Nee, cijfers liegen niet. Dus ik zal het even voor je uitrekenen inclusief compensatie voor BNP/P.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, de cijfers liegen niet. Maar (extreem-)rechts staat nou eenmaal niet bekend om zijn argumentatie. Ik ook niet meer, overigens, sinds ik weet dat ik het Oneindige en Ondeelbare Gelijk heb.
Ja, ik lach me nu al rot.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, cijfers liegen niet. Dus ik zal het even voor je uitrekenen inclusief compensatie voor BNP/P.
En dan gaan we nog even smullen over de verschillen tussen de islamitische landen (terwijl het BNP/P eigenlijk irrelevant is voor landen zoals Saudi-Arabie aangezien de giften daar niet uit belastinggeld maar uit de zak van de stinkend stinkend stinkend rijke koninklijke familie betaald worden). Maar geen paniek maagd. Ik reken het voor je uit (morgen wanneer ik tijd en zin heb of anders van het weekend) en dan gaan we weer even lachen.
Joh, gabber, ik heb het Elsevier-lijstje hier al liggen in combinatie met GDP per Capita en inwonertal volgens CIA-cijfers van 2004. De Turken doen het inderdaad belabberd, in tegenstelling tot Arabische landen, waar het immers om ging. Zie hier, een tweede manipulatie, niet vreemd voor rechts.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Het mooiste van jouw linkje (waarvan trouwens de cijfers niet overeenkomen met het CIA factbook qua BNP en BNP/P) is dat het alleen over de VS gaat. Laten we de Europese landen eens gaan vergelijken. En Japan en Australie. Vooral Turkije komt dan als ubergier eruit.
De moslimslanden steunen de slachtoffers door voor ze tequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, cijfers liegen niet. Dus ik zal het even voor je uitrekenen inclusief compensatie voor BNP/P.
En dan gaan we nog even smullen over de verschillen tussen de islamitische landen (terwijl het BNP/P eigenlijk irrelevant is voor landen zoals Saudi-Arabie aangezien de giften daar niet uit belastinggeld maar uit de zak van de stinkend stinkend stinkend rijke koninklijke familie betaald worden). Maar geen paniek maagd. Ik reken het voor je uit (morgen wanneer ik tijd en zin heb of anders van het weekend) en dan gaan we weer even lachen.
Het mooiste van jouw linkje (waarvan trouwens de cijfers niet overeenkomen met het CIA factbook qua BNP en BNP/P) is dat het alleen over de VS gaat. Laten we de Europese landen eens gaan vergelijken. En Japan en Australie. Vooral Turkije komt dan als ubergier eruit.
Wordt GDP/capita aan de schenking per capita of aan de totale schenking gerelateerd?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Joh, gabber, ik heb het Elsevier-lijstje hier al liggen in combinatie met GDP per Capita en inwonertal volgens CIA-cijfers van 2004. De Turken doen het inderdaad belabberd, in tegenstelling tot Arabische landen, waar het immers om ging. Zie hier, een tweede manipulatie, niet vreemd voor rechts.
Doe dat. Zijn er ondertussen nog andere lijstjes dan die van Elsevier, om zo een completer beeld te krijgen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:27 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Goed. Ik zal het nu wel even uitrekenen.
Wat zou het verschil maken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wordt GDP/capita aan de schenking per capita of aan de totale schenking gerelateerd?
Per capita, dus dat is ook al een vertekening. Door die bullshit wordt er namelijk gesuggereerd dat bv een Saudier veel armer is dan een Amerikaan. Wat even wordt vergeten is dat hetzelfde brood in Saudi-Arabie 10 keer goedkoper is dan in Amerika.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wordt GDP/capita aan de schenking per capita of aan de totale schenking gerelateerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |