Sjezus.quote:ASSEN De vrouw van VVD-politicus Hans
Wiegel is bij een verkeersongeluk in
Drenthe om het leven gekomen.Ze verloor
door onbekende oorzaak de macht over
stuur.Ze is een zus van Wiegels eerste
vrouw,die in 1980 eveneens bij een
verkeersongeluk om het leven kwam.
Waren er ook geen kinderen bij betrokken? Staat me zoiets bij, of ik haal iets doorelkaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:09 schreef yvonne het volgende:
Tering, das; schrikken,
weet nog van z'n eerste vrouw...
Same here. Maar oh hoe menselijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
kan me nog herinneren hoe Wiegel destijds op televisie in tranen uitbarstte tijdens een praatprogramma...
Net zo vaag als het feit dat ze beide met dezelfde man getrouwd geweest zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:09 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe is het mogelijk, beide vrouwen (zusters) zijn door een auto-ongeluk om het leven gekomen
Heb je ook een bron.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:03 schreef static het volgende:
[..]
Sjezus.
Kan me de eerste keer nog herinneren, wat een impact zal dit hebben op die man.
Vindt ik inderdaad ook een beetje vreemd... tis toch een soort van incest!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Jeetje, trouwen met de zus van je vrouw is ook opmerkelijk... dat ken men in Islamitische kringen ook.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:03 schreef static het volgende:
[..]
Kan me de eerste keer nog herinneren, wat een impact zal dit hebben op die man.
Goed geheugen heb je dan.quote:]Geboortedatum: 1981-03-31
120 Teletekst do 06 janquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:13 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Heb je ook een bron.
Wat vreselijk voor die hele familie![]()
hoewel niet gebruikelijk, is het verre van incest.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:13 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Vindt ik inderdaad ook een beetje vreemd... tis toch een soort van incest!
http://www.parlement.com/9291000/bio/01542quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:11 schreef static het volgende:
[..]
Waren er ook geen kinderen bij betrokken? Staat me zoiets bij, of ik haal iets doorelkaar.
Het is niet vreemd.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:13 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Vindt ik inderdaad ook een beetje vreemd... tis toch een soort van incest!
Het wekt wel de suggestie naar een "wiegelcomplot" he?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:12 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Net zo vaag als het feit dat ze beide met dezelfde man getrouwd geweest zijn.![]()
Pfff....hoe erg kan het worden voor die man?quote:Vrouw gedood bij ongeval op A28
Spier 06-01-2005
Een 53 jarige vrouw uit Diever is donderdagavond dodelijk verongelukt op de autosnelweg A28 tussen Pesse en Spier. Ze verloor door nog onbekende oorzaak de controle over haar auto, waarna over de kop sloeg. De vrouw werd uit de auto geslingerd en is ter plaatse overleden. De dienst Verkeersongevallenanalyse van de politie stelt een onderzoek in naar de oorzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |