abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:49:55 #251
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24563852
wat een geweldig nieuws bix, echt helemaal super.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:50:28 #252
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24563863
Mooi babietje bietjuh en fam

Gerrie geweldig
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:51:31 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24563882
Goed zo, Gerrie!!!!!!!!!!!!!!!!! Braaf!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:55:37 #254
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_24563945
Jeetje Bixis, wat fijn!
Jdee; succes met draaien meid, ik zal voor je duimen!!!
Verder alle dames: succes en tot snel weer!
Begin het nu echt irritant te vinden dat ik thuis nog geen internet heb!
Maarrrdinsdag is het zover, dan ben ik weer geheel en al online!
Tot snel allemaal!
pi_24563969
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:49 schreef Rottdog het volgende:
Oke ff verder grappen diarree kan ook een teken wezen van een aankomende bevalling, maakt je lichaam zichzelf schoon zeg maar
Daarvoor is het nog even te vroeg , ben morgen nog maar 36 weken.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:17:02 #256
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24564307
Sterkte met diaree Rottdog, en jij met online komen LadyBos!

Bix, wat lekker joh!! Goed gedaan Gerrie!! !!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:20:18 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24564369
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:17 schreef melonovy het volgende:
Sterkte met diaree Rottdog , en jij met online komen LadyBos!
Ja, wie weet poept Rottdog er ineens na een paar maanden nog een baby uit!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24564383
Gerrie Goed zo
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:32:35 #259
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24564562
wat goed dat gerrie uitzichzelf terug is gedraait
pi_24564575
Gerrie goed zo
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:38:46 #261
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24564678
Ladybos,.... hoop dat je lekker bezig bent met puffen hoor!!
Word weer f5en dus vandaag de rest vd dag hahaha
zet m op !!
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 15:42:34 #262
81992 Githa
pi_24564750
Bix wat een goed nieuws

Ladybos had problemen met fok thuis en zoals ik het begreep niet omdat fok gewoon down was dus grote kans dat ze niet kan reageren ...al hoop ik natuurlijk gewoon op een vers bb'tje
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:45:14 #263
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24564802
mmmm dat is weer minder.... had me ingesteld nu op een avondje F5-knop

Gerrie, fijn dat je terug gedraaid bent! Blijf je nu wel netjes goed liggen?!
pi_24564872
ik ben er ook erg blij mee. maar tegelijkertijd blijf ik 't wat eng vinden dat hij/zij nog zo gemakkelijk draaien kan en ik niet zo goed kan voelen hoe hij/zij ligt. ik denk steeds: ojee, hoe ligt ie nu? lijkt wel weer wat dwarsig...! maar ja, wel fijn dat ie de terugweg kennelijk ook makkelijk kan vinden.

we hebben op de echo ook ff naar 't gezichtje gekeken, heel schattig! en de echo-mevrouw heeft gerrie even opgemeten: mooi gemiddeld babietje, lekker bol buikje en goed gevulde blaas & maag. het hartje zag er ook goed uit. de placenta ligt aan de voorkant van m'n buik, vandaar waarschijnlijk dat ik vooral aan de zijkanten veel voel. maarja dat heeft nu wel steeds tot gevolg dus dat ik denk 'zou ie weer dwars liggen?'. ach ja, we moeten 't nu maar gewoon afwachten hoor lijkt me.

nog geen LadyBos-nieuws? woei!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:57:54 #265
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24565000
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:50 schreef bixister het volgende:
ik ben er ook erg blij mee. maar tegelijkertijd blijf ik 't wat eng vinden dat hij/zij nog zo gemakkelijk draaien kan en ik niet zo goed kan voelen hoe hij/zij ligt. ik denk steeds: ojee, hoe ligt ie nu? lijkt wel weer wat dwarsig...! maar ja, wel fijn dat ie de terugweg kennelijk ook makkelijk kan vinden.
Misschien studeert 'ie nou al voor slangenmens (dat, of je was berekend voor een vrachtwagencombinatie tweeling) . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:09:25 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24565187
Bietjuh, wat een schattige foto's!!

bixister, wat fijn dat Gerrie uit zichzelf weer goed gedraaid is! Wel beetje eng dat ie weer zou kunnen draaien, maar wie weet wordt ie gewoon al geboren voordat ie weer kan draaien

Ladybos, je houdt het wel spannend hoor!! Voor de zekerheid een paar
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 18:04:20 #267
81992 Githa
pi_24566844
Dan gewoon nu gaan persen Bix nu hij goed ligt.

Hier de hele dag al veel gerommel, krampjes en pijntjes maar het mag nog niet komen hoor want het bedje komt komende week pas
pi_24568662
Hee wisten we al dat Pyth papa is geworden? Gefeliciteerd pyth!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:11:52 #269
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24568778
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:20 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ach ja Xanthe, beterschap hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 21:52:27 #270
81992 Githa
pi_24570432
wist niet pyth al papa was .... is het een jongen of een meisje ?

pyth en mevrouw pyth van harte gefeliciteerd
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:10:58 #271
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24570736
Daar krijg je van mij een Bossche Bol voor, Zoetelieve Gerrietje!, Goed zeg, dat ie nog gedraaid is. En nu wel even ophouden met dat gedraaikont .

En ik heb even met die van ons afgesproken dat dat nou een goed voorbeeld is, en dat we het helemaal niet erg vinden als t eens gewoon Gerrie als goede voorbeeld nam,

En ik wordt er maar onzeker van als hikken niet genoeg teken van leven is, zeg! dus nu gaat Neelix even proberen het hartje te horen met een wcrolletjeje
..en laat gaan...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:13:11 #272
63367 Jdee
pi_24570779
nou, dat werkte dus niet, maar ik ben wel gerustgesteld, want t wcrolletje werd op alle 3 de verschillende locaties weggekicked
..en laat gaan...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:14:49 #273
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24570808
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:20 schreef Sugar het volgende:

[..]

Was van dat gebeuren toch wel een klein beetje genezen voorlopig
pi_24570966
Fijn joh Bix
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24571143
Dat wc rolletjes techniek werkte hier ook niet hoor Jdee en ik dacht nog dat dat aan de hoeveelheid vet lag
Moest wel lachen toen je zei dat je flauw viel van dat kleine prikje terwijl je diverse piercings hebt.
Ik ben ook zo'n watje , van bloedprikken kan ik dus echt plat gaan , terwijl ik ook 2 piercings heb.
Moest er vorige week nog om lachen dat de gyn die al zo vaak tussen mijn benen was geweest ivm. folikelmetingen ineens zag dat ik er een piercing had zitten
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:39:03 #276
63367 Jdee
pi_24571279
*ROTFLMAO* pffffff, wat een oplettende gyn!

ik ga trouwens ook standaard plat na een piercing, zo is in het verleden gebleken. Verder geen vuiltje aan de lucht, gewoon naald+spannend+leuk= ik ga dr maar eens ontspannen bij liggen

Is verder ook niet zo'n probleem, alleen beetje genant (doch komisch)

bloedprikken is gewoon zuiver psychologisch. Verstandelijk snap ik best dat t allemaal maar peanuts is en zelfs for a very good cause, maar kom bijvoorbeeld ook niet bij me aan met soppende slangen die vet wegzuigen op tv want ik hang boven de wc. erg he
..en laat gaan...
pi_24571520
Bij de 1e ging ik wel bijna onderuit , ik was zo ontzettend gespannen al op weg gegaan naar die afspraak.
In de trein heb ik wel 10.000maal gezegd dat het geen pijn deed en toen ie gezet werd en al zat werd ik ineens wat bleek en die man moest het balletje er nog op zetten en ik kon alleen maar zeggen zet dat ding er nou maar op , maar hij weigerde nee ik moest eerst maar eens wat kleur op mijn wangen krijgen en wat drinken.
De 2e was geen probleem (die daar dus benee zit) maar dat die gyn dat niet eerder gezien had... Ik snap het werkelijk waar niet.
Hoeveel heb je er in totaal? En ook op die lage plek?
Het schijnt dat het per gyn nogal anders kan liggen , de een wil dat je dat ding eruit haalt tijdens de bevalling de ander maakt het niet uit omdat ie toch hoog genoeg zit en de kleine er niet mee in aanraking komt en zij zelf ook niet.
pi_24571648
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 22:39 schreef Jdee het volgende:
bloedprikken is gewoon zuiver psychologisch. Verstandelijk snap ik best dat t allemaal maar peanuts is en zelfs for a very good cause, maar kom bijvoorbeeld ook niet bij me aan met soppende slangen die vet wegzuigen op tv want ik hang boven de wc. erg he
Bloedprikken is ook erg raar bij mij , ga ik zitten is het mis , ga ik liggen is er niets aan de hand.
Ik geef van te voren aan wat ik wil , welke kant de ader het duidelijkste is, dat ie moeilijk te vinden is en dat ik niet wil horen wanneer ze gaan prikken , dat voel ik wel
Maar ik kan dus gewoon weg niet zittend prikken en dat terwijl ik me helemaal niet druk maak om het prikken zelf.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 23:16:27 #279
63367 Jdee
pi_24571997
ik ben eigenlijk maar een watje, want ik heb er maar 4, en de navel is de laagste. Mn labret en die in mn oren resulteerden in hetzelfde effect trouwens. Het is bij mij exact wat je zegt: puur de opwinding van de keuze die je gemaakt hebt (klinkt zwaarder dan het is), en spanning. Meestal hebben ze gelukkig ranja en die tandartsstoelen zijn ook prima
Maar die gyn van jou... pffff...

ik zie niet zo in waarom (mag ik dat eigenlijk wel zeggen hier?) clit/hood/labia/hoe heten ze ook allemaal weer-piercings schadelijk voor t kind zouden zijn, ik kan me inderdaad hoogstens voorstellen dat t tijdens het rekken bij de bevalling onplezierig zou kunnen rekken, maar ik neem aan dat het net als met gezichtspiercings wel belachelijk snel dichtgroeit, doch niet onuitneembaar is voor een uur of anders 2. en er zit niet voor niets een schroefdraad op, het is niet vastgelast ofzo
(even verschrikkelijk offtopic, maar ik krijg toch altijd van die verbaasde blikken als ik laat zien dat er schroefdraad op zit, net alsof mensen denken dat het echt dichtgekit zit ofzo )

modjes mijn oprechte excuses als ik niet die woorden had mogen gebruiken, feel free to edit!
..en laat gaan...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:29:38 #280
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24573503
ik heb zelf nog maar 2 piercings, 1 in mijn neus en 1 in mijn navel.
De tong is heel snel dichtgegroeid (dus letterlijk uren) omdat er veel bloedvaten eindigen, dat lijkt me eigenlijk bij de klit ook, dus kan best zijn dat als je hem uit doet die later weer opnieuw moet worden gezet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24574351
Haaaaaaai allemaal Ik ben bevallen !!! Nee hoor, geintje Wat een paniek meteen hier zeg, lach me rot. Geloof me nou maar, als er echt iets gaat gebeuren horen jullie het als eerste ! En van iedere cm (nou ja bijna iedere cm) zal ik LadyS op de hoogte laten stellen Maar wel lief dat jullie al met me mee zaten te puffen. Had vandaag een drukke dag, vanmiddag naar de vlos (alles was goed, Kruimeltje lag vast, bloeddruk 115/65, kilo afgevallen), daarna vergadering en ook nog een etentje, dus helemaal geen tijd om te bevallen. Het gerommel blijft, heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en af en toe een goeie kramp maar dat was allemaal heel normaal volgens de vlos en gewoon voorwerk, kan nog wel weken duren dus hou jullie adem nog maar niet in
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 09:00:52 #282
81992 Githa
pi_24576802
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 22:10 schreef Jdee het volgende:
Daar krijg je van mij een Bossche Bol voor, Zoetelieve Gerrietje!, Goed zeg, dat ie nog gedraaid is. En nu wel even ophouden met dat gedraaikont .

En ik heb even met die van ons afgesproken dat dat nou een goed voorbeeld is, en dat we het helemaal niet erg vinden als t eens gewoon Gerrie als goede voorbeeld nam,

En ik wordt er maar onzeker van als hikken niet genoeg teken van leven is, zeg! dus nu gaat Neelix even proberen het hartje te horen met een wcrolletjeje
Het hartje was ook duidelijk te horen maar schijnbaar wil dat niks zeggen over de conditie van het kindje een normale hartslag zit tussen de 120 en 160 maar ze willen juist pieken en dalen zien want dat betekend dat er leven is de hartslag gaat omhoog zodra het kindje beweegt .... en dat kun je niet zeggen door 1 min het hartje te horen. ik wil je natuurlijk niet ongerust maken maar als je geen beweging voelt moet je toch echt even bellen naar je VK
Zo hebben ze het mij uitgelegd iig
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 09:08:27 #283
81992 Githa
pi_24576825
Ladybos, he jammer! maaruh meldplicht heb je wel evenals Bix en lily voor 7.00 u was het he ?

Jdee, ik ben helemaal geschokt van die woorden hoor....kan dus echt niet

Xanthe, hoe gaat het met de buikgriep? ...
pi_24576916
Gefeliciteerd papa Pyth

Wat goed, Bix En wat heerlijk dat je nog even op de valreep in je buik hebt kunnen kijken
pi_24577435
ja leuk he! hij/zij lijkt wel wat op Piet volgens mij!

ah Pyth is Papa, gefeliciteerd! kom es ff trots vertellen wat 't geworden is en hoe 't gegaan is Pyth?! al kan ik me voorstellen dat je de eerste tijd helemaal niet aan internetten toekomt tussen de luiers/voedingen/beschuitmetmuisjes door.
pi_24577510
Ik heb geen buikgriep , heb alleen erg snel last van diarree.
Mijn darmen zijn erg gevoelig en soms houd het dus een aantal dagen aan.
Maar het is ondertussen geloof ik afgelopen.

En die piercing waar we het over hebben zit in de clithood , weet niet of die ook echt veel bloedvaten bevat , maar ik haal m er zowiezo niet uit , heb ik 1 maal gedaan omdat ik er een ander staafje in wilde hebben en ik de maten niet wist.
En om nou alleen daarvoor bij zo'n vent mijn benen uit elkaar te doen
Zo moeilijk kon dat nooit zijn om m er weer in te krijgen dachten we toen , nou we hebben een uur lopen klooien
Ding zit hoog genoeg en zelf de kijkoperatie die ik heb gehad vanwege het niet zwanger worden was het geen probleem om m erin te laten zitten.

Hartje van de baby ging bij mij de vorige keer ook met flinke pieken en dalen te keer , van 140 naar 170.

Afvallen schijnt heel normaal te zijn in die laatste maand en kan variëren van ongeveer 800 gram tot 1,5 kg. Tenminste dat had ik ergens gelezen , komt omdat je kleintje zoveel energie van je vreet om zich echt voor te bereiden op zijn/haar nieuwe wereld.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:25:38 #287
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24577792
Ladyboss wat jammer, ik had zo gehoopt dat je aan het bevallen was. Maar goed lekker dat alles goed was met je kleintje en dat het lekker vast ligt in het bekken, hoop dat je een gezellig etentje hebt gehad
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24578133
Ladybos, voortaan eerst wel ff melden ja Zit ik hier voor niks in spanning
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:26:06 #289
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24579835
he ladybos, je houd ons goed in spannning.

Puth en mama van harte gefeliciteerd.

Xanthe, zolang je er geen last van hebt lijkt het me ook geen kwaad kunnen.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:17:18 #290
63367 Jdee
pi_24580589
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 09:00 schreef Githa het volgende:

[..]

Het hartje was ook duidelijk te horen maar schijnbaar wil dat niks zeggen over de conditie van het kindje een normale hartslag zit tussen de 120 en 160 maar ze willen juist pieken en dalen zien want dat betekend dat er leven is de hartslag gaat omhoog zodra het kindje beweegt .... en dat kun je niet zeggen door 1 min het hartje te horen. ik wil je natuurlijk niet ongerust maken maar als je geen beweging voelt moet je toch echt even bellen naar je VK
Zo hebben ze het mij uitgelegd iig
Goddank voelde ik dus vanacht wel beweging, zij het wel echt minder dan normaal. Hmmm... maar zo regelmatig nog even een trap, en wat gedraaikont, dat is toch echt wel het minimum... Maar houdt het in de gaten. ga zo nog even dutten, vanacht niet zoveel geslapen helaas...

en als je echt geschokt wil worden, nou... dan... dus... POEP!
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 14:25:17 #291
81992 Githa
pi_24580687
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:17 schreef Jdee het volgende:

[..]

en als je echt geschokt wil worden, nou... dan... dus... POEP!

maaruh minder beweging kan hoor heel normaal zelfs omdat je kleintje nu eenmaal steeds minder ruimte heeft maar je moet hem toch wel enkele malen voelen op een dag...al is het maar een lichte beweging
vandaag hier ook weer vrij weinig beweging maar ik ga straks ff een bad nemen en hoop dan weer wat te voelen want ik zie het niet zitten om weer voor niks daar te moeten liggen ik zou me kapot schamen terwijl je ook weer niet het risico wil nemen een keer te weinig te gaan .....dillema's dillema's ..... hummeltje is nu al lastig Zal zo is flink porren of die CTG band nabootsen waar hij zo'n hekel aan schijnt te hebben
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:26:19 #292
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24580701
Mij is verteld dat je ongeveer 15 keer per dag beweging moet voelen, waarbij de kracht van de beweging ook van belang is. Als je het idee hebt dat de bewegingen steeds minder krachtig worden is dat ook een reden om aan de bel te trekken.

Bij mijn eerste was dat het geval, en ik "wilde niet zeuren, zou vast wel goed gaan", en ik moest toch de volgende dag op controle. Je wilt niet weten hoe ze die er uiteindelijk met spoed uitgetrokken hebben.

Niet om je bang te maken, wel om je op het hart te drukken heel alert te zijn!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:34:25 #293
63367 Jdee
pi_24580786
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:25 schreef Githa het volgende:

[..]
maaruh minder beweging kan hoor heel normaal zelfs omdat je kleintje nu eenmaal steeds minder ruimte heeft maar je moet hem toch wel enkele malen voelen op een dag
psies! en het is ook zo dat ik het onderstaande dilemma herken:
quote:
(...) want ik zie het niet zitten om weer voor niks daar te moeten liggen ik zou me kapot schamen terwijl je ook weer niet het risico wil nemen een keer te weinig te gaan .....dillema's dillema's ..... hummeltje is nu al lastig Zal zo is flink porren of die CTG band nabootsen waar hij zo'n hekel aan schijnt te hebben
die van mij ook! heb nog wel ergens klimtouw liggen, of anders mn klimgordelll, dat werkt vast ook (reageren zul je! )

Kreeg net van Neelix te horen dat ik als een gebochelde achter de compu zit, tijd om eens een dutje te doen geloof ik
..en laat gaan...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:37:39 #294
63367 Jdee
pi_24580826
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:26 schreef Leah het volgende:
Mij is verteld dat je ongeveer 15 keer per dag beweging moet voelen, waarbij de kracht van de beweging ook van belang is. Als je het idee hebt dat de bewegingen steeds minder krachtig worden is dat ook een reden om aan de bel te trekken.

Bij mijn eerste was dat het geval, en ik "wilde niet zeuren, zou vast wel goed gaan", en ik moest toch de volgende dag op controle. Je wilt niet weten hoe ze die er uiteindelijk met spoed uitgetrokken hebben.
iek!
owhhh....
naja, even dutten, dat resulteert meestal in fijn regelmatig gedraaikont. zo niet, dan bel ik misschien dus toch maar even...
quote:
Niet om je bang te maken, wel om je op het hart te drukken heel alert te zijn!
point taken thanks.
..en laat gaan...
pi_24581002
Meldt Geen nieuws, alles is weer rustig.. Vanavond naar de bios, dus weer geen tijd om te FOKken
pi_24582807
Ga je naar een spannende film Ladybos? Goed schrikken wil ook wel eens helpen om natte voeten te krijgen Anders moet je de zondag nadat je uitgerekend ben even bij mijn ouders op visite, gegarandeerd dat je maandag bevalt
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 18:21:56 #297
81992 Githa
pi_24584342
en Jdee heeft dat "even dutten" geholpen ? ...
pi_24584420
Ik ben het even helemaal zat.
Gisteren heb ik voor mijn doen niet eens zo heel veel gedaan , klein beetje gelopen in de stad en een paar boodschapjes , tas voor het ziekenhuis ingepakt en de laatste kleertjes gestreken.
Pijn alom in mijn bekken , ok misschien iets teveel...?
Maar vanmorgen kon ik de afwas doen en het gasfornuis schoonmaken en de was opvouwen en ik kon geen stap meer zetten en stond bijna te janken van de pijn.
Ik hoop op dit moment ook echt dat dit geen weken meer gaat duren en ik zou het helemaal niet erg vinden als ie nu al zou komen.....
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 18:54:17 #299
81992 Githa
pi_24584858
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:26 schreef Xanthe het volgende:
Ik ben het even helemaal zat.
Gisteren heb ik voor mijn doen niet eens zo heel veel gedaan , klein beetje gelopen in de stad en een paar boodschapjes , tas voor het ziekenhuis ingepakt en de laatste kleertjes gestreken.
Pijn alom in mijn bekken , ok misschien iets teveel...?
Maar vanmorgen kon ik de afwas doen en het gasfornuis schoonmaken en de was opvouwen en ik kon geen stap meer zetten en stond bijna te janken van de pijn.
Ik hoop op dit moment ook echt dat dit geen weken meer gaat duren en ik zou het helemaal niet erg vinden als ie nu al zou komen.....
bekend verhaal en ik ben bang dat het bij de laatste loodjes hoort maar meid nog even volhouden hoor niet elke dag is even zwaar
  zaterdag 15 januari 2005 @ 19:16:24 #300
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24585207
Ik sta er versteld van hoe snel het gaat Het lijkt wel vorige week, dat Lily vertelde dat ze zwanger was. Morgen is ze uitgerekend, waar blijft de tijd ! En al die andere meiden die al zo snel aan de beurt zijn, ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de top 10 van de lijst zat te bekijken

Dames veel succes met de laatste loodjes.
... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')