abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24538934
omdat je niet wou betale???

En nogmaals een oproep: ik zoek mensen die mijn site willen testen voordat deze de lucht ingaat zondag!
msn@dutchmaffia.org

[ Bericht 7% gewijzigd door Intelligence op 13-01-2005 09:13:12 ]
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:09:10 #252
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24542052
quote:
Erg leuk inderdaad!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24545560
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:12 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook voor schoolpagina.nl
Klopt niet. Zie het volgende persbericht, waarin het verdienmodel exact staat uitgelegd. Ik moest wel lachen om deze banner

[ Bericht 3% gewijzigd door Vagere_Hein op 13-01-2005 13:13:35 ]
pi_24545624
*hahahaha* die banner is echt wel gaaf!

Ik zet 'm op m'n blog.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:35:24 #255
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24547221
Hey wat leuk! Ik had blijkbaar al veel eerder naar schoolpagina moeten gaan, want ik kom daar net mijn oude buurmeisje tegen, die ik op schoolbank nooit vinden kon!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24547320
Geweldige banner
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:48:57 #257
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24547482
Soeper banner!
Welkom bij de V&D der webfora.
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:42:03 #258
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24550106
Die banner!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 13 januari 2005 @ 19:00:17 #259
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24550382
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:23 schreef danielluh het volgende:
ben er al een tijd nie meer lid van, elke keer mails dat er zich iemand had registeerd die op jouw school zat en daarbij hoef ik mijn oude schoolmaatjes nie meer te zien, ze herkennen mij nu toch echt nie meer
en waarom zou dat nou toch zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_24555768
Oke ik heb mijn schoolbank acount nu ook verwijderd en schoolpagina.nl ook veel mooier.
hopelijk wordt het nog wat bekender want het kan zeker een schoolbank vervangen!
kwa opties heb je er in iedergeval meer dan schoolbank.
behalve fotos contact en schoolen heb je ook een eigen profiel enzo echt heel leuk!
en je hebt idd banners @Vagere_Hein
ik had ze ook al ondekt en er 1 op mijn site geplaatst

[afbeelding]
"Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans"
(John Lennon)
pi_24556641
schoolbank is passé bij mij... account verwijderd en me aangemeld bij schoolpagina.nl
pi_24556663
Wat moeten die mongolen van schoolpagina met mijn adresgegevens. Die krijgen ze niet, dus flikker ook maar van de rotsen met een mannetje of 314.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24556763
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 02:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat moeten die mongolen van schoolpagina met mijn adresgegevens. Die krijgen ze niet, dus flikker ook maar van de rotsen met een mannetje of 314.
Dan vul je toch gewoon wat anders in?
je kunt zelf bepalen wat je zichtbaar wil maken aan anderen en wat niet.
Ik heb er voor gekozen om alleen mijn email adres te vermelden op schoolpagina.nl zo dat ze wel contact met mij kunnen opnemen maar niet weten waar ik woon of wat mijn telefoon nummer is.
daarbij ben je alleen verplicht je postcode en huisnummer te geven geloof ik? als ik zo op www.schoolpagina.nl kijk
(John Lennon)
pi_24556772
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 02:46 schreef MB1984 het volgende:

[..]

Dan vul je toch gewoon wat anders in?
je kunt zelf bepalen wat je zichtbaar wil maken aan anderen en wat niet.
Zichtbaar of onzichtbaar. Het gaat ze geen flikker aan.
pi_24558257
Johny zondag gaat mijn pagina online, daar is alleen een e-mailadres vereist
[/reclame]
pi_24560047
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:26 schreef Intelligence het volgende:
[/reclame]
Is goed. Ik registreer me.
pi_24563549
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:26 schreef Intelligence het volgende:
[/reclame]
Welke site begin jij dan?
ben wel benieuwd zal me er ook even aanmelden als het zover is je weet immers maar nooit.
maar tot nu toe denk ik dat www.schoolpagina.nl nog de enige serieuse alternatief is van schoolbank.
en natuurlijk zondag mischien die site van jij ik ben benieuwd.
(John Lennon)
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:01:56 #268
77057 WPA
punk4ever
pi_24575908
Wat een onzin allemaal. Er zijn zoveel sites waarvoor je moet betalen, en de manier waarop die lui van Schoolbank het hebben gedaan is best triest. Eerst een paar jaar gratis en nu betaald. Althans, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Hiervoor kon je ook al betalend lid worden, zodat je de optie had om emailtjes te sturen naar mensen die je gevonden had. Nu zijn een aantal andere opties ook onder het betalend lidmaatschap gaan vallen. Dat is niet netjes, maar om daarom moord en brand te gaan schreeuwen.

En het is natuurlijk ook zo dat Schoolbank alleen maar zo'n succes heeft kunnen worden, door alle inschrijvers. Zij verdienen geld aan onze verhaaltjes (Hey, zou het niet mogelijk zijn dat WIJ geld aan hun vragen). En, zoals iemand reeds opmerkte, zouden ze makkelijk draagkrachtig kunnen zijn met wat reclame op de site (hoewel die ook irritant zijn... zie FOK... Sjezus, wat haat ik die banners!!!).

Wat mij echter veel meer stoort aan FOK zijn 2 dingen. Ten eerste het feit dat ze alles in ASP hebben geprogrammeerd, en dat de site allerlei manco's heeft. ASP is traag, vraagt erg veel van de server(s) en is qua opzet erg bug gevoelig. Niet dat PHP een walhalla is, maar het is in elk geval beter (Beter zou een echte taal zijn, zoals Perl of C). Alle ASP-sites die ik regelmatig bezoek zijn vaak down en zitten vol fouten. Schoolbank is nu ook alweer uit de lucht voor onderhoud (zaterdag 15/01/05 2:50 am). De zoekfunctie is grappig. Je kunt namelijk je zoekopdrachten naar mensen bewaren, maar als je deze een volgende keer aanklikt, krijg je niet wat je zoekt...

Wat mijn 2e punt is, is een stukje misleiding. Of beter gezegd, het voorhouden van een wortel. Voorbeeld. Ik zocht naar een maat van me. Ik krijg de mededeling dat er niemand met die naam gevonden is in de Schoolbank-database, maar wel in de database van Dienstmakkers. Wel netjes, want dat weet je waar je moet zoeken.
Dus ik een kijkje nemen bij Dienstmakkers. Echter, ik heb daar niks te zoeken. Ik was destijds "moeilijk indeelbaar" en ben dus niet in dienst geweest, evenals de meeste vrouwen, de afgekeurden, de weigeraars, enz enz... Die kunnen dus niks met Dienstmakkers, zelfs niet als ze zouden willen betalen voor de site.
Ik heb mijn maat dus nog steeds niet kunnen aanschrijven. Wel jammer. Hij was degene met wie ik bijna mijn gehele middelbare schooltijd ben opgetrokken. Ik ben wel betalend lid van Schoolbank, en blijf dat ook wel, want ik heb erg veel mensen teruggevonden op deze site. Maar het steekt me iedere keer weer, als ik zoek op de naam van die vriend, en ik krijg weer te zien dat hij alleen via Dienstmakkers is te bereiken. Het voelt als een ezel die je een wortel aan een hengel voorhoudt.....
Wild Punks Amsterdam
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:06:19 #269
77057 WPA
punk4ever
pi_24575945
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:01 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Klopt niet. Zie het volgende persbericht, waarin het verdienmodel exact staat uitgelegd. Ik moest wel lachen om deze banner
[[url=http://www.schoolpagina.nl/i/b/SP_468x60.gif]afbeelding][/url]
Leuke banner... Goed bewaren mensen, voor als deze site straks ook zichzelf opblaast door de arrogantie van het succes.

Vooralsnog sta ik op beide sites ingeschreven.
Wild Punks Amsterdam
  zaterdag 15 januari 2005 @ 12:32:51 #270
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24578822
WPA, Livejournal.com is eenzelfde soortsite waar mensen zich aanmelden en elkaar als vriendjes toevoegen. Die site is gratis. Is zelfs een tijdje betaald geweest, maar weer gratis geworden.
Ook zij hebben dure apparatuur die betaald moet worden en servers die investeringen kosten (al liggen die er momenteel ff uit, whehehe).
Schoolbank verdient naar mijn idee genoeg geld aan zinloze banners en reclame (er staan oa links naar een of andere veilingsite op schoolbanken.nl), laat ze daar dan meer energie insteken en daar meer geld uithalen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_24580942
quote:
Nu zijn een aantal andere opties ook onder het betalend lidmaatschap gaan vallen. Dat is niet netjes, maar om daarom moord en brand te gaan schreeuwen.
Kleine stapjes om uiteindelijk alles betaald te krijgen lijken klein en onbenullig, maar je kan dit stapje in feite zien al de druppel die de emmer heeft doen overlopen.

Schoolbank lokt mensen gratis binnen. Mensen voelden zich al genaaid door de beperking dat je geen mails kon sturen, maar namen dat voor lief omdat ze tenminste nog iets van de site konden gebruiken. Ze accepteerden dus een brakke dienst omwille van 1 van de functionaliteiten die nog wel gratis waren. Vervolgens gaat schoolbank door en maakt alles betaald. De site is daarmee in 1 klap voor al die mensen waardeloos geworden.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:28:16 #272
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_24583430
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:47 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Kleine stapjes om uiteindelijk alles betaald te krijgen lijken klein en onbenullig, maar je kan dit stapje in feite zien al de druppel die de emmer heeft doen overlopen.

Schoolbank lokt mensen gratis binnen. Mensen voelden zich al genaaid door de beperking dat je geen mails kon sturen, maar namen dat voor lief omdat ze tenminste nog iets van de site konden gebruiken. Ze accepteerden dus een brakke dienst omwille van 1 van de functionaliteiten die nog wel gratis waren. Vervolgens gaat schoolbank door en maakt alles betaald. De site is daarmee in 1 klap voor al die mensen waardeloos geworden.
precies...
Nu zie je bij iedereen 3 woorden staan en moet je maar raden wat er verder staat. Dát vindt ik dus zo misselijk.

Nee, ik vind het pure misleiding, eerst lekker maken en 100.000den mensen binnenhalen en zodra ze voldoende hun database gevuld hebben, gaan laten betalen.

Daaaag schoolbank.nl!!
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
pi_24584796
Ik hoorde van een goede vriend van me die nog wel bij schoolbank zit (en bij schoolpagina.nl)
dat je nu ook bij schoolbank e-cards kunt sturen maar dat je er geen tekst bij kan versturen.
Behoorlijk zinloos dus want wat heb je er nou aan om elkaar een standaard plaatje te sturen als je er toch niks bij kan zetten.
maar is natuurlijk ook gedaan in de hoop dat mensen die zo'n e-card krijgen overgaan op een betaald account. :S
Laat ze dan iets toevoegen waar je als niet betalende bezoeker wel iets aan hebt, want nu kun je alleen je foto’s en je verhaal toevoegen (want dat hebben ze wel van je nodig) maar verder kun je er helemaal niks op die site.

Ik hoop dan ook dat over 3 maand schoolbank nog maar amper word bezocht en dat iedereen zich heeft aangemeld bij www.schoolpagina.nl dat zal ze leren daar bij schoolbank

en toch blijf ik het zonde vinden dat ze daar de eurotekens in de ogen hebben gekregen want het was altijd een leuke site die schoolbank, maar een site die zo afhankelijk is van bezoekers kwa content houd het zo denk ik nooit lang vol?
(John Lennon)
  zondag 16 januari 2005 @ 11:11:38 #274
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_24594279
Ik wacht eerst maar even alvorens ik mezelf weer ga registreren bij een soortgelijke site...
De huidige sites zijn volgens mij nog veel te klein, laat het zich maar lekker ontwikkelen...
Als er één de grootste/een succes wordt (en blijft) dan ga ik daar wel bij...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_24595239
Ik denk dat ik www.zoekjeklasgenoot.nl tegen de avond publiekelijk kan gooien
pi_24595262
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:01 schreef WPA het volgende:
Voorbeeld. Ik zocht naar een maat van me. Ik krijg de mededeling dat er niemand met die naam gevonden is in de Schoolbank-database, maar wel in de database van Dienstmakkers. Wel netjes, want dat weet je waar je moet zoeken.
Dus ik een kijkje nemen bij Dienstmakkers. Echter, ik heb daar niks te zoeken. Ik was destijds "moeilijk indeelbaar" en ben dus niet in dienst geweest, evenals de meeste vrouwen, de afgekeurden, de weigeraars, enz enz... Die kunnen dus niks met Dienstmakkers, zelfs niet als ze zouden willen betalen voor de site.
Ik heb mijn maat dus nog steeds niet kunnen aanschrijven. Wel jammer. Hij was degene met wie ik bijna mijn gehele middelbare schooltijd ben opgetrokken. Ik ben wel betalend lid van Schoolbank, en blijf dat ook wel, want ik heb erg veel mensen teruggevonden op deze site. Maar het steekt me iedere keer weer, als ik zoek op de naam van die vriend, en ik krijg weer te zien dat hij alleen via Dienstmakkers is te bereiken. Het voelt als een ezel die je een wortel aan een hengel voorhoudt.....
Dat heb ik dus ook. Nou was het niet mijn beste schoolmaat maar de rest van de klas zit op Schoolbank en hij alleen bij Dienstmakkers. Alsof hij in het vreemdelingen legioen is gedeporteert naar verweggistan: we weten dat hij er zit maar wij niet-militairen kunnen hem niet bereiken grrrr.
pi_24597020
Dat is idd vaak het probleem ik dacht ook eerst zo (ook omdat ik gewoon erg flauw was van schoolbank. maar heb nu dus een acount van schoolpagina.nl en moet toch zeggen dat vooral van mijn latere schools, die waren natuurlijk ook wat groter.
ik toch al een stuk of 7 emails heb gehad dat er iemand zich weer had aangemeld, waarvan ik er 3 wel ken (maar niet echt een persoonlijke band mee had)
maar vind dat in nog geen week tijd toch best wel veel.
Hopelijk houd gaat dat zo door want er zijn toch zeker wel 10 mensen die ik graag weer zou willen vinden en wat met met google niet gelukt was...

Dus ik denk dat als het zo doorgaat met www.schoolpagina.nl dat schoolbank zichzelf dan dik in de vingers heeft gesneden.
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:11 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik wacht eerst maar even alvorens ik mezelf weer ga registreren bij een soortgelijke site...
De huidige sites zijn volgens mij nog veel te klein, laat het zich maar lekker ontwikkelen...
(John Lennon)
pi_24598307
quote:
Als iedereen zo denkt dan blijven die sites klein. Gewoon zoveel mogelijk inschrijven, dan is de kans dat iemand je vindt groter.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_24614059
Ik las overigens vandaag nog op het internet een interessant interview van 13 januari uit het dagblad de Limburger over schoolpagina.nl en schoolbank.nl met een reacties van beide eigenaars.

Deel1: http://www.limburger.nl/P(...)1438-730825-,00.html
Deel2: http://www.limburger.nl/P(...)1438-730825-,00.html

En paar kleine stukjes uit dit artikel:

Jarenlang leidde de website http://www.schoolpagina.nl van Maastrichtenaar Hans Hoornstra's multimediabureau Formedia een bestaan in de schaduw. Internetters surften massaal naar concurrent http://www.schoolbank.nl om oud-klasgenoten te ontmoeten. Tot Rosetta uit Amsterdam, exploitant van schoolbank.nl, afgelopen weekeinde geld ging vragen voor diensten die tot dan toe gratis waren.
,,Sindsdien schrijven zich wel duizend nieuwe mensen per dag in op schoolpagina.nl'', juicht Hoornstra. ,,In de schaakwereld noemen ze dit een schwindel. Je staat zo goed als verloren en dan maakt je tegenstander een kapitale fout. Als dit zo doorgaat gaan wij schoolbank.nl van de troon stoten.''

Rosetta (schoolbank.nl) zegt te weinig aan advertenties te verdienen om rond te komen. Sinds afgelopen weekeinde vraagt het bedrijf daarom geld voor diensten als plaatsing van foto's en bovendien is de toegang tot de gegevens van klasgenoten beperkt. Voor meer informatie moet worden betaald. Dat is veel bezoekers in het verkeerde keelgat geschoten. Openbare discussieforums op websites als webwereld.nl en forum.fok.nl staan bol van de klachten.

Op internet en in de media roept Hans Hoornstra (schoolpagina.nl) boze gebruikers van schoolbank.nl op naar schoolpagina.nl over te stappen. Met succes, zegt de Maastrichtenaar. ,,We zijn hard op weg een serieuze concurrent van schoolbank.nl te worden. Hoeveel mensen ingeschreven staan op schoolpagina.nl? Hou het er maar op dat we diverse stadions kunnen vullen.''

(dit waren maar een paar kleine stukjes het hele interview is te lezen door op de 2 links te klikken.)

zelf behoor ik bij de groep die door dit topic te lezen een tijdje terug geen account meer heb bij schoolbank.nl en over ben gegaan naar schoolpagina.nl
vind de kritiek van schoolbank op schoolpagina.nl dan ook niet terecht want je kunt zelf bepalen wat je voor gegevens laat zien, ik vind dat eerder een voordeel dan een nadeel.
want bij schoolbank loop je ook nog het risico dat het door hun verstuurde mailtje door hotmail als spam wordt gezien en in je ongewenste post terecht komt.
Maar goed ze zullen wel veel leden en bezoekers per dag zijn kwijt geraakt
maar goed eigen schuld dikke bult

Hopelijk blijven al die nieuwe aanmeldingen bij www.schoolpagina.nl zo doorgaan, want ik heb nu al 10 mailtjes ontvangen dat er iemand op een oude school van mij zich had aangemeld!
nu die 9 mensen nog die ik echt zoek
(John Lennon)
  maandag 17 januari 2005 @ 22:44:02 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24615805
quote:
Op internet en in de media roept Hans Hoornstra (schoolpagina.nl) boze gebruikers van schoolbank.nl op naar schoolpagina.nl over te stappen. Met succes, zegt de Maastrichtenaar. ,,We zijn hard op weg een serieuze concurrent van schoolbank.nl te worden. Hoeveel mensen ingeschreven staan op schoolpagina.nl? Hou het er maar op dat we diverse stadions kunnen vullen.''
Hmmm ik ben ook al aangemeld, maar ik vind toch dat er dan toevallig net op mijn scholen (stuk fo 4/5) wel erg weinig mensen ingeschreven staan. Ik denk dat hij bluft.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_24619278
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hmmm ik ben ook al aangemeld, maar ik vind toch dat er dan toevallig net op mijn scholen (stuk fo 4/5) wel erg weinig mensen ingeschreven staan. Ik denk dat hij bluft.
En ik weet van niet, alhoewel ik uiteraard geen nadere uitspraken daarover kan doen. Maar goed, daardoor heb ik in principe even weinig krediet als hij.
pi_24642628
Yep verwijderd....:D
Over mijn rug wordt waarschijnlijk al genoeg geld verdiend.....dus ik ga het niet in de hand werken!
pi_24646478
Bedankt voor de tip. Weg ermee.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:05:17 #284
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24648874
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:01 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

[[url=http://www.schoolpagina.nl/i/b/SP_468x60.gif]afbeelding][/url]
OJAAJOH?
pi_24660525
quote:
En ik weet van niet, alhoewel ik uiteraard geen nadere uitspraken daarover kan doen. Maar goed, daardoor heb ik in principe even weinig krediet als hij.
Interessant, maar een inschrijving zegt totaal niks. Ik sta nog steeds ingeschreven omdat het totaal niks kost. Net zoals ik bij een twintigtal fora en andere internetsites sta ingeschreven. Enkel om te laten zien dat ik actief ben op het internet. Degenen die me dan willen vinden, vinden mij ook wel op gratis manieren.

Ze zien m'n naam op schoolbank en denken: "Hey, die ken ik ook nog en hij is kennelijk actief op dit soort pagina's." In de media is vervolgens geschreven dat veel mensen ook overstappen naar schoolpagina en aanverwante sites. Het is dan niet zo moeilijk om eerst even te kijken of de persoon in kwestie gratis te bereiken is.
pi_24733018
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:10 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Bedankt! Mijn account is nu ook gewist
Maar ik kan het nog lezen

Weten jullie zeker dat dat wissen werkt?..
pi_24751739
Kan het eigenlijk nog wel door de beugel dat een publieke radiozender als Radio 2 reclame maakt voor een (nu) commerciele site?

http://portal.omroep.nl/radio?nav=ripkzBsHdDoBrEyGwQ&atp=schoolbank
pi_24753361
Ik vind het nog al dom idd.
maar goed ze zullen wel een samenswerkings verband hebben ofzo.
(John Lennon)
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:48:53 #289
113424 Rinse303
Onvoorstelbaar, Onvoorspelbaar
pi_24820446
Ik heb al mij opmerkingen per school vervangen door "Zie schoolpagina punt en el".

de URL werd niet geaccepteerd dus heb ik het maar phonetisch geschreven.
dus mocht iemand op "de bank" mij zoeken weet ie tenmiste waar
ik ben benieuwd hoelang dat blijft staan..
  maandag 7 februari 2005 @ 23:16:11 #290
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24979301
Wat me wel opvalt is dat er sinds je moet lappen er helemaal niemand meer bij is gekomen bij mijn scholen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24979369
kreeg toevallig vandaag pas weer een mailtje over nieuwe accounts op mijn scholen... heeft lang geduurd.
pi_24983525
Met een hele bak reclame erbij idd :/
pi_24983613
Trouwens.. je kunt nu wel e-cards GRATIZZZZ versturen naar je klasgenoten..
Dat is op zich dan wel aardig
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:13:02 #294
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24984295
ik heb ook al geen mailtje meer van ze gehad in weken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_24984814
Heerlijk...
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:51:14 #296
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24984851
haha. Power to the people
pi_24991176
en vandaga spontaan een mailtje metd e mededeling dat er mensen zijn van mijn scholen die op schoolbank staan... mjah, maar geen nieuwe mensen dus zoals ze eens ind e week kwamen melden.

Overiugens kon ik er bij een exklasgenoot nog gewoon de grote foto's van afhalen waar ik ook ops tond... dacht dat dat niet meer kon
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:55:15 #298
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_24992294
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:16 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat er sinds je moet lappen er helemaal niemand meer bij is gekomen bij mijn scholen
* meldt
Master of my domain
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:06:16 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24994218
Er melden zich nog steeds nieuwe mensen aan op Schoolbank, trouwens...
pi_25061883
Hier niet.

Hoe zit het met de site van intelligence?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')