Ik zit gewoon gebeiteld!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:25 schreef mechatronics het volgende:
[..een geweldig idee..]
Ik bedoelde natuurlijk zelfverrijking van de makers/uitgevers van de bandjes. Het dragen van is een hele zelfverarming (in de dubbele betekenis van het woord)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:10 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Zelfverrrijking?! Door een paar rubberen bandjes om je pols? Ik weet een betere bestemming voor rubber waar je je misschien nog wel veel verrijkter door zal voelen!![]()
Wil jij dan geen bandje tegen kerstbomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk zelfverrijking van de makers/uitgevers van de bandjes. Het dragen van is een hele zelfverarming (in de dubbele betekenis van het woord)
Het stond er wel een beetje beroerd inderdaad
Zo'n bandje is er al. Hij's een beetje geelachtig en wordt voor 1 euro per 100 (ofzo) verkocht. Ik heb al zo'n "gewoon elastiek" om mn polsquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Ik ga een bandje ontwikkelen. Zwart! Daarmee maak je een statement dat je al die bandjes niet nodig hebt om je steun te betuigen, respect voor respect hebt of dat je je betrokken voelt bij weet ik veel wat! Dat je ook een goed mens kunt zijn zonder bandje! En dan steek ik al dat geld in mijn eigen zak!
Dat zeiden ze over die tsunami ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef Tha_T het volgende:
Je kon er gewoon op wachten
Die was gewoon te makkelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over die tsunami ook.
Ik kon het niet laten.quote:
Dat snapte ik al.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk zelfverrijking van de makers/uitgevers van de bandjes. Het dragen van is een hele zelfverarming (in de dubbele betekenis van het woord)
Het stond er wel een beetje beroerd inderdaad
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:26 schreef Wrath het volgende:
Ik wil die van Nike wel, om te laten zien dat ik tegen racisme in het voetbal ben. Maar weet iemand of je ze ook ergens anders kunt kopen dan in de Nike-store in R'dam?
zat natuurlijk sarcasme in, met al die smileysquote:Op zondag 6 februari 2005 18:53 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja....
"Nee, wel een vuist, kijk maar"quote:Op zondag 6 februari 2005 19:27 schreef bierglas het volgende:
Het erge is dat je dadelijk ook nog mensen krijgt met een verontwaardigde blik van "Heb jij geen blauw polsbandje?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |