ik heb dat al eens eerder gehoord, maar waar was dat ook alweer?quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is tjid voor iets nieuws iets anders iets beters.![]()
Decadente kapitalist!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef du_ke het volgende:
Heb net zo'n superburgelijke senseo gekocht. Dus straks een bekje zelf gezette koffie
.
Verdorie luister ik eens naar de leuze "Koopt Nederlandsche Waar" is het weer niet goedquote:
Dat geld had je beter op giro 666 kunnen storten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verdorie luister ik eens naar de leuze "Koopt Nederlandsche Waar" is het weer niet goed.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat geld had je beter op giro 666 kunnen storten.![]()
Nee, die maakt dat op aan drank voor zichzelf.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]! Heb een zwerver onderweg een euro gegeven telt dat ook?
Dat is juist simpel, die zitten allemaal hier. De crew hoeft dan niets te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Alle mongolen weg van Marokko? Dat kun je die crew daar niet aandoen.
Heel goed, zolang je je maar niet scheert.. Dat is te volks.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo even douchen en dan lekker proletarisch op de bank zitten met een kopje thee en een koekje.
Ach lul niet. Ook omgerekend betalen ze schandalig weinig. Ook omgerekend naar BNP/P. Ik zal morgen of in het weekend wel even de indices omrekenen als je dat dan echt zo graag wilt. Gecompenseerd voor BNP, BNP/P en inwoneraantal.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:39 schreef Monidique het volgende:
Toch maar weer veelzeggend hoe feiten mensen dwingen om van "Arabieren schenken niets" naar "Ja, maar Turkije betaalt minder dan Duitsland" te gaan.
Ach ik heb vandaag een veelvoud uitgegeven dan wat hij aan drank op kan dus dit kon er ook nog wel afquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, die maakt dat op aan drank voor zichzelf.![]()
Je kunt lullen wat je wilt, de cijfers liegen niet. Maar (extreem-)rechts staat nou eenmaal niet bekend om zijn argumentatie. Ik ook niet meer, overigens, sinds ik weet dat ik het Oneindige en Ondeelbare Gelijk heb.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Ach lul niet. Ook omgerekend betalen ze schandalig weinig. Ook omgerekend naar BNP/P. Ik zal morgen of in het weekend wel even de indices omrekenen als je dat dan echt zo graag wilt. Gecompenseerd voor BNP, BNP/P en inwoneraantal.
Profetisch. Ik luister nu namelijk naar Angel of Death en, inderdaad, op een zolderkamer.quote:Ksst, optiefen en op je zolderkamertje eenzaam Slayer luisteren.
Maar was dat ook voor drank?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik heb vandaag een veelvoud uitgegeven dan wat hij aan drank op kan dus dit kon er ook nog wel af.
The Kuwait offer of $2 million is $2.00 per citizen or $1.00 per person if guest workers are counted. Either way, it is comparable to the US offer on a per capita basis, and Kuwaiti per capita income is about half that of Americans. So any way you cut it, the Kuwaitis are not being chintzy unless you want to say Americans are moreso.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog weinig voor zo'n rijk islamitisch land.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar was dat ook voor drank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |