Vergeet ik toch helemaal de special edition van Harry Potter 3 op DVD plus nog een DVD: Ontdek de echter wereld van Harry Potterquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Naast de sloffen en de DVD-opbergbox heb ik bijdragen gekregen voor mijn inmiddels bestelde fotorugzak
[afbeelding]
En een wandbord met een kannetje erbij. En geluksbamboe en twee bossen rozen en een grote bos freesia's, ik ben echt in de bloemetjes gezet
ik neem de chips wel meequote:Op woensdag 5 januari 2005 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Vervolg van Speeltuinbankje 185
En mijn laatste post:
[..]
Vergeet ik toch helemaal de special edition van Harry Potter 3 op DVD plus nog een DVD: Ontdek de echter wereld van Harry Potter
is wel humor al vind ik zelf de boeken leukerquote:
waren het de goede U2 mp3tjes rottdogquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:52 schreef Rottdog het volgende:
Heb die films ook nog nooit gezienheb er gewoon niets mee
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:54 schreef Rottdog het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:09 schreef Spindizzy het volgende:
Als ik kinders heb ga ik elk jaar een weasleytrui voor ze breien
Ja dat is dus precies hetgene waar ik zo vreselijk bang voor ben. Het is me namelijk al een paar keer overkomen, mèn ik leek wel 50. Dus ik heb een hippe kapper uitgekozen denk ik. Probleem is dat ik mijn haar ook een beetje zat ben zo. Zit weer te twijfelen tussen het laten groeien of weer lekker kort maar dan wil ik wel een leuk hip kapsel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef moussy het volgende:
Normaal kwam ik altijd met zo'n vreselijk tuthoofd bij de kapper vandaan.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef lady-wrb het volgende:
pootboeien?
quote:
Nee toch!quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:03 schreef Kleintje het volgende:
Gaat wel met Kleintje. Ben sinds gisteravond vrijgezel...
Klote!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:03 schreef Kleintje het volgende:
Gaat wel met Kleintje. Ben sinds gisteravond vrijgezel...
Soms is een grote stap terug even nodig om te zien wat er nou onder alle troubles zat...quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Moussy... dat roept hij ook. Hij zegt... vriendschap hebben we... en als we voor elkaar voorbestemd zijn dan komen we weer bij elkaar puur omdat we elkaar missen. Hij zegt dat we dan wel bereid zijn om te vechten. Nu niet omdat het nog te kort dag is en al teveel problemen hebben gehad...
ik kan je wel laten lachenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:22 schreef Kleintje het volgende:
he maar... verders nog iets leuks hier wat ik heb gemist? Of iets spannends, leuke roddels... weet ik veel wat?
uh sta hier in enschede op wachtlijst voor kijk operatie vermodelijk meniscus kapot of achterkant van knieschijf.. twijfelen ze over maar om de meniscus uit te sluiten willen ze kijk operatie.. loop al vanaf eind augustus begin september te ouwehoeren met me knie.. en hier in enschede kon het wle een februari maart wordenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:31 schreef Kleintje het volgende:
ho stop wacht... neva... dat heb ik gemist. Wat wil je dan voor operatie???
En Rewimo... wat is er met je sloffen...
mjah t zijn sukkelsquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:36 schreef Kleintje het volgende:
ow ja.. die operatie. Wat raar dat ze dan zo moeilijk doen om gewicht. Mafkezen. Jemig... lang wachten....
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:38 schreef melonovy het volgende:
Sterkte Kleintje!
Ik ben net wer bij de tandarts geweest, op controle, maar op mijn to do list stonden nog een aantal gaatjes en er is er weer 1 bij gekomen. DInsdag dan toch maar weer vullen... en dan over een paar weken nog een paar en dan is mijn brakkige bekkie weer gatloos, K#Ttanderosie
Hmmm..quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:39 schreef Neva het volgende:
[..]
mjah t zijn sukkels![]()
ach kleintje we komen er wel nikkels voor het leven.. wat trouwens egr vreemd is.. ik had laatst kiespijnik heb toch geen kies meer appart is dat hoor
![]()
nope geen stukjequote:Op donderdag 6 januari 2005 13:42 schreef Rottdog het volgende:
Wat een-en daar......waar slaat het op
![]()
Hmmmm ook niet stiekem een stukje wat daar nog kan zitten Neva![]()
Kwa roddels ben ik niet zo op de hoogte kleintje dus dat wordt niet wat
jips volgens me tandarts welquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:45 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Hmmm..
Fantoompijn? Bij een kies, kan dat?
Volgens mijn tandarts mag je vanaf drie maanden weer verdovingen voor het boren krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:40 schreef Neva het volgende:
[..]moet allemaal zonder verdoving toch.. je mag toch geen narcose als je zwanger bent
![]()
helaas nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:50 schreef Kleintje het volgende:
Neva... weet jij iets wat ik niet weet? Is er al echt een definitieve datum vastgelegd voor de concerten? Wanneer is de voorverkoop?
quote:Vraag gesteld door "Esther" op tandarts.nl:
Tijdens mijn zwangerschap is er een gaatje geconstateerd door de tandarts. We hebben toen besloten om te wachten tot na de bevalling.
Ik vraag me nu af, of de verdovingsvloeistof via de moedermelk het kind kan bereiken en zo ja, of dit kwaad kan.
quote:Antwoord van "de digitale tandarts"
Verdovingsvloeistof of te wel anesthesievloeistof bestaat vaak grofweg uit:
- de stof met een verdovende werking (meestal lidocaine, articaine, prilocaine, bupivacaine)
- een bloedvatvernauwend middel (meestal adrenaline of vasopressine)
- een conserveermiddel
Het bloedvatvernauwend middel zorgt ervoor dat het verdovingsmiddel minder snel wordt afgevoerd en dus voldoende lang werkzaam is.
In principe kunnen al deze stoffen met verdovende werking, de moederkoek (placenta) passeren en in de bloedsomloop van de foetus terechtkomen. Alleen voor prilocaine is bij hoge doseringen een mogelijk schadelijk effect voor de foetus beschreven. Prilocaine wordt in Nederland verkocht onder de merknaam Citanest. Dit wordt vaak geleverd in combinatie met het bloedvatvernauwende vasopressine, waarvan weer wordt gezegd dat het mogelijk weeen kan opwekken. Citanest wordt bij zwangere vrouwen dus afgeraden te gebruiken.
Van de overige middelen zijn, in normale concentraties, geen schadelijke effecten aan de foetus beschreven en zouden dus probleemloos in de zwangerschap gebruikt moeten kunnen worden.
Van lidocaine en prilocaine wordt in het farmaceutisch kompas beschreven dat deze kunnen overgaan in de moedermelk. Maar er wordt tevens geconstateerd dat gezien de zeer geringe opname van deze stoffen door de zuigeling, de mogelijke schadelijke invloed als minimaal moet worden beschouwd.
Ik denk ook dat u zich geen zorgen moet maken over de mogelijke gevolgen. De nu gebruikte verdovingsmiddelen in de tandheelkunde zijn zeer veilig en moeten aan strenge veiligheidsvoorwaarden voldoen. Het uitstellen van de tandheelkundige behandeling zou zeker gezien het bijna nihil zijnde risico niet verstandig zijn.
ja ze doen eerst andere middelen omdat uit te proberen.. mijn vader nu 54 ( grappig dat mijn pa ouder is als jou paquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef moussy het volgende:
Mijn pa heeft zo vel problemen met zijn knie dat hij eigenlijk een kunstknie moet. Maar daar is hij nog te jong voor met zn 48 jaar. Dus nu wordt in mei zijn onderbeen er afgehakten er op nieuw in een andere stand weer aan gezet
![]()
Nou heeft hij amper overgewicht dus dat scheelt weer. Hij doet dit voornamelijk om zonder pijn te kunnen leven en om te kunnen blijven schaatsen
Dat heb ik verdorie gemistquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:20 schreef Jelief het volgende:
oudeweg dus, dat dacht ik al...
mooi dat je prijs word overgemaakt, ik hoor net dat er bij jullie(werk-jullie) 25 euro per werknemer wordt overgemaakt. (bron www.radio555.nl)
Te jong? Met 1,5 zijn bij mij beide benen doorgehaktquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef moussy het volgende:
Mijn pa heeft zo vel problemen met zijn knie dat hij eigenlijk een kunstknie moet. Maar daar is hij nog te jong voor met zn 48 jaar. Dus nu wordt in mei zijn onderbeen er afgehakten er op nieuw in een andere stand weer aan gezet
![]()
Nou heeft hij amper overgewicht dus dat scheelt weer. Hij doet dit voornamelijk om zonder pijn te kunnen leven en om te kunnen blijven schaatsen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Te jong? Met 1,5 zijn bij mij beide benen doorgehakten weer aan elkaar gezet. En net voor mijn 18e verjaardag kreeg ik een kunstteen (die moest er overigens een jaar later alweer uit... helemaal aangevreten - 1 op de 4 miljoen mensen is allergisch voor dat spul, guess who?).
toch lijkt me een knie iets anders dan een teenquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Te jong? Met 1,5 zijn bij mij beide benen doorgehakten weer aan elkaar gezet. En net voor mijn 18e verjaardag kreeg ik een kunstteen (die moest er overigens een jaar later alweer uit... helemaal aangevreten - 1 op de 4 miljoen mensen is allergisch voor dat spul, guess who?).
Als je nou een fotootje plaatst, dan kunnen wij ook even kijken of het leuk isquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:23 schreef Karin het volgende:
Ik kom net bij de kapper vandaan. Weet nog niet echt of ik wel blij moet zijn, eerst maar eens zelf wassen en stylen. Volgens Lois is het wel heel leuk.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je nou een fotootje plaatst, dan kunnen wij ook even kijken of het leuk is
spiegel in huis?quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:52 schreef Karin het volgende:
Ja helaas, eerst maar eens wassen en zelf stylen denk ik. En er is hier niemand om even een foto van me te maken.
Trump zoekt het dus in de verkeerde hoek . . .quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:54 schreef Anitra het volgende:
Djen heeft vandaag scoubidoe sleutelhangers verkochtdie ik tijdens de zwangerschap uit verveling gemaakt heb. Ze is op het winkelcentrum gaan staan en de mensen mochten geven wat er voor wouden geven. Daarna is ze zelf gelijk naar het postkantoor gegaan om het te storten. Ze heeft 61,99 euroopgehaald!!!!! Ik ben helemaal trots op mijn dochter
Helemaal uit zichzelf is ze ermee begonnen.
Wat goed zegquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:54 schreef Anitra het volgende:
Djen heeft vandaag scoubidoe sleutelhangers verkochtdie ik tijdens de zwangerschap uit verveling gemaakt heb. Ze is op het winkelcentrum gaan staan en de mensen mochten geven wat er voor wouden geven. Daarna is ze zelf gelijk naar het postkantoor gegaan om het te storten. Ze heeft 61,99 euroopgehaald!!!!! Ik ben helemaal trots op mijn dochter
Helemaal uit zichzelf is ze ermee begonnen.
oei, dan zou ik een euro geven voor een minuutje stiltequote:Op donderdag 6 januari 2005 18:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat goed zegHier zaten drie jongetjes bij de supermarkt op een keyboardje Vader Jacob te spelen voor Azië
ik had er aardig wat, maar een aantal mensen hebben gewoon geld gegeven en zeiden verkoop mijn touwtje maar weer aan iemand anders dan kan je meer geld ophalen. Er zijn zelfs mensen die 10 euro gegeven hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoeveel had je er gemaakt dan???
Oh en waar is die ene halve dan geblevenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:46 schreef babyfeet het volgende:
Mijn oma heeft al 10 talen jaren een porseleinen knei die zou ook niet lang mee gaan maar ze loopt er nog steeds op..syrena ben blij dat hij smaakt...
ik ben al andere halve kilo kwijt
Even een kleine update.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:35 schreef bixister het volgende:
kleintje wat jammer... het klonk allemaal wel erg hectisch de laatste tijd, maar toch ook steeds weer hoopvol. sterkte ermee! en hopelijk is 't wat dat huisje, want terug naar je ouders lijkt me niet zo'n fijne oplossing, wel?
Kom op, dat doe je toch wel even voor ons met je Eosquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:42 schreef Lois het volgende:
Hahahahahaaaa!!
Pfffff dat was op het nippertje zeg! Toen zat het dus echt wel beroerd. Echt van dat kapperhaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:45 schreef Lois het volgende:
Ik had vanmiddag gewoon een foto moeten maken, toen het nog zo lekker helmig gefohnd zat.
De camera lag nog wel op tafel![]()
Sufferd!quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:45 schreef Lois het volgende:
Ik had vanmiddag gewoon een foto moeten maken, toen het nog zo lekker helmig gefohnd zat.
De camera lag nog wel op tafel![]()
Zeg Rewimo ben jij dit weekend eigenlijk thuis of ben je bij Qltel? (waarom ik dat vraag, nou de NH meet natuurlijk)![]()
Rewimo , kan jij mij even contacten of iets dergelijks op msn ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sufferd!
Wij zijn wel hier maar hebben een meet van FOT
ja, 't is triest... Dinsdag is de begrafenis, we gaan er met zijn allen heen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:41 schreef bixister het volgende:
rewimo ik las nog van je collega, wat erg.
Dat klinkt of een ander dan gaat beslissen waar mijn geld dan heen gaat en er zijn bergen 'goede' doelen die ik mijn geld absoluut niet gun. Als ik geef beslis ik liever zelf waaraanquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef jessie het volgende:
Waarom geeft niet elke inwoner elke maand 1 euro aan een goed doel. Dan is er elke maand 15 miljoen euro voor een goed doel. Elke maand een ander doel in t voetlicht.
ik deeljou mening daarin..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat klinkt of een ander dan gaat beslissen waar mijn geld dan heen gaat en er zijn bergen 'goede' doelen die ik mijn geld absoluut niet gun. Als ik geef beslis ik liever zelf waaraan
Holy crap!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:17 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje...zal je maar overkomen: Vrouw Hans Wiegel verongelukt.
ja en zelfs toen zat ik in de wachtrijquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:31 schreef moussy het volgende:
Om 8:01 ?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:29 schreef Joene het volgende:
YeS! !!! Na 6 dagen op verschillende tijdstippen proberen de nuon te bellen en te e-mailen is het vanochtend eindelijk gelukt om iemand te spreken te krijgen !!! Woei!
Je moet ook om 7:59 bellenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:34 schreef Joene het volgende:
[..]
ja en zelfs toen zat ik in de wachtrij
om precies te zijn belde ik al iets voor 8enquote:
ja, ik zag het ook staan, en dacht: 'Alweerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:17 schreef clauwheee het volgende:
Ja das pech als het je 2 keer overkomt , maar ik dacht wel , wie gaat er nou met de zus van zn al eerder overleden vrouw trouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:17 schreef clauwheee het volgende:
ik vind het idee om te trouwen met de zus van je overleden vrouw op zn zachtsgezegt vreemd ,al gebeurde dat vroeger vakerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Waar slaat dat nou op, Joene? Toen Wiegels eerste vrouw verongelukt was, heeft haar zus hun kinderen opgevangen. Daardoor zijn Wiegel en zij naar elkaar toegegroeid en na een paar jaar zijn ze getrouwd. Wat is daar vreemd aan?
Dat hoef jij ook niet te vinden hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
nou sorry dat ik het zeg joene, maar dat vind ik nou niet echt een fijnzinnige opmerking van je.
Spammertje!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Hee allemaal: [link] Goed initiatief, bezoek allemaal de site en klik op een van de banners bovenaan of rechts. Voor elke unieke bezoeker wordt 10 cent gestort voor Azië. Zegt het voort
wrom dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het idee om te trouwen met de zus van je overleden vrouw op zn zachtsgezegt vreemd ,al gebeurde dat vroeger vaker
Gewoon dat doe je toch niet ? stel : hilde overlijdt , dr zus vang mij lief op , en dan denk je , nou weet je wat ik blijf bij jou we gaan trouwen .quote:
Stel: je hebt kinderen en de zus van Hilde vangt die op.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon dat doe je toch niet ? stel : hilde overlijdt , dr zus vang mij lief op , en dan denk je , nou weet je wat ik blijf bij jou we gaan trouwen .
't Is voor een goed doel, niet voor de site zelf. Dat mag toch wel?quote:
Ik vind het ook nogal heeeel erg vreemd hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon dat doe je toch niet ? stel : hilde overlijdt , dr zus vang mij lief op , en dan denk je , nou weet je wat ik blijf bij jou we gaan trouwen .
Ik zeg ook nie tdat het niet kan , maar ik vind het wel vreemd , en het lijkt me toch vreemd om het opeens met de zus van je (ex)vrouw te doen. (al is het op deze manier beter dan tijdens dat je nog een relatie met je vrouw hebt)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stel: je hebt kinderen en de zus van Hilde vangt die op.
De zus van Hilde is vrijgezel.
Jullie groeien naar elkaar toe en krijgen een relatie.
Kan toch?
Ja tuurlijk is het erg , 2 x je vrouw verliezen op dezelfde manier...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal heeeel erg vreemd hoor.
Maar neemt natuurlijk niet weg dat dit echt vreselijk voor die arme man is!! Hopelijk heeft hij veel vrienden en collega's die hem steunen.
Ja net als 190090904280x crossposten, jij mag toch allesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is voor een goed doel, niet voor de site zelf. Dat mag toch wel?
Nee, dan eigenlijk ook niet. Er komt zoveel troep voorbij, vrijwel elke site heeft wel een actie lopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:47 schreef Rewimo het volgende:
't Is voor een goed doel, niet voor de site zelf. Dat mag toch wel?
Wat hebben jullie op het oog dan??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben nu al een kadootje voor luca zijn verjaardag op het oog. morgen gaan we het kopen.
(ahum, luca is over 5 maanden jarig)
Hahahahahaha ik zie mezelf al helemaal klooien voor die spiegel. Aan de achterkant is het (te) erg kort.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit leuk Karin! En hoe zit het aan de achterkant (ben helemaal niet nieuwsgierig)?
Nou ja, ik kon het proberenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:13 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahahahaha ik zie mezelf al helemaal klooien voor die spiegel. Aan de achterkant is het (te) erg kort.
Je zou ze de kost moeten geven . . .quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:26 schreef Joene het volgende:
Ja das pech als het je 2 keer overkomt , maar ik dacht wel , wie gaat er nou met de zus van zn al eerder overleden vrouw trouwen![]()
Jij welquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
zou ik uniek genoeg zijn?
O nee he, die dingen . . .quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
fluistermodus aan: een bergskelter met passagierstoel fluistermodus uit
't is maar waar je op kickt!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:07 schreef ThunderChild het volgende:
Als ik in een week minder dan vijf van die dingen voor m'n bumper heb gekregen, dan heb ik een slechte week gehad . . .![]()
Juist niet. Die kutkoters rijden zo de weg op en kijken vervolgens nergens naar. Dat geintje kost me zo m'n ankers en tien jaar van m'n leven . . .quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef Randa_v het volgende:
Jippie!!Gisteren ben ik voor derde keer Tante geworden. Lieke, heet ze!!
gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef Randa_v het volgende:
Jippie!!Gisteren ben ik voor derde keer Tante geworden. Lieke, heet ze!!
Bedoel je die kalender? Neequote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:19 schreef Rottdog het volgende:
Snoop heb jij die bestelde meut nog binnen gekregen vorig jaar
5 euro korting op een kalender die je nu al negen dagen in gebruik had moeten hebbenquote:Op zondag 9 januari 2005 12:23 schreef Berkery het volgende:
Rottdog => Heb gister een meeltje gehad dat de kalender klaar was en kreeg er wel geteld 5 euro korting op. Het was gister ook een klacht in KASSA
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:40 schreef Berkery het volgende:
het zijn nl allemaal foto's van Zoë. Die laat ik daar echt niet liggen
Hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef Berkery het volgende:
Maar idd onderhandelen kan altijd, al hebben zij de grootste troef in handen
Oh, zo.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:55 schreef Rottdog het volgende:
Das ook zo maar met de grootste troef bedoelde ik dus Zoë.
Oh, wat erg zegquote:Op zondag 9 januari 2005 21:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier hebben wij ook nog steeds geen kerstkaarten van de kruidvat
You filthy spammert !!!quote:Op maandag 10 januari 2005 06:12 schreef Brighteyes het volgende:
Spammerdespam: BE is ein-de-lijk tante!
Een meisje!![]()
Kan je dat ook bij mijn auto voordoen????quote:Op maandag 10 januari 2005 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
kan je wel zeggen rewimo! er mag zelfs niemand naar zijn kin wijzen
groot nieuws: die berg modder voor de deur bleek na een paar emmers water met zeepsop wel degelijk een auto te bevatten. en wel een witte
nu nog even de sahara uit de binnenkant verwijderen.
en en enquote:Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef clauwheee het volgende:
Wouw leuk Jelief! Ik heb net gekeken op welke plek we deze week weer zijn geeindigd
Nee, daar lag het echt niet aan. Daarom vond ik het ook zo'n tegenvaller!quote:Op zondag 9 januari 2005 21:05 schreef melonovy het volgende:
Maar Snoopy ligt dat niet aan het aantal pixels van je camera?
Gelukkig komt mijnheer het stucadoor alles opknappenquote:Op maandag 10 januari 2005 10:17 schreef babyfeet het volgende:
zal ik dat doen het ijs zat ook aan de achterkant van de koelkast aan de buitenkant
joene dat word inderdaad smeren en dat vind ik ook leuk werk![]()
ik ga hier ff poetsen alles zit onder het stof...
Da's helemaal mooi nieuwsquote:Op maandag 10 januari 2005 15:42 schreef Anitra het volgende:Githa
Met de mama is ook alles oke, beetje ingescheurd, maar verder was het best een supersnelle bevalling vor een 1e. Mijn moeder is er bij geweest en die is helemaal in de wolkenAls het goed is mogen mama en zoon morgen naar huis, want hethartje lijkt oke
Jij ook al ???quote:Op maandag 10 januari 2005 14:52 schreef Anitra het volgende:
Ik ben tante!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb een neefje, hij weegt 3360 en is 50cm. Vanmorgen om 10.10 geboren
Oh zijn naam is misschien ook wel makkelijk
Twan heet hij![]()
Was de verwonding ernstig of viel het mee?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
hij heeft trouwens zelf zijn pleister eraf gehaald. maar ik moest er wel een nieuwe op doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |