaat bij gebruik van condooms maar dat is geen aanzetten tot haat. Dat is het verschil.

En nu? "En nu" is een dooddoener die je bij elke nieuwsonderwerp kunt zeggen. Om wat voorbeelden te geven:
"Anja Joos doodgeschopt" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
"Ahold fraudeert" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
"De ANWB verliest leden" En nu? /nou, boeien / kan mij het schelen
"Lichaam gevonden in Heemstede" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
Een wedstrijdje wie onverdraagzamer is doe ik niet aan mee. Voor mij zijn ze allemaal even gek. Gewoon persoonlijke mening.

Iemand merkt op dat het nauwelijks de naam van 'nieuws' mag dragen. Ben ik het ook mee eens. Deze mensen bestonden 2000 jaar geleden ook al en roepen sindsdien nog steeds hetzelfde. En de ene keer zijn het de homo's, de andere keer de prostitue's, weer een andere keer de goddeloosheid of het niet gehoorzamen van de kerk wat de oorzaak is van rampspoed en ellende. Kreeg je een gehandicapt kind? Ja dat was de straf voor je zonden. Kwam er een tsunami? Ja, dat is de straf voor seksuele vrijheid. Aids is immers ook een straf van God toch?

Daarom zeg ik "en nu?". Omdat deze uitspraak past in het patroon van de religies en hun denkwijze en toch niet zal veranderen zolang godsdiensten bestaan.
pi_24440556
Een jaar geleden, ook op tweede kerstdag, was er in de moslimstaat Iran een aardbeving, waarbij 30.000 mensen om het leven kwamen. Krioelde het daar soms ook van de homo's?
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:20:48 #66
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24440736
nog iets:

als dit het werk van Allah zou zijn, waarom nemen gelovigen dan zo vak het heft in eigen handen in plaats van te wachten tot hun God iets doet???
put
your
clothes
on!
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:59:24 #67
94405 Tarak
pi_24441527
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Een wedstrijdje wie onverdraagzamer is doe ik niet aan mee. Voor mij zijn ze allemaal even gek. Gewoon persoonlijke mening.
Het gaat er mij niet om, of de paus of een islamitische "leider"onverdraagzamer is. Dat heb ik ook niet als punt aangedragen. Ik ben van mening dat beiden uitspraken van een verschillende soort hebben gedaan. Dat was mijn punt.
quote:
Iemand merkt op dat het nauwelijks de naam van 'nieuws' mag dragen. Ben ik het ook mee eens. Deze mensen bestonden 2000 jaar geleden ook al en roepen sindsdien nog steeds hetzelfde. En de ene keer zijn het de homo's, de andere keer de prostitue's, weer een andere keer de goddeloosheid of het niet gehoorzamen van de kerk wat de oorzaak is van rampspoed en ellende. Kreeg je een gehandicapt kind? Ja dat was de straf voor je zonden. Kwam er een tsunami? Ja, dat is de straf voor seksuele vrijheid. Aids is immers ook een straf van God toch?

Daarom zeg ik "en nu?". Omdat deze uitspraak past in het patroon van de religies en hun denkwijze en toch niet zal veranderen zolang godsdiensten bestaan.
Er zijn ook wel vaker mensen vermoord, ook in naam van een religie.
Dacht je dat dit de eerste tsunami was?
In de loop der eeuwen zijn er al duizenden lijken gevonden, branden geweest, handen geweigerd, gefraudeerd, volken uitgemoord, gestolen, rellen geweest en politieke leiders gekomen en gegaan. En nu??

Misschien moet NWS maar dicht, als je zo redeneert, bijna alles is al eens gebeurd. Alleen nog zaken over de Mars Lander hier posten, dat is tenminste nog nooit gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarak op 06-01-2005 23:37:13 ]
pi_24442141
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef mineo39-76 het volgende:
Een jaar geleden, ook op tweede kerstdag, was er in de moslimstaat Iran een aardbeving, waarbij 30.000 mensen om het leven kwamen. Krioelde het daar soms ook van de homo's?
Nee, vrouwen die hun lichaam niet goed genoeg bedekten, volgens de moslimleiders.
pi_24442180
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef dewd het volgende:
Had god niet wat handigers kunnen verzinnen dan? Die paar homo's die nu dood zijn en die 100.000 + onschudigen die er nu ook niet meer zijn, handig die god dan
Volgens hen gaan de onschuldigen rechtstreeks naar de hemel en geeft dat niks.

In de Middeleeuwen vond men het ook niet erg als je per ongeluk een onschuldige executeerde, want God zou hem dan direct het paradijs in sturen.
pi_24442216
Stomme homo's ook. Hoe verzint ie het.

Toch relatief onschuldig als je het vergelijkt met de Paus die het condoomgebruik verbiedt en daarmee veel meer doden op zijn geweten heeft.
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 23:36:57 #71
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24442345
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:59 schreef Tarak het volgende:

[..]

Het gaat er mij niet om, of de paus of een islamitische "leider"onverdraagzamer is. Dat heb ik ook niet als punt aangedragen. Ik ben van mening dat beiden uitspraken van een verschillende soort hebben gedaan. Dat was mijn punt.
Nee je punt was dat zeggen dat condooms niet mogen minder erg is dan homo's de schuld geven voor de tsunami. Want daar zijn 100.000+ doden bij gevallen en dat was oproepen tot haat. Ik doe niet mee aan deze redenatie maar als je per se wilt: Hoeveel kerkleiders hebben homo's de schuld voor Aids gegeven? En dan hebben we het over miljoenen doden. Nogmaals, dit is een dom soort opbieden en dit soort vergelijkingen "wie is erger" is onzin. Het begint allemaal bij het voorschrijven van wat goed en slecht is. Dŕt is hun grote fout.
quote:
Er zijn ook wel vaker mensen vermoord, ook in naam van een religie.
Dacht je dat dit de eerste tsunami was?
In de loop der eeuwen zijn er al duizenden lijken gevonden, branden geweest, handen geweigerd, gefraudeert, volken uitgemoord, gestolen, rellen geweest en politieke leiders gekomen en gegaan. En nu??

Misschien moet NWS maar dicht, als je zo redeneert, bijna alles is al eens gebeurd. Alleen nog zaken over de Mars Lander hier posten, dat is tenminste nog nooit gebeurd.
Doe niet zo flauw. Mag ik me niet luidop afvragen wat er in hemelsnaam verder over te zeggen valt?
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:42:27 #72
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_24442462
Vraagje maar je hoort niks vanuit de moslim gemeenschap uit Nederland voor de slachtoffers uit Azië te steunen. Of heeft iemand wel iets gehoord?
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:48:24 #73
94405 Tarak
pi_24442581
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee je punt was dat zeggen dat condooms niet mogen minder erg is dan homo's de schuld geven voor de tsunami. Want daar zijn 100.000+ doden bij gevallen en dat was oproepen tot haat.
Een groep doelbewust als zondebok gebruiken (in dit geval voor een ramp waarin tienduizenden doden te betreuren zijn) vind ik een ander type uitspraak, dan zeggen dat een individu bij gedrag x naar de hel gaat, en dat je daarom gedrag x niet moet doen.
quote:
Ik doe niet mee aan deze redenatie maar als je per se wilt: Hoeveel kerkleiders hebben homo's de schuld voor Aids gegeven? En dan hebben we het over miljoenen doden. Nogmaals, dit is een dom soort opbieden en dit soort vergelijkingen "wie is erger" is onzin. Het begint allemaal bij het voorschrijven van wat goed en slecht is. Dŕt is hun grote fout.
Nogmaals, ik vond de vergelijking niet correct. En de reden daarvoor heb ik aangegeven.
quote:
Doe niet zo flauw. Mag ik me niet luidop afvragen wat er in hemelsnaam verder over te zeggen valt?
En nu? okay, dat is flauw. Dit punt begon erom of dit onderwerp nu nieuwswaarde had of niet, mijn conclusie was dus "ja", en jij bent van mening dat dit geen nieuwswaarde heeft, omdat het blijkbaar algemeen bekend is dat homo's volgens orthodox religeuzen tsunami's veroorzaken en andere rampspoed en dit onderwerp dus geen nieuwswaarde heeft. Blijkbaar verschillen we hierover van mening. Als je nu wat tactischer had ingestoken, had jij deze conclusie getrokken in één van je posts

[ Bericht 5% gewijzigd door Tarak op 06-01-2005 23:55:59 ]
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:51:43 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24442648
ik begrijp ook niet waarom mensen hier nou zo serieus op reageren, links(of rechts) laten liggen en negeren, ze zijn het niet waard om woorden aan vuil te maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24442834
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:42 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Vraagje maar je hoort niks vanuit de moslim gemeenschap uit Nederland voor de slachtoffers uit Azië te steunen. Of heeft iemand wel iets gehoord?
Er gaan straks hele hopen marokkanen daar helpen
Gemeente wil werklozen naar Azië sturen

Waarom marokkanen vraag je?
Integratiekaart geeft inzicht in integratie
Derde alinea.
En een tijdje eerder stond al dat volgens cbs iets van 40% van Marokkaanse gezinnen afhankelijk waren van de een of andere uitkering.
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2005 @ 00:01:50 #76
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24442892
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Tarak het volgende:

Maar punt begon erom of dit nu nieuwswaarde had of niet, mijn conclusie was dus "ja", en jij bent van mening dat dit geen nieuwswaarde heeft.
Nieuwswaarde is altijd subjectief.

Voor mij heeft dit erg weinig nieuwswaarde, vanuit de gedachte dat deze mensen elke dag wel dit soort uitspraken doen. De ene keer is het dit en de andere keer weer wat anders en deze keer is het toevallig de tsunami.

Als er nu eens eentje zou zeggen dat je seksualiteit geen bal te maken heeft met je waarde als mens, dat zou pas nieuws zijn.
pi_24444095
Dikke onzin ook. Dit gelooft toch niemand?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:50:28 #78
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_24444242
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:35 schreef mineo39-76 het volgende:
Moslimleider: �Homo�s oorzaak van Tsunami�
dom gelul
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:53:42 #79
13462 BansheeBoy
pi_24444318
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:44 schreef SlimShady het volgende:
Dikke onzin ook. Dit gelooft toch niemand?
Jawel ! Ik geloof het wel degelijk. Het blijft uiteraard speculeren, desalnietemin acht ik de kans hoog in dat dit de redenen zijn

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:55:28 #80
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24444365
Het is te hopen dat er eens een stevige leernicht komt die die man een stevige tsunami in zijn ongebleekte hol pompt. Golf na golf, tot zijn endeldarm meedoet met eb en vloed.

V.

[ Bericht 13% gewijzigd door V. op 07-01-2005 01:12:17 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 01:00:59 #81
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_24444518
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:55 schreef Verbal het volgende:
Het is te hopen dat er eens een stevige leernicht komt die die man een stevige tsunami in zijn ongebleekte hol pompt. Golf na golf.

V.
en daarna BSB.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_24444843
quote:
Nee, dat was volgens diverse islamitische leiders te wijten aan vrouwen die niet naar de wetten van de islam leven

Toch wel opvallend, al die beschuldigingen aan het adres van vrouwen en homo's. Misschien bedoeld als afleidingsmanouvre voor het leed dat veroorzaakt wordt door de oorlogen waar de heteromannen de wereld mee opzadelen?
Kortom, the usual.
pi_24447299
dat verklaart ook waarom er geen dode geiten gevonden zijn!

BS
pi_24447704
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:42 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Kijk je wel tv. Gisteren kwamen er nog hele gezellige moslims met schattige witte mutsjes bij homo Paul, en ze gaven hem een hand. Een een cheque
pi_24447743
Het lijkt wel of bijna alle moslims homo zijn, ze hebben het er áltijd over....
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:55:30 #86
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24449764
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jawel ! Ik geloof het wel degelijk. Het blijft uiteraard speculeren, desalnietemin acht ik de kans hoog in dat dit de redenen zijn

lijkt me het niet zo dat dan Allah alleen diegene zou moeten straffen die die zonden begaan? Waarom zijn er dan zoveel onschuldige doden gevallen? Allah heeft dan in 1 klap een groot deel van zijn onschuldige aanhangers naar de mallemoeren geholpen. Of Allah is in dat geval gewoon enorm dom of Allah is blind. het blijft speculeren, maar desalnietemin acht ik de kans hoog dat dit de redenen zijn dat die opmerkingen over homosexuelen in verband met de tsunami gewoon achterlijk zijn.

met zulke hooggeplaatste mensen die zulke domme opmerkingen maken over geloof en over hun god zou ik mij als god echt de ogen uit mijn kop schamen! en vervolgens had ik met een ouderwetse tien toornen van god al die achterlijken naar de mallemoeren geholpen in plaats van de hemel of paradijs.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 15:11:29 #87
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24452227
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

quote:
Meen je dit oprecht ? Je weet toch wel dat je hiermee de nabestaanden van 150.000 wijlen tegen de borst stoot ?

Maar Bansheeboy hier lijkt het alsof jij medelijden hebt met de mensen in dat gebied. Hoe kun je dat nou hebben als God en hen gestraft heeft voor hun zonden, hij is toch rechtvaardig?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:03:50 #88
13462 BansheeBoy
pi_24452919
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 15:11 schreef Djaser het volgende:

[..]

[..]

Maar Bansheeboy hier lijkt het alsof jij medelijden hebt met de mensen in dat gebied. Hoe kun je dat nou hebben als God en hen gestraft heeft voor hun zonden, hij is toch rechtvaardig?
God is rechtvaardig zeker. De onschuldige mensen die zijn gestorven krijgen in het hiernamaals een nieuwe kans

pi_24453464
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

God is rechtvaardig zeker. De onschuldige mensen die zijn gestorven krijgen in het hiernamaals een nieuwe kans

En wat gebeurt er met de onschuldige slachtoffers die niet in het hiernamaals geloven?
Yeah baby Yeah!
pi_24454471
Dat is een strikvraag.
Geen gelovige durft/kan die beantwoorden.
pi_24455361
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met de onschuldige slachtoffers die niet in het hiernamaals geloven?
Die mogen extra blij zijn, want hoewel ze niet in God geloofden (wat normaal enkeltje hel betekent), mogen ze nu toch in de Hemel komen en zijn hun zielen gered....

Of zo. Ik heb het ook maar van een Russische nieuwssite waar dat het denken van terroristen werd uitgelegd (of veel meer, het tsjetsjeense onderwijsprogramma voor aankomende terroristen werd opgetekend van de woorden van een ex-terroirist die was opgepakt)
pi_24457672
quote:
Volgens mij stikt het op Aceh van de fanatieke moslims ook.
pi_24457708
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 09:00 schreef Frangk het volgende:
Het lijkt wel of bijna alle moslims homo zijn, ze hebben het er áltijd over....
Hehe, ze doen er wel massaal aan in die zogenaamde moslimlanden.
pi_24476461
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hehe, ze doen er wel massaal aan in die zogenaamde moslimlanden.
Ook in nederland hoor, ik kom soms in gay saunas en denk dat ongeveer 40 procent uit een moslim gemeenschap komt.
pi_24476922
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ook in nederland hoor, ik kom soms in gay saunas en denk dat ongeveer 40 procent uit een moslim gemeenschap komt.
Foei nee toch.
Maar dat zijn geen echte moslims hoor.
Je hoort het de moslims al roepen.
  zondag 9 januari 2005 @ 01:22:56 #96
13462 BansheeBoy
pi_24476970
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus echt niks van. Incidenteel zal er weleens een keertje een Moslim zijn, maar meer ook niet. Maar goed, wat doet jij in die sauna's ? Statistieken opzetten ?

pi_24477255
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus echt niks van. Incidenteel zal er weleens een keertje een Moslim zijn, maar meer ook niet. Maar goed, wat doet jij in die sauna's ? Statistieken opzetten ?

Wat ik in saunas doe, nou ja naar het turkse bad natuurlijk
Daarnaast doe je nou net of er onder moslims geen homos voorkomen, sterker nog door hun achterlijke achtergestelde cultuur is het niet meer als logisch dat er juist meer homoseksualiteit voorkomt. Daarnaast heeft de Koran geen moeite met homos, dus dat er onder moslims homos voorkomen is helemaal niet vreemd.
pi_24477399
quote:

Daar geloof ik dus echt niks van. Incidenteel zal er weleens een keertje een Moslim zijn, maar meer ook niet.
Dat slaat ook een beetje nergens op.
Moslims kunnen ook lesbisch/homosexueel zijn. Of de moslimgemeenschap het accepteert is het volgende.

* SlimShady schreeuwt: "We zijn allemaal mensen! Waarom kunnen we elkaar niet accepteren?!"
quote:
Maar goed, wat doet jij in die sauna's ? Statistieken opzetten ?
Wat boeit het nou wat iemand in zijn priveleven doet? (retorische vraag)
Je had die vraag ook gewoon weg kunnen laten. Wat heeft dat met dit topic te maken?
Voel jij je beter als je een antwoord daarop krijgt?
pi_24479744
de aardbeving in Iran, Bam vorig jaar ofzo was dat ook de oorzaak van de homos?

-
  zondag 9 januari 2005 @ 13:24:35 #100
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24482878
quote:
Op zondag 9 januari 2005 06:11 schreef concac het volgende:
de aardbeving in Iran, Bam vorig jaar ofzo was dat ook de oorzaak van de homos?

ja! goed he .
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')