Inderdaad, moslims mogen de feestdagen van het westen niet eens vieren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:48 schreef golda het volgende:
"Het feit dat de ramp zich voltrok in deze periode is een bijzonder teken van Allah. Het gebeurde met kerst op het moment dat ontuchtplegers en lieden uit de hele wereld die corrupt zijn naar deze stranden komen voor hun seksuele perverse handelingen. Vandaar de plaats en de tijd van deze tragedie die hen en alle mensen rondom hen vernietigde. In de getroffen gebieden zal voorlopig alleen het gekrijs van kraaien te horen zijn. En teken voor alle moslims om Allah te gehoorzamen.”
En sinds wanneer heeft Allah iets met kerst te maken??
Sodom en Tsunami *quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:50 schreef Sessy het volgende:
*mompelt iets over de zondvloed*
Het gebeurde dus met kerst, een feest van de ongelovigen.... dat IS juist het teken.... hehe snap dat dan....quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:48 schreef golda het volgende:
"Het feit dat de ramp zich voltrok in deze periode is een bijzonder teken van Allah. Het gebeurde met kerst op het moment dat ontuchtplegers en lieden uit de hele wereld die corrupt zijn naar deze stranden komen voor hun seksuele perverse handelingen. Vandaar de plaats en de tijd van deze tragedie die hen en alle mensen rondom hen vernietigde. In de getroffen gebieden zal voorlopig alleen het gekrijs van kraaien te horen zijn. En teken voor alle moslims om Allah te gehoorzamen.”
En sinds wanneer heeft Allah iets met kerst te maken??
Wat wij zien als lachwekkende onzin, zien zij als Waarheid. Overigens geldt dit niet alleen voor moslims maar voor strenge religieuzen in het algemeen en ook voor sommige psychisch gestoorde mensen. Levensgevaarlijk zulke lui. Het feit dat overal van dat soort mensen rondlopen is behoorlijk beangstigend.quote:
De hersenspinsels van 1,4 miljard mensen zijn wel degelijk serieus te nemen. Ook al komen ze allemaal in aanmerking voor een dwangbuis.quote:
Wel spannend, welk topic zal de meeste posts krijgen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:53 schreef gbm het volgende:
Extremisten in VS danken God voor dode Zweden door Tsunami
"Broeders, we hebben al zoveel joden de zee ingedreven, dat het is gaan overstromen! Allahu Akhbar!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
Valt mee dat ze niet de zionisten de schuld geven
Gaan die dan niet naar Bangkok of zo ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:20 schreef SeLang het volgende:
Mwah, Thailand is natuurlijk wel sextoeristen bestemming nummer 1.
Ik ben benieuwd hoeveel pedofielen er zijn omgekomen.
Uiteindelijk Mekka. Of Rome, daar hebben ze het nog wel over.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Re het volgende:
die kut homo's ook altijd, eerst verantwoordelijk zijn voor WTC en nu ZO-Azie, wat is hun volgende doelwit?
Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:20 schreef SeLang het volgende:
Mwah, Thailand is natuurlijk wel sextoeristen bestemming nummer 1.
Ik ben benieuwd hoeveel pedofielen er zijn omgekomen.
Je zou er eens inhoudelijk op ingaan, dat zou pas schrikken zijn....quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Kunnen we jou (mineo39-76) niet vervangen door een stukje forumcode dat elke week de headlines van de Gaykrant post?
14 en 15 september vallen niet op een zaterdag en een zondag dit jaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:18 schreef Hayek het volgende:
deed me een beetje aan dit artikel denken
[afbeelding]
Volkomen met je eens, zowaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:27 schreef lionsguy18 het volgende:
Van een achterlijke religie kan je zulke uitspraken verwachten. Het schuiven van continentale platen is verstandelijk to hoog gegrepen voor dat soort mongolen.
Tja, dat vroeg ik me eigenlijk ook een beetje af. Als er iets gebeurd is er altijd wel ergens een priester, rabbi of imam (of hoe de mensen verder mogen heten) die er iets over zegt. Ook als er niks gebeurd hoor je ze trouwens ook. Helaas.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:19 schreef dVTB het volgende:
Wat moet dit bericht in de afdeling Nieuws van dit forum? Een moslim die nog ergens in de 12e eeuw leeft, dat kun je toch geen nieuws meer noemen :-N
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:35 schreef mineo39-76 het volgende:
Al-Fawzan is lid van de Senior Council of Clerics (het hoogste college van kerkelijk leiders) in Saudi Arabië. Hij is bovendien als hoogleraar verbonden aan de Al-Imam Universiteit. Zijn religieuze boeken worden gebruikt door 5 miljoen studenten over heel de wereld tot in Europa en de Verenigde Staten.
Ok, maar zo iemand als Jerry Fartwell roept zulke dingen ook op dagelijkse basis en heeft ook een miljoenen publiek. En wat te denken van de Paus?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:53 schreef Tarak het volgende:
Om onderstaande reden is dit nieuws. In dit geval is van belang wie het zegt.
[..]
Dat is de actie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:27 schreef lionsguy18 het volgende:
Van een achterlijke religie kan je zulke uitspraken verwachten.
Het schuiven van continentale platen is verstandelijk to hoog gegrepen voor dat soort mongolen.
Jerry Falwell heeft z'n excuses aangeboden voor een opmerking over 9-11quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ok, maar zo iemand als Jerry Fartwell roept zulke dingen ook op dagelijkse basis en heeft ook een miljoenen publiek. En wat te denken van de Paus?
Falwell beschuldigde zelfs Tinky Winky van de teletubbies van homoseksualiteit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:15 schreef Tarak het volgende:
[..]
Jerry Falwell heeft z'n excuses aangeboden voor een opmerking over 9-11
De Paus heeft -zover ik weet - iets dergelijks nooit gezegd.
het valt gewoon beetje op dat zoiets groots en zoiets dat in zoveel landen is gebeurd zomaar weer in de schuld wordt geschoven van mensen.... en zo gaat het momenteel altijd bij geloven ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Falwell beschuldigde zelfs Tinky Winky van de teletubbies van homoseksualiteit.
En de Paus heeft -zover ik weet- nog nooit iets humaans gezegd over dingen als homoseksualiteit, euthanasie, geboortebeperking enz. Terwijl half Afrika sterft van Aids de mensen condooms verbieden...
Wat ik bedoel is dat religieuze gekken op dagelijkse basis idiote dingen zeggen. En helaas hebben sommigen idd nog een grote aanhang ook. Dat klopt. En nu?
Ik heb al 3 reacties gepost, vreemd genoeg zijn ze alledrie verwijderd, en ik begrijp nog steeds niet waaromquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:07 schreef Djaser het volgende:
Het was weer wachten op zo'n bericht.
Het is nu wachten op de reactie van Bsb.
Oh ik heb de laatste gezien dus ik deel teminste in je wijsheid.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb al 3 reacties gepost, vreemd genoeg zijn ze alledrie verwijderd, en ik begrijp nog steeds niet waarom
En wat is je conclusie?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En de Paus heeft -zover ik weet- nog nooit iets humaans gezegd over dingen als homoseksualiteit, euthanasie, geboortebeperking enz. Terwijl half Afrika sterft van Aids de mensen condooms verbieden...
Wat ik bedoel is dat religieuze gekken op dagelijkse basis idiote dingen zeggen. En helaas hebben sommigen idd nog een grote aanhang ook. Dat klopt. En nu?
Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie nogal een verschil tussen Tinky Winky van homoseksualiteit "beschuldigen" en de schuld van een ramp waarbij meer dan 100.000 mensen omkomen geven aan een bepaalde groep. Of die bepaalde groep negers, moslims, Joden, homo's of neo-nazi's zijn maakt daarin niet uit. Dat heet namelijk "aanzetten tot haat".quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een wedstrijdje wie onverdraagzamer is doe ik niet aan mee. Voor mij zijn ze allemaal even gek. Gewoon persoonlijke mening.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:54 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie nogal een verschil tussen Tinky Winky van homoseksualiteit "beschuldigen" en de schuld van een ramp waarbij meer dan 100.000 mensen omkomen geven aan een bepaalde groep. Of die bepaalde groep negers, moslims, Joden, homo's of neo-nazi's zijn maakt daarin niet uit. Dat heet namelijk "aanzetten tot haat".
Het staat het iedereen vrij om homoseksualiteit onnatuurlijk te vinden, zoals het ook iedereen vrij staat om tegen condooms, euthanasie, abortus of de pil te zijn. Je kunt het afkeuren dat iemand condooms gebruikt, je kunt zeggen dat iemand naar de hel gaat bij gebruik van condooms maar dat is geen aanzetten tot haat. Dat is het verschil.
En nu? "En nu" is een dooddoener die je bij elke nieuwsonderwerp kunt zeggen. Om wat voorbeelden te geven:
"Anja Joos doodgeschopt" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
"Ahold fraudeert" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
"De ANWB verliest leden" En nu? /nou, boeien / kan mij het schelen
"Lichaam gevonden in Heemstede" En nu? / nou, boeien / kan mij het schelen
Het gaat er mij niet om, of de paus of een islamitische "leider"onverdraagzamer is. Dat heb ik ook niet als punt aangedragen. Ik ben van mening dat beiden uitspraken van een verschillende soort hebben gedaan. Dat was mijn punt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een wedstrijdje wie onverdraagzamer is doe ik niet aan mee. Voor mij zijn ze allemaal even gek. Gewoon persoonlijke mening.
Er zijn ook wel vaker mensen vermoord, ook in naam van een religie.quote:Iemand merkt op dat het nauwelijks de naam van 'nieuws' mag dragen. Ben ik het ook mee eens. Deze mensen bestonden 2000 jaar geleden ook al en roepen sindsdien nog steeds hetzelfde. En de ene keer zijn het de homo's, de andere keer de prostitue's, weer een andere keer de goddeloosheid of het niet gehoorzamen van de kerk wat de oorzaak is van rampspoed en ellende. Kreeg je een gehandicapt kind? Ja dat was de straf voor je zonden. Kwam er een tsunami? Ja, dat is de straf voor seksuele vrijheid. Aids is immers ook een straf van God toch?
Daarom zeg ik "en nu?". Omdat deze uitspraak past in het patroon van de religies en hun denkwijze en toch niet zal veranderen zolang godsdiensten bestaan.
Nee, vrouwen die hun lichaam niet goed genoeg bedekten, volgens de moslimleiders.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef mineo39-76 het volgende:
Een jaar geleden, ook op tweede kerstdag, was er in de moslimstaat Iran een aardbeving, waarbij 30.000 mensen om het leven kwamen. Krioelde het daar soms ook van de homo's?
Volgens hen gaan de onschuldigen rechtstreeks naar de hemel en geeft dat niks.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef dewd het volgende:
Had god niet wat handigers kunnen verzinnen dan? Die paar homo's die nu dood zijn en die 100.000 + onschudigen die er nu ook niet meer zijn, handig die god dan![]()
Nee je punt was dat zeggen dat condooms niet mogen minder erg is dan homo's de schuld geven voor de tsunami. Want daar zijn 100.000+ doden bij gevallen en dat was oproepen tot haat. Ik doe niet mee aan deze redenatie maar als je per se wilt: Hoeveel kerkleiders hebben homo's de schuld voor Aids gegeven? En dan hebben we het over miljoenen doden. Nogmaals, dit is een dom soort opbieden en dit soort vergelijkingen "wie is erger" is onzin. Het begint allemaal bij het voorschrijven van wat goed en slecht is. Dŕt is hun grote fout.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het gaat er mij niet om, of de paus of een islamitische "leider"onverdraagzamer is. Dat heb ik ook niet als punt aangedragen. Ik ben van mening dat beiden uitspraken van een verschillende soort hebben gedaan. Dat was mijn punt.
Doe niet zo flauw. Mag ik me niet luidop afvragen wat er in hemelsnaam verder over te zeggen valt?quote:Er zijn ook wel vaker mensen vermoord, ook in naam van een religie.
Dacht je dat dit de eerste tsunami was?
In de loop der eeuwen zijn er al duizenden lijken gevonden, branden geweest, handen geweigerd, gefraudeert, volken uitgemoord, gestolen, rellen geweest en politieke leiders gekomen en gegaan. En nu??
Misschien moet NWS maar dicht, als je zo redeneert, bijna alles is al eens gebeurd. Alleen nog zaken over de Mars Lander hier posten, dat is tenminste nog nooit gebeurd.
Een groep doelbewust als zondebok gebruiken (in dit geval voor een ramp waarin tienduizenden doden te betreuren zijn) vind ik een ander type uitspraak, dan zeggen dat een individu bij gedrag x naar de hel gaat, en dat je daarom gedrag x niet moet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee je punt was dat zeggen dat condooms niet mogen minder erg is dan homo's de schuld geven voor de tsunami. Want daar zijn 100.000+ doden bij gevallen en dat was oproepen tot haat.
Nogmaals, ik vond de vergelijking niet correct. En de reden daarvoor heb ik aangegeven.quote:Ik doe niet mee aan deze redenatie maar als je per se wilt: Hoeveel kerkleiders hebben homo's de schuld voor Aids gegeven? En dan hebben we het over miljoenen doden. Nogmaals, dit is een dom soort opbieden en dit soort vergelijkingen "wie is erger" is onzin. Het begint allemaal bij het voorschrijven van wat goed en slecht is. Dŕt is hun grote fout.
En nu? okay, dat is flauw. Dit punt begon erom of dit onderwerp nu nieuwswaarde had of niet, mijn conclusie was dus "ja", en jij bent van mening dat dit geen nieuwswaarde heeft, omdat het blijkbaar algemeen bekend is dat homo's volgens orthodox religeuzen tsunami's veroorzaken en andere rampspoed en dit onderwerp dus geen nieuwswaarde heeft. Blijkbaar verschillen we hierover van mening. Als je nu wat tactischer had ingestoken, had jij deze conclusie getrokken in één van je postsquote:Doe niet zo flauw. Mag ik me niet luidop afvragen wat er in hemelsnaam verder over te zeggen valt?
Er gaan straks hele hopen marokkanen daar helpenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:42 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Vraagje maar je hoort niks vanuit de moslim gemeenschap uit Nederland voor de slachtoffers uit Azië te steunen. Of heeft iemand wel iets gehoord?
Nieuwswaarde is altijd subjectief.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Tarak het volgende:
Maar punt begon erom of dit nu nieuwswaarde had of niet, mijn conclusie was dus "ja", en jij bent van mening dat dit geen nieuwswaarde heeft.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:35 schreef mineo39-76 het volgende:
Moslimleider: �Homo�s oorzaak van Tsunami�
dom gelul
Jawel ! Ik geloof het wel degelijk. Het blijft uiteraard speculeren, desalnietemin acht ik de kans hoog in dat dit de redenen zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:44 schreef SlimShady het volgende:
Dikke onzin ook. Dit gelooft toch niemand?
en daarna BSB.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:55 schreef Verbal het volgende:
Het is te hopen dat er eens een stevige leernicht komt die die man een stevige tsunami in zijn ongebleekte hol pompt. Golf na golf.
V.
Nee, dat was volgens diverse islamitische leiders te wijten aan vrouwen die niet naar de wetten van de islam levenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef mineo39-76 het volgende:
Een jaar geleden, ook op tweede kerstdag, was er in de moslimstaat Iran een aardbeving, waarbij 30.000 mensen om het leven kwamen. Krioelde het daar soms ook van de homo's?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:42 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Vraagje maar je hoort niks vanuit de moslim gemeenschap uit Nederland voor de slachtoffers uit Azië te steunen. Of heeft iemand wel iets gehoord?
lijkt me het niet zo dat dan Allah alleen diegene zou moeten straffen die die zonden begaan? Waarom zijn er dan zoveel onschuldige doden gevallen? Allah heeft dan in 1 klap een groot deel van zijn onschuldige aanhangers naar de mallemoeren geholpen. Of Allah is in dat geval gewoon enorm dom of Allah is blind. het blijft speculeren, maar desalnietemin acht ik de kans hoog dat dit de redenen zijn dat die opmerkingen over homosexuelen in verband met de tsunami gewoon achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel ! Ik geloof het wel degelijk. Het blijft uiteraard speculeren, desalnietemin acht ik de kans hoog in dat dit de redenen zijn
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel ! Ik geloof het wel degelijk. Het blijft uiteraard speculeren, desalnietemin acht ik de kans hoog in dat dit de redenen zijn
Maar Bansheeboy hier lijkt het alsof jij medelijden hebt met de mensen in dat gebied. Hoe kun je dat nou hebben als God en hen gestraft heeft voor hun zonden, hij is toch rechtvaardig?quote:Meen je dit oprecht ? Je weet toch wel dat je hiermee de nabestaanden van 150.000 wijlen tegen de borst stoot ?
God is rechtvaardig zeker. De onschuldige mensen die zijn gestorven krijgen in het hiernamaals een nieuwe kansquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:11 schreef Djaser het volgende:
[..]
[..]
Maar Bansheeboy hier lijkt het alsof jij medelijden hebt met de mensen in dat gebied. Hoe kun je dat nou hebben als God en hen gestraft heeft voor hun zonden, hij is toch rechtvaardig?
En wat gebeurt er met de onschuldige slachtoffers die niet in het hiernamaals geloven?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
God is rechtvaardig zeker. De onschuldige mensen die zijn gestorven krijgen in het hiernamaals een nieuwe kans
Die mogen extra blij zijn, want hoewel ze niet in God geloofden (wat normaal enkeltje hel betekent), mogen ze nu toch in de Hemel komen en zijn hun zielen gered....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met de onschuldige slachtoffers die niet in het hiernamaals geloven?
Volgens mij stikt het op Aceh van de fanatieke moslims ook.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef mineo39-76 het volgende:
Hehe, ze doen er wel massaal aan in die zogenaamde moslimlanden.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:00 schreef Frangk het volgende:
Het lijkt wel of bijna alle moslims homo zijn, ze hebben het er áltijd over....![]()
Ook in nederland hoor, ik kom soms in gay saunas en denk dat ongeveer 40 procent uit een moslim gemeenschap komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hehe, ze doen er wel massaal aan in die zogenaamde moslimlanden.
Foei nee toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook in nederland hoor, ik kom soms in gay saunas en denk dat ongeveer 40 procent uit een moslim gemeenschap komt.
Daar geloof ik dus echt niks van. Incidenteel zal er weleens een keertje een Moslim zijn, maar meer ook niet. Maar goed, wat doet jij in die sauna's ? Statistieken opzetten ?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook in nederland hoor, ik kom soms in gay saunas en denk dat ongeveer 40 procent uit een moslim gemeenschap komt.
Wat ik in saunas doe, nou ja naar het turkse bad natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2005 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt niks van. Incidenteel zal er weleens een keertje een Moslim zijn, maar meer ook niet. Maar goed, wat doet jij in die sauna's ? Statistieken opzetten ?
Dat slaat ook een beetje nergens op.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar geloof ik dus echt niks van. Incidenteel zal er weleens een keertje een Moslim zijn, maar meer ook niet.
Wat boeit het nou wat iemand in zijn priveleven doet? (retorische vraag)quote:Op zondag 9 januari 2005 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, wat doet jij in die sauna's ? Statistieken opzetten ?
ja! goed hequote:Op zondag 9 januari 2005 06:11 schreef concac het volgende:
de aardbeving in Iran, Bam vorig jaar ofzo was dat ook de oorzaak van de homos?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |