Wel spannend, welk topic zal de meeste posts krijgen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:53 schreef gbm het volgende:
Extremisten in VS danken God voor dode Zweden door Tsunami

"Broeders, we hebben al zoveel joden de zee ingedreven, dat het is gaan overstromen! Allahu Akhbar!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
Valt mee dat ze niet de zionisten de schuld geven

Gaan die dan niet naar Bangkok of zo ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:20 schreef SeLang het volgende:
Mwah, Thailand is natuurlijk wel sextoeristen bestemming nummer 1.
Ik ben benieuwd hoeveel pedofielen er zijn omgekomen.

Uiteindelijk Mekka. Of Rome, daar hebben ze het nog wel over.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Re het volgende:
die kut homo's ook altijd, eerst verantwoordelijk zijn voor WTC en nu ZO-Azie, wat is hun volgende doelwit?

Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:20 schreef SeLang het volgende:
Mwah, Thailand is natuurlijk wel sextoeristen bestemming nummer 1.
Ik ben benieuwd hoeveel pedofielen er zijn omgekomen.

Je zou er eens inhoudelijk op ingaan, dat zou pas schrikken zijn....quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Kunnen we jou (mineo39-76) niet vervangen door een stukje forumcode dat elke week de headlines van de Gaykrant post?

14 en 15 september vallen niet op een zaterdag en een zondag dit jaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:18 schreef Hayek het volgende:
deed me een beetje aan dit artikel denken
[afbeelding]

Volkomen met je eens, zowaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:27 schreef lionsguy18 het volgende:
Van een achterlijke religie kan je zulke uitspraken verwachten. Het schuiven van continentale platen is verstandelijk to hoog gegrepen voor dat soort mongolen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |