Wat een man!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Hilje23 het volgende:
Mijn vriend is nu zo verbolgen over al die bandjes dat ie zijn oranje bandje op de tafel heeft gegooid...wil hem niet meer dragen hahahaahah
Roze voor de gayparadequote:Op woensdag 5 januari 2005 20:33 schreef Ronald1903 het volgende:
Nu ook verkrijgbaar (eerlijk waar):
[afbeelding]
Bron: http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=31517&whichpage=1
Topictip: Voorspel * hier * welk polsbandje volgende week uitkomt?
Nou ja, als die mensen daar toch happy van worden, dan is dat toch prima, maar schijnheilig blijft het. Net zoals al dat gedoe met die stille tochten altijd. Dat doen mensen ook om zichzelf een goed gevoel te geven. "Kijk mij hier eens in deze stoet meelopen, ziet iedereen het goed".quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:22 schreef PrintScrn.nl het volgende:
En het erge is. Al die mensen kopen die troep om zich een beter mens te voelen. Dat ze met hun uiterlijk kunnen laten zien dat zij een goed mens zijn. En dat voelt natuurlijk goed! Niks voor het goede doel, alleen maar om jezelf de hele dag op de borst te kloppen. Walgelijk.
Ja hoor, daar heb je het al.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:33 schreef Ronald1903 het volgende:
Nu ook verkrijgbaar (eerlijk waar):
[afbeelding]
Bron: http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=31517&whichpage=1
Topictip: Voorspel * hier * welk polsbandje volgende week uitkomt?
Paars is er al met de tekst ''Suprise me''quote:
Vriend van wou ook een bandje maken als statement. Is nog een behoorlijk duur grapje. Ging dus helaas neit door.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Ik ga een bandje ontwikkelen. Zwart! Daarmee maak je een statement dat je al die bandjes niet nodig hebt om je steun te betuigen, respect voor respect hebt of dat je je betrokken voelt bij weet ik veel wat! Dat je ook een goed mens kunt zijn zonder bandje! En dan steek ik al dat geld in mijn eigen zak!
Nou precies. Je ziet door de bandjes de kleuren niet meer!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:45 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Paars is er al met de tekst ''Suprise me''![]()
Als je dat doet koop ik zo'n bandje, en nee, ik maak geen grapje.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Ik ga een bandje ontwikkelen. Zwart! Daarmee maak je een statement dat je al die bandjes niet nodig hebt om je steun te betuigen, respect voor respect hebt of dat je je betrokken voelt bij weet ik veel wat! Dat je ook een goed mens kunt zijn zonder bandje! En dan steek ik al dat geld in mijn eigen zak!
Dat was in Australie inderdaad....quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:37 schreef Orealo het volgende:
uit een (overgens zeer betrouwbare) bron, heb ik vernomen dat Artsen zonder Grenzen in de krant heeft opgeroepen om te stoppen met geld te storten, omdat dat het te veel is, ze kunnen het niet allemaal kwijt..![]()
*sigh* de mediahype dat azie heet!
Bestelt u maar. Deze firma is fabrikant van de rode en oranje bandjes.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Wat ik heb meegekregen is dat AzG zoveel geld gedoneerd heeft gekregen dat ze besloten heeft niet mee te delen uit de 555-pot. Dus de opbrengst daarvan wordt nu door 7 ipv 8 oid gedeeld. Wel zo netjes.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:37 schreef Orealo het volgende:
uit een (overgens zeer betrouwbare) bron, heb ik vernomen dat Artsen zonder Grenzen in de krant heeft opgeroepen om te stoppen met geld te storten, omdat dat het te veel is, ze kunnen het niet allemaal kwijt..![]()
*sigh* de mediahype dat azie heet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |