Wat een man!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Hilje23 het volgende:
Mijn vriend is nu zo verbolgen over al die bandjes dat ie zijn oranje bandje op de tafel heeft gegooid...wil hem niet meer dragen hahahaahah
Roze voor de gayparadequote:Op woensdag 5 januari 2005 20:33 schreef Ronald1903 het volgende:
Nu ook verkrijgbaar (eerlijk waar):
[afbeelding]
Bron: http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=31517&whichpage=1
Topictip: Voorspel * hier * welk polsbandje volgende week uitkomt?
Nou ja, als die mensen daar toch happy van worden, dan is dat toch prima, maar schijnheilig blijft het. Net zoals al dat gedoe met die stille tochten altijd. Dat doen mensen ook om zichzelf een goed gevoel te geven. "Kijk mij hier eens in deze stoet meelopen, ziet iedereen het goed".quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:22 schreef PrintScrn.nl het volgende:
En het erge is. Al die mensen kopen die troep om zich een beter mens te voelen. Dat ze met hun uiterlijk kunnen laten zien dat zij een goed mens zijn. En dat voelt natuurlijk goed! Niks voor het goede doel, alleen maar om jezelf de hele dag op de borst te kloppen. Walgelijk.
Ja hoor, daar heb je het al.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:33 schreef Ronald1903 het volgende:
Nu ook verkrijgbaar (eerlijk waar):
[afbeelding]
Bron: http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=31517&whichpage=1
Topictip: Voorspel * hier * welk polsbandje volgende week uitkomt?
Paars is er al met de tekst ''Suprise me''quote:
Vriend van wou ook een bandje maken als statement. Is nog een behoorlijk duur grapje. Ging dus helaas neit door.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Ik ga een bandje ontwikkelen. Zwart! Daarmee maak je een statement dat je al die bandjes niet nodig hebt om je steun te betuigen, respect voor respect hebt of dat je je betrokken voelt bij weet ik veel wat! Dat je ook een goed mens kunt zijn zonder bandje! En dan steek ik al dat geld in mijn eigen zak!
Nou precies. Je ziet door de bandjes de kleuren niet meer!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:45 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Paars is er al met de tekst ''Suprise me''![]()
Als je dat doet koop ik zo'n bandje, en nee, ik maak geen grapje.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Ik ga een bandje ontwikkelen. Zwart! Daarmee maak je een statement dat je al die bandjes niet nodig hebt om je steun te betuigen, respect voor respect hebt of dat je je betrokken voelt bij weet ik veel wat! Dat je ook een goed mens kunt zijn zonder bandje! En dan steek ik al dat geld in mijn eigen zak!
Dat was in Australie inderdaad....quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:37 schreef Orealo het volgende:
uit een (overgens zeer betrouwbare) bron, heb ik vernomen dat Artsen zonder Grenzen in de krant heeft opgeroepen om te stoppen met geld te storten, omdat dat het te veel is, ze kunnen het niet allemaal kwijt..![]()
*sigh* de mediahype dat azie heet!
Bestelt u maar. Deze firma is fabrikant van de rode en oranje bandjes.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Wat ik heb meegekregen is dat AzG zoveel geld gedoneerd heeft gekregen dat ze besloten heeft niet mee te delen uit de 555-pot. Dus de opbrengst daarvan wordt nu door 7 ipv 8 oid gedeeld. Wel zo netjes.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:37 schreef Orealo het volgende:
uit een (overgens zeer betrouwbare) bron, heb ik vernomen dat Artsen zonder Grenzen in de krant heeft opgeroepen om te stoppen met geld te storten, omdat dat het te veel is, ze kunnen het niet allemaal kwijt..![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=463536&c=29quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:37 schreef Orealo het volgende:
De LIVESTRONG actie IS nogsteeds een goed initiatief, alle andere hebben het resultaat hiervan gezien (miljoenen wereldwijd) en springen hier op een bijna irritante manier op in. Onder het mom van " beter goed gejat dan slecht verzonnen"quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ze maken van iets wat OOIT een goed initiatief was iets wat gewoon puur onzin is.
minimale afname is 500 stuks...quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ook een bandje maken, in een mooie poepbruine kleur, om aan te geven dat ik schijt aan al die hoerige kankerbandjes heb.Zo!
En een lekker kraan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:27 schreef kikoooooo het volgende:
ik hoop dat je kanker krijgt van die bandjes dragen
Nou, doe dan een grijze! Veel kleurlozer!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:22 schreef hydraulix het volgende:
Te laat!!
(Nike gaat al voor de zwarte bandjes)
Zelfverrrijking?! Door een paar rubberen bandjes om je pols? Ik weet een betere bestemming voor rubber waar je je misschien nog wel veel verrijkter door zal voelen!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:59 schreef ondeugend het volgende:
Het enige doel van al die kleuren bandjes is zelfverrijking
Ik zit gewoon gebeiteld!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:25 schreef mechatronics het volgende:
[..een geweldig idee..]
Ik bedoelde natuurlijk zelfverrijking van de makers/uitgevers van de bandjes. Het dragen van is een hele zelfverarming (in de dubbele betekenis van het woord)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:10 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Zelfverrrijking?! Door een paar rubberen bandjes om je pols? Ik weet een betere bestemming voor rubber waar je je misschien nog wel veel verrijkter door zal voelen!![]()
Wil jij dan geen bandje tegen kerstbomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk zelfverrijking van de makers/uitgevers van de bandjes. Het dragen van is een hele zelfverarming (in de dubbele betekenis van het woord)
Het stond er wel een beetje beroerd inderdaad
Zo'n bandje is er al. Hij's een beetje geelachtig en wordt voor 1 euro per 100 (ofzo) verkocht. Ik heb al zo'n "gewoon elastiek" om mn polsquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Dat zeiden ze over die tsunami ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Tha_T het volgende:
Je kon er gewoon op wachten
Die was gewoon te makkelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over die tsunami ook.
Ik kon het niet laten.quote:
Dat snapte ik al.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk zelfverrijking van de makers/uitgevers van de bandjes. Het dragen van is een hele zelfverarming (in de dubbele betekenis van het woord)
Het stond er wel een beetje beroerd inderdaad
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:26 schreef Wrath het volgende:
Ik wil die van Nike wel, om te laten zien dat ik tegen racisme in het voetbal ben. Maar weet iemand of je ze ook ergens anders kunt kopen dan in de Nike-store in R'dam?
zat natuurlijk sarcasme in, met al die smileysquote:Op zondag 6 februari 2005 18:53 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja....
"Nee, wel een vuist, kijk maar"quote:Op zondag 6 februari 2005 19:27 schreef bierglas het volgende:
Het erge is dat je dadelijk ook nog mensen krijgt met een verontwaardigde blik van "Heb jij geen blauw polsbandje?"
Je kunt ze krijgen bij de Perry Sport (Amersfoort)quote:Op zondag 6 februari 2005 18:26 schreef Wrath het volgende:
Ik wil die van Nike wel, om te laten zien dat ik tegen racisme in het voetbal ben. Maar weet iemand of je ze ook ergens anders kunt kopen dan in de Nike-store in R'dam?
Gouden polsbandjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:43 schreef Rutger1983 het volgende:
wanneer komt de groene van greenpeace?
etc....
gouden handeltje
Leuk voor onze lonsdale vrienden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:05 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Je kunt ze krijgen bij de Perry Sport (Amersfoort)
Ik zag ze bij de kassa liggen, en dacht uuhm waarom niet..
Wel mooi hoor, zo'n zwarte met witte aan elkaar vast..
STAND UP. SPEAK UP![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |