Vergeet ik toch helemaal de special edition van Harry Potter 3 op DVD plus nog een DVD: Ontdek de echter wereld van Harry Potterquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Naast de sloffen en de DVD-opbergbox heb ik bijdragen gekregen voor mijn inmiddels bestelde fotorugzak
[afbeelding]
En een wandbord met een kannetje erbij. En geluksbamboe en twee bossen rozen en een grote bos freesia's, ik ben echt in de bloemetjes gezet
ik neem de chips wel meequote:Op woensdag 5 januari 2005 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Vervolg van Speeltuinbankje 185
En mijn laatste post:
[..]
Vergeet ik toch helemaal de special edition van Harry Potter 3 op DVD plus nog een DVD: Ontdek de echter wereld van Harry Potter
is wel humor al vind ik zelf de boeken leukerquote:
waren het de goede U2 mp3tjes rottdogquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:52 schreef Rottdog het volgende:
Heb die films ook nog nooit gezienheb er gewoon niets mee
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:54 schreef Rottdog het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:09 schreef Spindizzy het volgende:
Als ik kinders heb ga ik elk jaar een weasleytrui voor ze breien
Ja dat is dus precies hetgene waar ik zo vreselijk bang voor ben. Het is me namelijk al een paar keer overkomen, mèn ik leek wel 50. Dus ik heb een hippe kapper uitgekozen denk ik. Probleem is dat ik mijn haar ook een beetje zat ben zo. Zit weer te twijfelen tussen het laten groeien of weer lekker kort maar dan wil ik wel een leuk hip kapsel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef moussy het volgende:
Normaal kwam ik altijd met zo'n vreselijk tuthoofd bij de kapper vandaan.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef lady-wrb het volgende:
pootboeien?
quote:
Nee toch!quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:03 schreef Kleintje het volgende:
Gaat wel met Kleintje. Ben sinds gisteravond vrijgezel...
Klote!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:03 schreef Kleintje het volgende:
Gaat wel met Kleintje. Ben sinds gisteravond vrijgezel...
Soms is een grote stap terug even nodig om te zien wat er nou onder alle troubles zat...quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Moussy... dat roept hij ook. Hij zegt... vriendschap hebben we... en als we voor elkaar voorbestemd zijn dan komen we weer bij elkaar puur omdat we elkaar missen. Hij zegt dat we dan wel bereid zijn om te vechten. Nu niet omdat het nog te kort dag is en al teveel problemen hebben gehad...
ik kan je wel laten lachenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:22 schreef Kleintje het volgende:
he maar... verders nog iets leuks hier wat ik heb gemist? Of iets spannends, leuke roddels... weet ik veel wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |