quote:Martineke, vervelend, joh! Ik heb met ongeveer 34 weken (volgens mij) laten proberen te draaien. Ze deden dat met 3 mensen (gyn, pleeg, pleeg).
Je buik wordt helemaal ingesmeerd met echo-gel. De gyn pakte het koppie, de ene pleeg pakte onder het kontje (dus onder jouw schaambeen) en ze wringen dan je baby door je buik heen op z'n koppie...
Bij mij kwamen ze tot diagonaal. De andere pleeg zit met een echo-apparaatje tussen al die handen op je buik, om het hartje in de gaten te blijven houden. Apie werd er niet zo vrolijk van en het hartje ging zakken, daarom zijn ze gestopt na nog wat keren proberen iets verder te komen.
Al met al voelt het alsof ze iets totaal onmogelijks aan het doen zijn. Zeg maar alsof ze je lurven () helemaal naar je linkerschouder willen duwen, terwijl je huid dat natuurlijk belemmert. Gek en pijnlijk. (Sorry
)
Maar ik moet je zeggen dat ik door mijn ogen te sluiten en vooral op ademhaling te letten, redelijk goed wist te surviven!Vond het sowieso ook wel een goeie pijnoefening voor de bevalling!
Sterkte! Ik hoop echt dat jouw kleintje vanzelf draait óf zich laat draaien zonder problemen!![]()
nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:59 schreef bixister het volgende:
lily, meld je je nog ff vandaag of is 't begonnen?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef bixister het volgende:
tsja, geen idee. ik hoop gewoon dat ie dan snel indaalt (met het koppie dus en niet met de billen)! maar eerst maar es zien of dat draaien lukt.
ja dat is zoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:57 schreef snoopy het volgende:
jahaa, maar ik zou toen ook iemand van hier op de hoogte houden en nu weet ik hoe die dingen gaan in werkelijkheid. Dan ben je daar niet echt mee bezig eerlijk gezegd![]()
![]()
Zou het ?? Dan maar een paarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |