abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24841312
Even een medje voor de mensen die niet regelmatig in MED loeren.
quote:
Iteejer schreef:
Er brandt een rood lampje op Alicia, én op Aphrodite, ze krijgen het te heet. Als gevolg van een beter getunede configuratie en de daarmee gepaard gaande hogere snelheid, krijgen ze dus ook meer werk et verstouwen en dat wordt ze nu even te veel.

Morgenavond wordt daar dan ook wat aan gedaan. Omdat we de indeling van het rack iets gaan wijzigen moeten alle servers uitgeschakeld worden.

Dit zal rond 19:30 gaan gebeuren; we hopen dit zo spoedig mogelijk gereed te hebben doch een downtime van 2 uur zit er wel in.

Ik ga er in ieder geval zelf heen, naar alle waarschijnlijkheid zal Breuls er ook bij zijn.
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 topic.
  zondag 30 januari 2005 @ 23:24:39 #52
38039 Katana
Snoekduiker
pi_24841528
kun je reageren op mijn post Dirk?
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_24841827
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:24 schreef Katana het volgende:
kun je reageren op mijn post Dirk?
Jawel hoor. Ik zie geen weinig reden om ergens op te treden. Had je verwacht dat iedereen in KLB met je mee zou leven? En ja, Laffer is een eikel en kan lastig doen, dat soot figuren horen op een forum thuis.
En nee, ze verpesten niet het topic. Zoals je zelf aangeeft in één van je topics, het gaat nergens over.
Je opent een topic, en je weet dat er mensen op af komen die je haarfijn uit zullen leggen wat jij verkeerd doet.
  zondag 30 januari 2005 @ 23:50:27 #54
38039 Katana
Snoekduiker
pi_24842071
Verschilt per forum dan.
Ken genoeg forums waar op de man spelen niet geaccepteerd wordt.
Het laatste wat ik verwacht is mensen met je meeleven , vooral in KLB, heb je gelijk in.
Maar iemand beledigen en zeggen dat ze niet in mijn topics moeten reageren en dan een leugenachtig verhaal op hangen over mijn persoon is toch iets anders.
Maargoed .. verder zit ik er niet mee , vroeg het me allee af.
-Landskampioen 2005-2008
pi_24842594
[edit]Niks met feedback te maken

[ Bericht 96% gewijzigd door Dirkh op 31-01-2005 00:20:19 ]
pi_24844940
quote:
Op maandag 31 januari 2005 00:11 schreef laffer het volgende:
[edit]Niks met feedback te maken
GODGLOEIENDE GOD GOD VERREdrie dubbeltjes

jaloers DirkH?
dat jij geen cadeautje hebt gekregen van oom laffer
of zit jij nu zelf met je kleurpotloden de kleurplaten in te kleuren die voor hen bedoeld waren?
ik wilde de kinderen iets aanbieden, ja

nog maar eens proberen en ik hoop dat mijn cadeautjes op tijd worden uitgeprint door de rakkers

ik heb een prachtige kleurplaat voor Katana

en natuurlijk ook een mooie kleurplaat voor Herr Von Bartelhoffen

veel kleurplezier en de groeten van oom laffer
pi_24847217
Muahahahahaha!
Een heer met stijl
  maandag 31 januari 2005 @ 13:26:39 #58
38039 Katana
Snoekduiker
pi_24849401
Bedankt hoor Laffer, denk alleen dat jij er wellicht meer aan heb.
Maar ik kan het natuurlijk niet maken om jou niks te geven nu , veel lees plezier

-Landskampioen 2005-2008
pi_24858432
Een 2 tal gastslotjes
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_24865721
Je bent een schat .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24880583
Medje:
quote:
Breuls schreef:
In vervolg op de downtime van maandag-op-dinsdagnacht staat er nog wat onderhoudswerk geplanned. Omdat we te maken kregen met een gebrek aan tabelruimte op database-server Alicia, moet er meer ruimte gecreërd worden. Dit gaat vanavond gebeuren.

Om problemen in de nabije toekomst te voorkomen, wordt, even voor de nerds onder ons, een extra InnoDB tablespace bestand aangemaakt van een paar gigabyte. In principe is dit een klein klusje, maar MySQL moet er wel voor gestopt worden, wat betekent dat FOK! het niet doet.

Het onderhoud, en dus de downtime, zal tussen 20.00 en 23.00 uur vanavond plaatsvinden, en niet langer dan een uur duren.
Kort databaseonderhoud woensdag 2 februari
pi_24881569
Mag er een slotje op zelfmoordpoging van klasgenoot?
pi_24882505
Done.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24882538
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:38 schreef teknomist het volgende:
Done.
Thanks.
pi_24882733
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:40 schreef Orginial het volgende:

[..]

Thanks.
Ga je nu zelfmoord plegen of straks?

dat opperde je namelijk de hele tijd toen de kritiek je te heftig werd en je zielig ging doen
pi_24882792
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:49 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

Ga je nu zelfmoord plegen of straks?

dat opperde je namelijk de hele tijd toen de kritiek je te heftig werd en je zielig ging doen
Houd MED maar in de gaten .
  maandag 7 februari 2005 @ 10:19:18 #67
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24966796
Vandaag geen opmerkingen van mijn kant
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24967472
Zure mannen.

Waarom dicht? Niet echt een goede beargumentatie 1 smiley. Op de FP wordt zelfs enkele smileypost altijd met -1 gemodereerd.
pi_24969700
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef pberends het volgende:
Zure mannen.

Waarom dicht? Niet echt een goede beargumentatie 1 smiley. Op de FP wordt zelfs enkele smileypost altijd met -1 gemodereerd.
De was omdat ik niet snap, dat iemand die zo lang hier al rond hobbelt, niet weet waar de FAQ te vinden is en niet weet dat er geen KLB topics over users geopend mogen worden.
Ik denk dat het beargumenteren van dat slotje, niet echt noodzakelijk was en zelfs gezien kon worden als een belediging van jouw intellect.
pi_24970589
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:58 schreef Dirkh het volgende:

[..]

De was omdat ik niet snap, dat iemand die zo lang hier al rond hobbelt, niet weet waar de FAQ te vinden is en niet weet dat er geen KLB topics over users geopend mogen worden.
Ik denk dat het beargumenteren van dat slotje, niet echt noodzakelijk was en zelfs gezien kon worden als een belediging van jouw intellect.
Ik vind jou ook een zure man.
pi_25023714
kan dit topic
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats [deel2]
naar onz geschopt worden misschien zitten daar meer creatieve users
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
pi_25025055
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:45 schreef tommy4487 het volgende:
kan dit topic
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats [deel2]
naar onz geschopt worden misschien zitten daar meer creatieve users
Deeltje één is ook succesvol verlopen in KLB en het is dan een beetje jammer om het dan naar Onzin te verhuizen. Daarbij komt een groot deel van de onzinners ook in KLB. Dus dat zal ook wel goed komen. Wat mij betreft blijft ie hier lekker staan.
pi_25025376
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 16:38 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Deeltje één is ook succesvol verlopen in KLB ...
Ow, zo kende ik er ook eentje.
pi_25048716
dan hier maar, kan er niets aan al die onzin topics in KLB gebeuren? als ik onzin wil ga ik wel naar ONZ
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')