quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:33 schreef SunChaser het volgende:
http://www.emerce.nl/opinie.jsp?id=433421
Leuk artikel
Klopt niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:12 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook voor schoolpagina.nl
en waarom zou dat nou toch zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:23 schreef danielluh het volgende:
ben er al een tijd nie meer lid van, elke keer mails dat er zich iemand had registeerd die op jouw school zat en daarbij hoef ik mijn oude schoolmaatjes nie meer te zien, ze herkennen mij nu toch echt nie meer
Dan vul je toch gewoon wat anders in?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat moeten die mongolen van schoolpagina met mijn adresgegevens. Die krijgen ze niet, dus flikker ook maar van de rotsen met een mannetje of 314.
Zichtbaar of onzichtbaar. Het gaat ze geen flikker aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:46 schreef MB1984 het volgende:
[..]
Dan vul je toch gewoon wat anders in?![]()
je kunt zelf bepalen wat je zichtbaar wil maken aan anderen en wat niet.
Is goed. Ik registreer me.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:26 schreef Intelligence het volgende:
Johny zondag gaat mijn pagina online, daar is alleen een e-mailadres vereist
[/reclame]
Welke site begin jij dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:26 schreef Intelligence het volgende:
Johny zondag gaat mijn pagina online, daar is alleen een e-mailadres vereist
[/reclame]
Leuke banner... Goed bewaren mensen, voor als deze site straks ook zichzelf opblaast door de arrogantie van het succes.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:01 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Klopt niet.Zie het volgende persbericht, waarin het verdienmodel exact staat uitgelegd. Ik moest wel lachen om deze banner
[[url=http://www.schoolpagina.nl/i/b/SP_468x60.gif]afbeelding][/url]
Kleine stapjes om uiteindelijk alles betaald te krijgen lijken klein en onbenullig, maar je kan dit stapje in feite zien al de druppel die de emmer heeft doen overlopen.quote:Nu zijn een aantal andere opties ook onder het betalend lidmaatschap gaan vallen. Dat is niet netjes, maar om daarom moord en brand te gaan schreeuwen.
precies...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:47 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Kleine stapjes om uiteindelijk alles betaald te krijgen lijken klein en onbenullig, maar je kan dit stapje in feite zien al de druppel die de emmer heeft doen overlopen.
Schoolbank lokt mensen gratis binnen. Mensen voelden zich al genaaid door de beperking dat je geen mails kon sturen, maar namen dat voor lief omdat ze tenminste nog iets van de site konden gebruiken. Ze accepteerden dus een brakke dienst omwille van 1 van de functionaliteiten die nog wel gratis waren. Vervolgens gaat schoolbank door en maakt alles betaald. De site is daarmee in 1 klap voor al die mensen waardeloos geworden.
Dat heb ik dus ook. Nou was het niet mijn beste schoolmaat maar de rest van de klas zit op Schoolbank en hij alleen bij Dienstmakkers. Alsof hij in het vreemdelingen legioen is gedeporteert naar verweggistan: we weten dat hij er zit maar wij niet-militairen kunnen hem niet bereiken grrrr.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:01 schreef WPA het volgende:
Voorbeeld. Ik zocht naar een maat van me. Ik krijg de mededeling dat er niemand met die naam gevonden is in de Schoolbank-database, maar wel in de database van Dienstmakkers. Wel netjes, want dat weet je waar je moet zoeken.
Dus ik een kijkje nemen bij Dienstmakkers. Echter, ik heb daar niks te zoeken. Ik was destijds "moeilijk indeelbaar" en ben dus niet in dienst geweest, evenals de meeste vrouwen, de afgekeurden, de weigeraars, enz enz... Die kunnen dus niks met Dienstmakkers, zelfs niet als ze zouden willen betalen voor de site.
Ik heb mijn maat dus nog steeds niet kunnen aanschrijven. Wel jammer. Hij was degene met wie ik bijna mijn gehele middelbare schooltijd ben opgetrokken. Ik ben wel betalend lid van Schoolbank, en blijf dat ook wel, want ik heb erg veel mensen teruggevonden op deze site. Maar het steekt me iedere keer weer, als ik zoek op de naam van die vriend, en ik krijg weer te zien dat hij alleen via Dienstmakkers is te bereiken. Het voelt als een ezel die je een wortel aan een hengel voorhoudt.....
quote:Op zondag 16 januari 2005 11:11 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik wacht eerst maar even alvorens ik mezelf weer ga registreren bij een soortgelijke site...
De huidige sites zijn volgens mij nog veel te klein, laat het zich maar lekker ontwikkelen...
Als er één de grootste/een succes wordt (en blijft) dan ga ik daar wel bij...
Als iedereen zo denkt dan blijven die sites klein. Gewoon zoveel mogelijk inschrijven, dan is de kans dat iemand je vindt groter.quote:Ik wacht eerst maar even alvorens ik mezelf weer ga registreren bij een soortgelijke site...
De huidige sites zijn volgens mij nog veel te klein, laat het zich maar lekker ontwikkelen...
Als er één de grootste/een succes wordt (en blijft) dan ga ik daar wel bij...
Hmmm ik ben ook al aangemeld, maar ik vind toch dat er dan toevallig net op mijn scholen (stuk fo 4/5) wel erg weinig mensen ingeschreven staan. Ik denk dat hij bluft.quote:Op internet en in de media roept Hans Hoornstra (schoolpagina.nl) boze gebruikers van schoolbank.nl op naar schoolpagina.nl over te stappen. Met succes, zegt de Maastrichtenaar. ,,We zijn hard op weg een serieuze concurrent van schoolbank.nl te worden. Hoeveel mensen ingeschreven staan op schoolpagina.nl? Hou het er maar op dat we diverse stadions kunnen vullen.''
En ik weet van niet, alhoewel ik uiteraard geen nadere uitspraken daarover kan doen. Maar goed, daardoor heb ik in principe even weinig krediet als hij.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm ik ben ook al aangemeld, maar ik vind toch dat er dan toevallig net op mijn scholen (stuk fo 4/5) wel erg weinig mensen ingeschreven staan. Ik denk dat hij bluft.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:01 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Klopt niet.Zie het volgende persbericht, waarin het verdienmodel exact staat uitgelegd. Ik moest wel lachen om deze banner
[[url=http://www.schoolpagina.nl/i/b/SP_468x60.gif]afbeelding][/url]
Interessant, maar een inschrijving zegt totaal niks. Ik sta nog steeds ingeschreven omdat het totaal niks kost. Net zoals ik bij een twintigtal fora en andere internetsites sta ingeschreven. Enkel om te laten zien dat ik actief ben op het internet. Degenen die me dan willen vinden, vinden mij ook wel op gratis manieren.quote:En ik weet van niet, alhoewel ik uiteraard geen nadere uitspraken daarover kan doen. Maar goed, daardoor heb ik in principe even weinig krediet als hij.
Maar ik kan het nog lezenquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Bedankt! Mijn account is nu ook gewist![]()
* meldtquote:Op maandag 7 februari 2005 23:16 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat er sinds je moet lappen er helemaal niemand meer bij is gekomen bij mijn scholen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |