FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 topic.quote:Iteejer schreef:
Er brandt een rood lampje op Alicia, én op Aphrodite, ze krijgen het te heet. Als gevolg van een beter getunede configuratie en de daarmee gepaard gaande hogere snelheid, krijgen ze dus ook meer werk et verstouwen en dat wordt ze nu even te veel.
Morgenavond wordt daar dan ook wat aan gedaan. Omdat we de indeling van het rack iets gaan wijzigen moeten alle servers uitgeschakeld worden.
Dit zal rond 19:30 gaan gebeuren; we hopen dit zo spoedig mogelijk gereed te hebben doch een downtime van 2 uur zit er wel in.
Ik ga er in ieder geval zelf heen, naar alle waarschijnlijkheid zal Breuls er ook bij zijn.
Jawel hoor. Ik zie geen weinig reden om ergens op te treden. Had je verwacht dat iedereen in KLB met je mee zou leven? En ja, Laffer is een eikel en kan lastig doen, dat soot figuren horen op een forum thuis.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:24 schreef Katana het volgende:
kun je reageren op mijn post Dirk?
GODGLOEIENDE GOD GOD VERREdrie dubbeltjesquote:Op maandag 31 januari 2005 00:11 schreef laffer het volgende:
[edit]Niks met feedback te maken
Kort databaseonderhoud woensdag 2 februariquote:Breuls schreef:
In vervolg op de downtime van maandag-op-dinsdagnacht staat er nog wat onderhoudswerk geplanned. Omdat we te maken kregen met een gebrek aan tabelruimte op database-server Alicia, moet er meer ruimte gecreërd worden. Dit gaat vanavond gebeuren.
Om problemen in de nabije toekomst te voorkomen, wordt, even voor de nerds onder ons, een extra InnoDB tablespace bestand aangemaakt van een paar gigabyte. In principe is dit een klein klusje, maar MySQL moet er wel voor gestopt worden, wat betekent dat FOK! het niet doet.
Het onderhoud, en dus de downtime, zal tussen 20.00 en 23.00 uur vanavond plaatsvinden, en niet langer dan een uur duren.
Ga je nu zelfmoord plegen of straks?quote:
Houd MED maar in de gatenquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:49 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Ga je nu zelfmoord plegen of straks?
dat opperde je namelijk de hele tijd toen de kritiek je te heftig werd en je zielig ging doen
Dequote:Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef pberends het volgende:
Zure mannen.
Waarom dicht? Niet echt een goede beargumentatie 1 smiley. Op de FP wordt zelfs enkele smileypost altijd met -1 gemodereerd.
Ik vind jou ook een zure man.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dewas omdat ik niet snap, dat iemand die zo lang hier al rond hobbelt, niet weet waar de FAQ te vinden is en niet weet dat er geen KLB topics over users geopend mogen worden.
Ik denk dat het beargumenteren van dat slotje, niet echt noodzakelijk was en zelfs gezien kon worden als een belediging van jouw intellect.
Deeltje één is ook succesvol verlopen in KLB en het is dan een beetje jammer om het dan naar Onzin te verhuizen. Daarbij komt een groot deel van de onzinners ook in KLB. Dus dat zal ook wel goed komen. Wat mij betreft blijft ie hier lekker staan.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:45 schreef tommy4487 het volgende:
kan dit topic
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats [deel2]
naar onz geschopt worden misschien zitten daar meer creatieve users
Ow, zo kende ik er ook eentje.quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Deeltje één is ook succesvol verlopen in KLB ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |