Ik denk omdat dergelijke lijstjes voor 90% van het volk alleen te Googlen zijn, en dat zal men hier voorlopig wel uit het hoofd latenquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:56 schreef ranja het volgende:
Mag ik even vragen waarom iedereen spontaan 1 of 2 namen begint te roepen als er een top 5 gevraagd wordt![]()
Omdat iedereen bang is van Googlen beticht te wordenquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:56 schreef ranja het volgende:
Mag ik even vragen waarom iedereen spontaan 1 of 2 namen begint te roepen als er een top 5 gevraagd wordtZo jammer altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en anders een tvp
met even iets langer nadenken dan 20 seconden kom je toch ook al een heel eind meestal...quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk omdat dergelijke lijstjes voor 90% van het volk alleen te Googlen zijn, en dat zal men hier voorlopig wel uit het hoofd laten
Dit kan ook wel in de OP (met omschrijving uiteraard, het beste door ranja zelf te bepalen)quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:00 schreef Z het volgende:
een typische ranja CD
Ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:11 schreef Berkery het volgende:
Dit kan ook wel in de OP (met omschrijving uiteraard, het beste door ranja zelf te bepalen)
#21quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:23 schreef Berkery het volgende:
Keane?
Goed, dat is dan duidelijk.....Haalt u de pek en veren maar.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:32 schreef dorian_g het volgende:
Met angst en beven roep ik : Evanescence
Deze mag wel?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:03 schreef Z het volgende:
EN NU WIL IK HET WOORD GOOGLE DE EERST KOMENDE 5 TOPIC NIET MEER HOREN!
sow
Geen Joss
Net even op *piep gezocht voor dorian’s collectie:quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:39 schreef dorian_g het volgende:
Raad 15 artiesten die ik in mijn collectie heb. Daar moeten jullie niet te lang over doen dunkt mij
gister kende je die nog niet en nu heb je'm alquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:12 schreef dorian_g het volgende:
Nope, dat was het wel wat the 80ties betreft
Edit: Correct Bukgeit
Carina Round- Disconnection (draait nu en is kickass!)
nog 3
Ik alleen 4 en 9...quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:40 schreef Z het volgende:
Ik bezit alleen #30 uit de bewuste lijst overigens
Ik wist niet dat-ie in de winkels ligt hierzo, ben ik niet echt gewend van de dingen die ik koopquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:22 schreef dorian_g het volgende:
Ranja,gister site geluisterd en vandaag gekocht zo snel vinnik dat niet hoor.
Dan reken je denk ik de mini-LP Juvenalia niet meequote:Op woensdag 5 januari 2005 17:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Liz heeft er trouwens 4, als je minder hebt heb je niet alles
Klopt, die moet ik ook nog eens als er echt andere nummers op staan dan op de albums...quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan reken je denk ik de mini-LP Juvenalia niet mee
Welk nummer en van wie?quote:Every now and then I think about my life
I see it around me and smile
What a happy life have I got till now
till now
1 Jealousy (zoals op Whip-Smart)quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, die moet ik ook nog eens als er echt andere nummers op staan dan op de albums...
I lie and I cheat, alleen wie zong dat ook alweer.quote:
Heel goedquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:05 schreef American 3: Solitary Man het volgende:
Laatste gok op Will Oldham..
Wil wel maar eehquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Woei!!![]()
Ik zag zo nog eens I see a darkness en toen schoot me de naam bonnie 'prince' billy even te binnen..en dan zo'n cover-cd..
en google was ook heel snel, natuurlijk..![]()
ps: mag ik in vette letters, cora?
quote:Streaming their very own vision of puissant alternative pop/rock,started its operations in 1995. Daniel Brummel (vocals, bass), Jose Galvez (guitar), Ryen Slegr (guitar), and Patrick Edwards (drums) secured the lineup of this Pasadena crew, that during several years played almost anywhere in the California state area. In 1999, after the addition of keyboard expert Star Wick in 1998, the band managed to collect ten songs for their first demo, titled Songs of Inaudible Trucks and Cars. In 2000, the Californians edited their second title, the album Rock and Roll Part Three, issued by Tornado Recordings.
delivered its third disc, the EP Doubble Donkey Disc, in 2002, before entering their first U.S. tour. In between shared dates with Weezer and a headlining tour of Japan,
found time to record a third album before 2002 came to a close. Spending Time On the Borderline featured production work by engineer Chris Fudurich (Matthew Sweet, VAST, Nada Surf) and a switch in sound.
incorporated orchestral arrangements for their third album, which appeared in spring 2003, making it their most cohesive release to date.
wordt een beetje flauw nu, vind je niet?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
waar is dorian_g als je d'r nodig hebt?
Ha, we hadden het net nog over je.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
't is nu vanavond
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
't is nu vanavond
Ze zijn idd leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Attagirl!![]()
Dit vind ik een leuk bandje. Ben benieuwd wie ze ook kent
[afbeelding]
ik doelde eigenlijk op boyzone en take that maar nevertheless: way to go!quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
dat heb ik natuurlijk ook net gelezen:
Bros en Boyzone
Shit, was dat net op tv?quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:50 schreef bukgeit het volgende:
Welke bijzondere mijlpaal lijkt Elvis nu weer te gaan bereiken?
Nee, dan zou het ook niet elke artiest kunnen overkomen. Het gaat meer om een' toevalligheid'. Overigens wel een toevalligheid die geregisseerd wordt door z'n platenmaatschappij.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
Vaakst gecoverd zal het toch ook niet zijn?
Reken ik goed, anders wordt het toch maar getallen gokken. Het gaat om de 1000ste nummer 1. Het hoe en waarom van de actie begrijp ik ook niet helemaal. Kennelijk is SonyBMG er alles aan gelegen om die 1000ste binnen te hengelen. Dat dat moment dan ongeveer samenvalt met de zeventigste geboortsdag van Elvis is een leuke publicitaire bijkomstigheid.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:50 schreef ranja het volgende:
Waarom zijn die singles heruitgebracht trouwens, alleen voor dit record cq gebeurtenis?
En waarom kopen die engelsen dat dan massaal? Of gaat het niet om de singles?
Gaat het om de 2500e (of 200oe misschien) nummer 1?
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:31 schreef bartrid het volgende:
memory of a free festival of zoiets??
Dat helpt niet echt.... meteen een 2e gok: tambourijn?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:55 schreef pyl het volgende:
Klik even op zijn profiel, Bimmel, dan krijg je een grotere, herkenbare versie.
George Dawes zegt je niks?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:56 schreef ranja het volgende:
Dat helpt niet echt
Komt al in de buurt.quote:.... meteen een 2e gok: tambourijn?
vicky pollard uit little britain. Yeah but no but yeah but no but yeahquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:57 schreef Z het volgende:
Vicky heet ze toch? Van die comedy show toch?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:35 schreef ranja het volgende:
Misschien is dit een goed moment om te zeggen dat mijn plaatje nog niet geraden was?
Sabrina?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:35 schreef ranja het volgende:
Misschien is dit een goed moment om te zeggen dat mijn plaatje nog niet geraden was?
Opgezocht en die is goed.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:09 schreef bukgeit het volgende:
Gokje op Dalbello.
Mmja, doe maar wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:14 schreef Z het volgende:
Zal ik hem weer weghalen bukgeit?
USquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:29 schreef Bimmel het volgende:
Spierig chickie hoor....
Italiaans? (ik krijg die hele Ciciolina-vibe bij dit plaatje)
Die had een veel grotere mond.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Taylor Dayne?
Juist. Net als Alanis heeft ook Dalbello een verleden waar ze toen ze wat serieuzere muziek ging maken niet meer aan herinnerd wil wordenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:09 schreef bukgeit het volgende:
Gokje op Dalbello.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:00 schreef ranja het volgende:
E.G Daily? Niet echt een gunstige foto dan
dit is haar ook:quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:04 schreef bukgeit het volgende:
Nou ja.. het is nu wel 19 jaar na Say It Say It he.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:06 schreef Bimmel het volgende:
Een man een man, een woord een woord:
[afbeelding]
Dat zal inderdaad het 'probleem' wel zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:15 schreef cora4034 het volgende:
Ik vind haar een beetje eng. Maar ik ben ook geen man, misschien scheelt dat.![]()
Gaat dit over mij?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:30 schreef ranja het volgende:
Newbie geeft op zich wel goede antwoorden maar ik mis de context een beetje.
Hehehequote:Op donderdag 6 januari 2005 14:35 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Gaat dit over mij?
Als dat zo is voel ik me niet geroepen te reageren.
Waarom reageer je dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:35 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Gaat dit over mij?
Als dat zo is voel ik me niet geroepen te reageren.
Koortsige ziekte?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
....... En ze zong over een ziekte. Ofzo.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:59 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Besmettelijke ziekte?
Of in de overdrachtelijke zin..liefde dus? (heb namelijk geen liedje paraat waarin iemand breeduit over herpes zingt)
ranja + 1quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:12 schreef ranja het volgende:
Taja Sevelle (Love is contagious)
lijkt wel een klassefotoquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb al eens eerder een vraag over ze gesteld, maar zonder foto toen, wie zijn dit?
[afbeelding]
"You're my faaaaaaavorite waste of time"quote:
vast door het voetballen op t strand in de clipquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:17 schreef Doc het volgende:
[..]
"You're my faaaaaaavorite waste of time"
- vond ik toendertijd (zomer 1986 of 87?) nog een aardig nummer -
Ik ook, echt geweldigquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:17 schreef Doc het volgende:
- vond ik toendertijd (zomer 1986 of 87?) nog een aardig nummer -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |