Daarvoor is het nog even te vroeg , ben morgen nog maar 36 weken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:49 schreef Rottdog het volgende:
Oke ff verder grappen diarree kan ook een teken wezen van een aankomende bevalling, maakt je lichaam zichzelf schoon zeg maar![]()
Ja, wie weet poept Rottdog er ineens na een paar maanden nog een baby uit!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:17 schreef melonovy het volgende:
Sterkte met diaree Rottdog , en jij met online komen LadyBos!
Misschien studeert 'ie nou al voor slangenmens (dat, of je was berekend voor een vrachtwagencombinatie tweeling) . . .quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:50 schreef bixister het volgende:ik ben er ook erg blij mee. maar tegelijkertijd blijf ik 't wat eng vinden dat hij/zij nog zo gemakkelijk draaien kan en ik niet zo goed kan voelen hoe hij/zij ligt. ik denk steeds: ojee, hoe ligt ie nu? lijkt wel weer wat dwarsig...! maar ja, wel fijn dat ie de terugweg kennelijk ook makkelijk kan vinden.
Ach jaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, wie weet poept Rottdog er ineens na een paar maanden nog een baby uit!![]()
Was van dat gebeuren toch wel een klein beetje genezen voorlopigquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, wie weet poept Rottdog er ineens na een paar maanden nog een baby uit!![]()
Bloedprikken is ook erg raar bij mij , ga ik zitten is het mis , ga ik liggen is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:39 schreef Jdee het volgende:
bloedprikken is gewoon zuiver psychologisch. Verstandelijk snap ik best dat t allemaal maar peanuts is en zelfs for a very good cause, maar kom bijvoorbeeld ook niet bij me aan met soppende slangen die vet wegzuigen op tv want ik hang boven de wc. erg he
Het hartje was ook duidelijk te horen maar schijnbaar wil dat niks zeggen over de conditie van het kindjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:10 schreef Jdee het volgende:
Daar krijg je van mij een Bossche Bol voor, Zoetelieve Gerrietje!, Goed zeg, dat ie nog gedraaid is. En nu wel even ophouden met dat gedraaikont.
En ik heb even met die van ons afgesproken dat dat nou een goed voorbeeld is, en dat we het helemaal niet erg vinden als t eens gewoon Gerrie als goede voorbeeld nam,
En ik wordt er maar onzeker van als hikken niet genoeg teken van leven is, zeg! dus nu gaat Neelix even proberen het hartje te horen met een wcrolletjeje
Goddank voelde ik dus vanacht wel beweging, zij het wel echt minder dan normaal. Hmmm... maar zo regelmatig nog even een trap, en wat gedraaikont, dat is toch echt wel het minimum... Maar houdt het in de gaten. ga zo nog even dutten, vanacht niet zoveel geslapen helaas...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:00 schreef Githa het volgende:
[..]
Het hartje was ook duidelijk te horen maar schijnbaar wil dat niks zeggen over de conditie van het kindjeeen normale hartslag zit tussen de 120 en 160 maar ze willen juist pieken en dalen zien want dat betekend dat er leven is de hartslag gaat omhoog zodra het kindje beweegt .... en dat kun je niet zeggen door 1 min het hartje te horen. ik wil je natuurlijk niet ongerust maken maar als je geen beweging voelt moet je toch echt even bellen naar je VK
Zo hebben ze het mij uitgelegd iig![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:17 schreef Jdee het volgende:
[..]
en als je echt geschokt wil worden, nou... dan... dus... POEP!
![]()
psies! en het is ook zo dat ik het onderstaande dilemma herken:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:25 schreef Githa het volgende:
[..]
maaruh minder beweging kan hoorheel normaal zelfs omdat je kleintje nu eenmaal steeds minder ruimte heeft maar je moet hem toch wel enkele malen voelen op een dag
die van mij ook! heb nog wel ergens klimtouw liggen, of anders mn klimgordelll, dat werkt vast ook (reageren zul je!quote:(...) want ik zie het niet zitten om weer voor niks daar te moeten liggenik zou me kapot schamen terwijl je ook weer niet het risico wil nemen een keer te weinig te gaan .....dillema's dillema's ..... hummeltje is nu al lastig
Zal zo is flink porren of die CTG band nabootsen waar hij zo'n hekel aan schijnt te hebben
![]()
iek!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:26 schreef Leah het volgende:
Mij is verteld dat je ongeveer 15 keer per dag beweging moet voelen, waarbij de kracht van de beweging ook van belang is. Als je het idee hebt dat de bewegingen steeds minder krachtig worden is dat ook een reden om aan de bel te trekken.
Bij mijn eerste was dat het geval, en ik "wilde niet zeuren, zou vast wel goed gaan", en ik moest toch de volgende dag op controle. Je wilt niet weten hoe ze die er uiteindelijk met spoed uitgetrokken hebben.
point takenquote:Niet om je bang te maken, wel om je op het hart te drukken heel alert te zijn!
bekend verhaal en ik ben bang dat het bij de laatste loodjes hoortquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:26 schreef Xanthe het volgende:
Ik ben het even helemaal zat.
Gisteren heb ik voor mijn doen niet eens zo heel veel gedaan , klein beetje gelopen in de stad en een paar boodschapjes , tas voor het ziekenhuis ingepakt en de laatste kleertjes gestreken.
Pijn alom in mijn bekken , ok misschien iets teveel...?
Maar vanmorgen kon ik de afwas doen en het gasfornuis schoonmaken en de was opvouwen en ik kon geen stap meer zetten en stond bijna te janken van de pijn.
Ik hoop op dit moment ook echt dat dit geen weken meer gaat duren en ik zou het helemaal niet erg vinden als ie nu al zou komen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |