---quote:-Intelligence- schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:57
Mensen geen vreesIk verwacht eind deze week mijn gratis tegenhanger van schoolbank online te kunnen zetten
Leuk feit: * "-Intelligence-" kan pas sinds 2 dagen php maar word geholpen door zin stage adres....waarvoor dank!
Inderdaag wij hebben ook even gekeken naar die website maar vinden persoonlijk dat die site niet echt overzichtelijk is...en ik was reeds begonnen met deze website voordat ik van deze op de hoogte was.quote:Sovereign schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:25
Wat is er mis met http://www.schoolpagina.nl?Een alternatief is er kennelijk dan toch al?
Jah dat is inderdaad een goede optie, persberichten de deur uit doen. Denk dat dat geen probleem is.quote:Lighteye schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:21
[...]
Nou als het bij start direct een goede site is, als in niet teveel bugs/niet traag enzo dan lijkt me een berichtje naar nieuws gerelateerde sites voldoende met de mededeling dat de eerste 'echte' counteractie van start is gegaan
Dat vrees ik ook voor schoolpagina.nlquote:Op zondag 9 januari 2005 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
En natuurlijk zullen alternatieven die nu nog gratis zijn over een jaar hetzelfde doen ....
Nou, ze weten wat ze dan te wachten staatquote:Op zondag 9 januari 2005 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
En natuurlijk zullen alternatieven die nu nog gratis zijn over een jaar hetzelfde doen ....
Werk je enkel met sponsering? Zelf een co-located server neerzetten is ook een optie?quote:En ben al in overleg met een grotere hostingbedrijf die ook andere websites sponsert waarvan ik weet dat deze meer dan 300GB per maand verdoen...
Ja maar sponsering is gratis, co-location kost nog wel knakenquote:Op zondag 9 januari 2005 16:09 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Werk je enkel met sponsering? Zelf een co-located server neerzetten is ook een optie?
Je moet er wat voor over hebben he.quote:Ja maar sponsering is gratis, co-location kost nog wel knaken
waarom als het ook gratis voor ons kan....quote:Op zondag 9 januari 2005 22:00 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben he.
Welke thread is dat? Ik kan hem niet vinden.quote:volg de GoT thread maar eens en je ziet dat wij er zeer actief mee bezig zijn
Die kan je zelf aanmakenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:25 schreef HarigeKerel het volgende:
schoolpagina.nl heeft mijn oude school nog niet in haar archief
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/994393quote:Op maandag 10 januari 2005 01:45 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Welke thread is dat? Ik kan hem niet vinden.
Wat versta je onder "aangepast"?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:46 schreef Silver_S het volgende:
Ik heb gisteren mijn berichten bij mijn scholen op Schoolbank aangepast, dus niet verwijderd.
Wat blijkt vandaag? mijn hele account is WEG!
Tof! Kraak ze!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:24 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond op RADIO 1 om 8 uur bij Tros Online ben ik te horen over Schoolbanken
Screenshot?quote:hij is pas vanaf zondag te zien!!!!
W8 maarquote:
Eikels!quote:Beste .....,
Op jouw verzoek zijn de gegevens met de
loginnaam .....@home.nl uit http://www.schoolbank.nl verwijderd.
Met vriendelijke groeten
Schoolbank.nl
Sunchaser: leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:24 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond op RADIO 1 om 8 uur bij Tros Online ben ik te horen over Schoolbanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |