quote:Op zondag 16 januari 2005 13:01 schreef Darklight het volgende:
Ik speel niet zoveel meer, wacht op de release, en nee, jullie krijgen mn inlog gegevens niet![]()

Even lenen kan toch geen kwaad?quote:Op zondag 16 januari 2005 13:01 schreef Darklight het volgende:
Ik speel niet zoveel meer, wacht op de release, en nee, jullie krijgen mn inlog gegevens niet![]()

Ja.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:09 schreef Max_Dark het volgende:
Als ik zometeen de European Open Beta wil spelen, kan ik dan nu alvast het hele spel downloaden?
Omdat je toch een CD Key nodig zult hebben.quote:En waarom zou ik dan zometeen nog 35 euro in de winkel willen neerleggen?
Als ik me niet vergis kun je op dit moment 8 characters hebben op één account, en ik zie niet in waarom je niet met meerdere PC's in een netwerk zou mogen spelen.quote:En hoeveel characters mag je nou per account en mag je met meerdere PC's in 1 netwerk spelen?

Nee je kan niet 2 keer tegelijk inloggen (quote:Op zondag 16 januari 2005 13:20 schreef Max_Dark het volgende:
1 account, hoeveel characters mag je daar op aanmaken? En mag ik binnen mijn netwerk met 2 verschillende PC's inloggen?

Nee ik snap dat je niet tegelijk kan inloggen, maar ik zit vaak tot 4 uur ofzo op school of ben dan bezig, en WoW lijkt me een superspel. M'n kleinere broertje is ook helemaal gek van MMORPGs dus ik dacht op 1 account ook zijn character te zetten, waar hij dan van 12 tot half 2 en half 4 tot 4 kon spelen zonder zelf ook 10 euro te moeten lappen.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:37 schreef V2i het volgende:
[..]
Nee je kan niet 2 keer tegelijk inloggen (Hoi Rahl)
Ik heb nu 5 karakters op mijn account. Ik weet niet hoeveel je er maximaal mag hebben.

De palli gaat veranderd worden waardoor hij niet mer GOD like is, dus daar heb je over een tijdje geen flikker meer aan. Kun je beter iets spelen wat je echt intressant lijkt.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:55 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Nee ik snap dat je niet tegelijk kan inloggen, maar ik zit vaak tot 4 uur ofzo op school of ben dan bezig, en WoW lijkt me een superspel. M'n kleinere broertje is ook helemaal gek van MMORPGs dus ik dacht op 1 account ook zijn character te zetten, waar hij dan van 12 tot half 2 en half 4 tot 4 kon spelen zonder zelf ook 10 euro te moeten lappen.
Maargoed, 5-8 characters lijkt me meer als voldoende. 1 overpowered Paladin zo heb ik gelezen en 1 priest om iedereen mee te laten socializen lijkt me al genoeg. En een hunter omdat ze gewoon voor mij bijna het toonbeeld van echte fantasy MMORPG zijn.

juhquote:Op maandag 17 januari 2005 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de paladin niet overpowered, hij is gewoon veel makkelijker te spelen dan de rest van de classes, waardoor je vooral op lagere levels veel door ze verslagen wordt

Ik heb het een tijdje druk gehad.. probeer het volgende week een beetje in te halenquote:Op maandag 17 januari 2005 01:27 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
juhPally zijn eigelijk best makkelijk te killen als je weet hoe het moet
al tijdje niet geen 'scalare' op WoW
gezien
![]()

Dat is een situatie die nooit kan ontstaan en zal ontstaan, simpelweg omdat alle NPC's respawnen en de spelers ook.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zeg wat gebeurt er eigenlijk als 1 van de 2 zijdes de andere heeft verslagen? of iig bijna alle haalbare gebieden heeft ingenomen

quote:Op maandag 17 januari 2005 03:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje druk gehad.. probeer het volgende week een beetje in te halenMaar heb geen haast

Er wordt gewerkt aan nieuwe type levels, zoals de hero classen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:50 schreef Max_Dark het volgende:
Ok, even wat dingetjes:
1) Is het niet saai dat je maar tot LVL 60 kan spelen en dat dat het dan is? Al dat harde werk en tja, dan ben je er. Woohoo. Nieuw karakter dan maar?
Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt, maar er is maar 1 grote storing geweest die 1 dag heeft geduurd en waarbij de mensen op die servers gewoon de dag terug gekregen hebben. Totale onzin dit dus!quote:2) Wij krijgen toch niet die soep waar Amerika nu mee zit, met 5 dagen in de week offline en eens een keertje mogen spelen? Ok ok ik overdrijf altijd de helft maar ze zitten wel vaak met downtime waar je toch voor betaald :S.
Dat ligt eraan hoe en wat je speelt, ik denk niet dat je alles van je tegenpartij te zien zal hebben, maar wel groten deelsquote:3) Is de hele kaart enigzins te verkennen of zit je zelfs op lvl 60 nog dingen te onderzoeken en gebieden te bekijken?

Nog niet, maar ik denk in de nog komende speciale PvP gebieden wel, maar die worden nog angstvallig geheim gehouden wat de inhoud daarvan zal zijn. De gebieden zelf zijn er al en worden zo zwaar bewaakt dat je er zelfs met 50+ lvl60s gewoon snoeihard klapt.quote:Op maandag 17 januari 2005 17:15 schreef Rahl het volgende:
Kan je uberhaupt gebieden innemen dan?

Mwah dan ga ik wel weer ff soloquote:Op maandag 17 januari 2005 20:39 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]te druk voor WoW
![]()
iig je gaat achterlopen.. meeste zijn tegen de lvl 50
![]()

http://www.warcraftmovies.com/viewlanguage.php?id=1quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:14 schreef MrFl0ppY het volgende:
Weet iemand nog toevallig een link naar dat filmpje waar iets van 30 man die draak proberen te verslaan en echt geen kans maken?

Hehequote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mwah dan ga ik wel weer ff soloIk ben het de afgelopen tijd een beetje als een verplichting gaan zien om mijn char minstens 5 uur op een dag te spelen, nu doe ik het ff rustig aan

Thnx.. echt lache.. heb trouwens via google ook een filmpje gevonden waar ze Onyxia tot 65% krijgen.. dan stijgt ie op en veegt echt met 2 vuurballen iedereen weg.. niet te doen manquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
http://www.warcraftmovies.com/viewlanguage.php?id=1
De filmpjes die je zoekt zijn Onyxia en Onyxia, second attempt.

Ja, ik heb de uitgebreide verslagen gelezen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
Thnx.. echt lache.. heb trouwens via google ook een filmpje gevonden waar ze Onyxia tot 65% krijgen.. dan stijgt ie op en veegt echt met 2 vuurballen iedereen weg.. niet te doen man![]()

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoevel speeluren je erover gedaan hebt om tot lvl 55 te komen... Op een of andere manier krijg ik het idee dat dat levelen toch vrij snel gaat? of zit ik er nu helemaal naast ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:06 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
Hehezijn weer paar nieuwe lui in guild
ook rond jouw lvl
iig mijn Shammy is nu lvl 55![]()

Zal wel meevallen. Ik denk eerder aan iets in de buurt van een lvl80(Boss)quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:59 schreef Absinth het volgende:
Die draak is echt sterk, lvl500(Elite)
Ik geloof dat als je flink aan powerleveling doet, level 40 rond zo'n ~500 speeluren goed mogelijk is. Hoe hoger je komt, hoe trager je ook gaat levelen omdat quests je dan gewoon rustig de twee continenten rondsturen, waar vroege quests gewoon in hetzelfde gebied als waar je bent opgelost kunnen worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:06 schreef R_o_N het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoevel speeluren je erover gedaan hebt om tot lvl 55 te komen... Op een of andere manier krijg ik het idee dat dat levelen toch vrij snel gaat? of zit ik er nu helemaal naast ?

Dat durven ze op level 20 alquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:51 schreef Leshy het volgende:
Ik geloof dat als je flink aan powerleveling doet, level 40 rond zo'n ~500 speeluren goed mogelijk is. Hoe hoger je komt, hoe trager je ook gaat levelen omdat quests je dan gewoon rustig de twee continenten rondsturen, waar vroege quests gewoon in hetzelfde gebied als waar je bent opgelost kunnen worden.

Vind ik erg meevallen. Ik ben wel rond level 20 begonnen met wat rondreizen tussen de continenten, maar ik heb pas op level 25 de eerste echte quest gekregen waarvoor ik op de verschillende continenten moet zijn.quote:

Yup. Alleen levert het doen van quests meer exp op dan het constant slachten van monstersquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:21 schreef DjNivek het volgende:
Ik neem aan dat je ook gewoon monstertjes kan vermoorden voor exp? Dat je niet constant quests hoeft te doen (of juist andersom)?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |