abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24463640
-edit: warezverzoek-

[ Bericht 91% gewijzigd door Mike op 08-01-2005 19:43:08 (geëdit en genote) ]
  zaterdag 8 januari 2005 @ 15:17:39 #95
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_24464757
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
-edit: warezverzoek-
Hij draait nog steeds in de bioscoop hoor...

[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 08-01-2005 19:43:49 ]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 8 januari 2005 @ 15:25:50 #96
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_24464864
Ghost Lake
Hele saaie en trage Horror/Thriller. Don't waste your time...

Super Size Me
Leuke documentaire over een man die 30 dagen lang 3x daags bij de McDonalds gaat eten.
Het is verbazingwekkend om te zien hoe dik sommige Amerikanen wel niet zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door victorinox op 08-01-2005 19:51:11 ]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:45:20 #97
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24467147
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:13 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

oh ik had er andere gedachten bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond op IMDB een stukje interview met Daniel Clowes, de schrijver, van de comic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Light Is Leaving Us All
pi_24467232
Gisteren Apocalypse Now voor de derde keer gezien, alleen nu voor het eerst de originele cut. Omdat deze film voor mij niet lang genoeg kan duren heb ik een voorkeur voor de Redux-versie, maar ook nu werd ik weer helemaal meegesleept. Wat een geweldige film. Blijft de op één na beste die ik tot nu toe gezien heb. Subliem.
pi_24467264
FRANKENSTEIN

Deze film is een absolute must see, long thought lost maar er is dus gelukkig een copy op komen duiken ergens.

Verhaal is natuurlijk bekend dus daarom hoeven we het niet te doen.

Extreem theatraal acteerwerk en mooie muziek. Dit is een van de eerste, mischien wel de eerste horrorfilm en zeker de eerste verfilming van het bekende boek van Shelley.

Karloff maakte het monster onsterfelijk in '31 maar deze mag er ook zeker wezen.

zaterdag 8 januari 2005 @ 20:19:45 #100
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_24470036
The Punisher
Matige actiefilm.
Hoewel er wel een aantal leuke scene's in zitten, waaronder het geintje met die claymore(?) mijn:
Saint: You've killed my son.
*boom*
Castle: Both of them
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 20:29:19 #101
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_24470233
Meet the Fockers
Deel 1 was beter, maar dit deel is opzich ook vermakelijk. Robert de Niro en Dustin Hoffman zijn altijd leuk om naar te kijken. Barbara Streisand doet het ook nog eens leuk. Al met al een leuke regenachtige zondag film.
pi_24470276
The Great Dictator - Charlie Chaplin

Wat een meesterwerkje!

Ben erg indruk moet ik zeggen, zat een veel serieuzere ondertoon aan dan ik had verwacht (heb alleen als klein ventje Chaplin-films gezien) ondanks de slapstick-momenten die er in zaten.
Bezien in het licht van de latere holocaust misschien qua onderwerp wat moeilijk verteerbaar voor sommigen, maar een rake parodie op Hitler/dictatuur is het absoluut.

Op naar City Lights dan maar!
pi_24471211
Ik zit nu naar The Dirty Dozen te kijken. Ik heb hem al meerdere keren gezien, maar het blijft een aangename film
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:51:23 #104
572 Sniper
Gull Catcher
pi_24471790
Carnival of Souls

de remake

viel me na de vernietigende reviews elders 100% mee...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:06:57 #105
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24473306
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:50 schreef rijkv het volgende:

[..]

Heb jij ook de Japan Hardcore box gekocht met: Ichi the Killer, princess blade, battle royale, ring 2 en dead or alive?
nee ik niet, maar m`n broer heeft m gekregen met kerstmis dus die was had ik maar even van m gestolen

wel redelijke slechte beeldkwaliteit trouwens
pi_24473758
Van Wilder

Niet echt wow en voorspelbaar,maar wel grappig
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:26:42 #107
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24473780
"At the end of the journey, all men think that their youth was Arcadia..."

Arcadia Of My Youth
http://www.animenfo.com/a(...)arcadia_of_my_y.html

Matsumoto Leiji zal tegenwoordig vooral bekend zijn om zijn Daft Punk clipjes en die Interstella 5555 film.

Maar zijn Captain Harlock karakter is een klassieker in de history van anime.
De ruimte piraat heeft in de loop der jaren cult status verkregen. En terrecht.
Arcadia Of My Youth behandeld zijn achtergrond en plaatst hem in epische space opera. De aarde is veroverd door buitenaardse wezens en hij moet kiezen tussen samenwerking en strijden voor vrijheid. De keuze is gauw gemaakt.

Af en toe een lach maar vooral dood, verderf en verdriet wisselen elkaar af in deze meer dan 2 uur durende film.

Zware kost maar een klassieker.
pi_24473915
Cellular

Lekkere actiefilm boordevol... actie... Gewoon vermakelijk. ***1/2

Mean Creek

Een misschien iets minder bekende film, maar heeft me wel redelijk weten te boeien.. Heb nooit zin om het hele verhaal hier nog eens neer te gooien, maar het is een drama/thriller (als ie nergens eng of spannend) die gewoon 'wel oke' was. Z'n hoge IMDB cijfer kon ie bij mij echter niet waarmaken. ***
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:36:29 #109
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24473981
Rabid Grannies
Horrorpulp. Ik weet niet wat het slechtste was aan deze film. Het acteerwerk, de regie, het plot, de soundtrack, het dubwerk, wat een keuze..... Normaal vind ik dit soort rommel wel vermakelijk, maar om één of andere reden vond ik deze flm van de eerste tot de laatste minuut vervelend.

Pi
Die had ik nog niet gezien. Hij was best wel interessant en er zaten toch wel een hoop dingen in die in Requiem For A Dream terugkwamen. Hoewel ik deze ook sterk vond, was RFAD toch nog een niveautje hoger. Maar voor een regiedebuut (min of meer) wel erg goed dus. Fascinerend verhaal, al lijkt het soms wel een beetje vergezocht. Zoals één van de personages zegt: "Als je het echt wil, dan zie je overal wel patronen."

Eurotrip
Ach ja. Er zaten wel wat halfleuke dingen in. En ook wat pijnlijk ongrappig stukjes. Typische tienerkomedie uit de 21ste zeg maar. Zoals wel vaker zijn de bijrolletjes prettiger dan de hoofdrollen.

Ora o mai più
Fijne Italiaanse film over het volwassen worden. Het verhaal draait om enkele studenten die betrokken raken met antiglobalisten die protesteren tegen een samenkomst van de G8. Hij heeft wel wat weg van Le Meglio Gioventu, al is deze wel een heel pak korter. Ik vond 'm zelfs een beetje te kort. Maar hij keek lekker weg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 januari 2005 @ 00:00:11 #110
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_24474560
Blade: Trinity

ach, wel vermakelijk, net als deel 2, maar haalt het niet bij deel 1.
Om deel 3 op te sommen: leuke actiescenes maar niks spectaculairs, Dracula, een Motörhead shirt, IPod promotie, een Jason Lee wannabe, vampierhonden, een Fairuza Balk wannabe, geen spanning, en hopelijk het laatste deel van de reeks.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 9 januari 2005 @ 00:04:01 #111
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24474643
2046 , echt de moeite waard!! 2046
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 9 januari 2005 @ 00:08:00 #112
67663 fractalis
we (all) search
pi_24474732
Oldboy

Zojuist eindelijk gezien. Zou dit eigenlijk even moeten laten bezinken maar desondanks durf ik direct al te zeggen dat dit wat mij betreft de meest intrigerende film van het afgelopen jaar is. Visueel is deze film werkelijk subliem, met name de eerste helft. Prachtig camerawerk, schitterend kleurgebruik en een werkelijk briljante montage, compleet met jump cuts waar zelfs Godard jaloers op zou mogen zijn. Heeft trouwens bij vlagen wel wat weg van Kill Bill, echter Chan-Wook Park heeft er keurig zijn eigen ingetogen draai aangegeven waardoor die vergelijking de term rip-off absoluut ontstijgt. Hetzelfde geldt overigens voor David Lynch, geniale verwijzing naar de "Candy Coloured Clown"-scene in Blue Velvet!
Verhaaltechnisch steekt het overigens ook allemaal prima in elkander, met name de ontknoping/plot-twist is ronduit indrukwekkend! Prachtige psychologische strijd onder begeleiding van een schitterende soundtrack, daarnaast ook nog eens een uiterst indrukwekkende rol van de naar het schijnt toch al geroemde hoofdrolspeler Min-Sik Choi.
Lyrisme heet dit geloof ik, ga hier dus verder geen woorden meer aan vuil maken... Simpelweg verplichte kost voor filmliefhebbers! ****1/2
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
  zondag 9 januari 2005 @ 00:09:26 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24474772
Cold Creek Manor
Mjah, matige film over landhuis waar rare dingen gebeuren. Je verwacht dat het aan het huis ligt (spoken ofzo), maar het ligt aan een mafketel uit het dorp. Begint veelbelovend, maar ontzettend slap einde.

Shrek 2
Wel geinig, maar niet echt een hoogvlieger. Wel leuk: puss in boots & donkey

What Lies Beneath
Goede thriller van Zemeckis (als ik dat goed schrijf?). Goed plot, goed einde

K-Pax
Kevin Spacey als ruimtewezen. Aardige film
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 9 januari 2005 @ 00:49:58 #114
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24476075
Bin-Jip (3 Iron)

Eerste uur erg sterk, daarna weet ik niet precies wat de film nog probeerde te bereiken. Weer een typische koreaanse/japanse film aangezien er weer bijna niks wordt gezegd. Heerlijk rustig gaan de beelden aan je voorbij en toch leef je mee bij alles wat er gebeurt. Echt mooi gewoon weer.
Maar op het moment dat de twee spelers worden opgepakt door de cops gaat het mis met de film, het hele gevangenisgebeuren sloeg echt nergens op en hoewel het op het eind van de film wel terugkwam sloeg het gewoon echt nergens op. Wat toch wel een beetje een domper was aangezien ik het eerste uur het idee had naar een echte topper te kijken.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zondag 9 januari 2005 @ 00:51:16 #115
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_24476117
National Treasure
Leuke "Tomb Raider" film, waarin John Voight nu niet de vader is van Angelina Jolie maar van Nicolage Cage.
IMDb Vote History
  zondag 9 januari 2005 @ 01:45:20 #116
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24477495
net nogmaal

Ju-on: The Grudge
http://www.imdb.com/title/tt0364385/

Heb deze al vaker gezien maar vind het nog steeds aan erg leuke griezelfilm, alleen niet meer zo griezelig als de eerste keer. (ik weet nu dat Japanners met plakband afgetapete deuren niet moeten open maken) maar toch stukken beter dan de doorsnee Scream variant.

Ju-on the Grudge 2 is trouwens een stuk enger.

And then afterwards I watched some Buffy the Vampire Slayer. Perfect for when you're feeling down in the middle of the night. Drama but not really heavy.. So yeah. I like this damn show. and it's almost 3:30 here. goodnight.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zeitgeist op 09-01-2005 03:20:09 ]
  zondag 9 januari 2005 @ 02:08:13 #117
40664 Durbin
Who knows..
pi_24477872
quote:
Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef Hare het volgende:
Bin-Jip (3 Iron)
Hehe.. Die heb ik net een paar minuten geleden besteld.

Ben erg benieuwd.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_24478597
Monty Python and the Holy Grail #57

Blijft een geweldige film om te zien, de humor en gebeurtenissen rond alle personages zitten prachtig in elkaar. Naar mijn mening de beste uit de Monty Python reeks
  zondag 9 januari 2005 @ 08:38:39 #119
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24480017
quote:
Op zondag 9 januari 2005 02:50 schreef pascalheister het volgende:
Monty Python and the Holy Grail #57

[afbeelding]

Blijft een geweldige film om te zien, de humor en gebeurtenissen rond alle personages zitten prachtig in elkaar. Naar mijn mening de beste uit de Monty Python reeks
nee man, Life Of Brian is cooler
  zondag 9 januari 2005 @ 10:52:08 #120
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24480577
Story of GI Joe (William A. Wellman, 1945)
Degelijke oorlogsfilm waarin de menselijke kant van oorlog belicht wordt. Hij is enigszins propagandistisch, maar William A. Wellman (ook verantwoordelijk voor het sterke The Ox-Bow Incident) weet de film ook inhoud te geven. Robert Mitchum zet een goede bijrol neer, waar hij dan ook voor genomineerd werd voor een Oscar.
  zondag 9 januari 2005 @ 12:10:44 #121
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24481615
Steamboat Bill, Jr.

Ik moet die Buster Keaton Collectie toch echt eens gewoon aanschaffen. Wat kan ik zijn films toch waarderen! Die gast doet echt de meest ongelooflijke dingen (uit een rijdende auto stappen, in noodvaart van allerlei hoogtes afspringen etc etc), echt prachtig om te zien.
Het is niet zijn films met de meeste en grootste stunts, maar er zitten nog zeer veel leuke in. Maar deze keer ook wat meer subtiele humor en zelfs wat woordgrapjes (en dat terwijl het een stomme film is )
Misschien toch ook maar eens geld voor die box opzij gaan leggen
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zondag 9 januari 2005 @ 12:46:29 #122
106826 Vampia
Enjoy life, before it's t
pi_24482224
Ik zag Freddy vs. Jason vannacht op Canal + voor de eerste keer, vond hem eigenlijk niet zo goed ...
pi_24482493
C'est arrivé près de chez vous (Man Bites Dog)
http://www.imdb.com/title/tt0103905/

Voor de mensen die het gelezen heb; dit kan je zien als de verfilming van het boek Pitface van Herman Brusselmans.
Het verhaal gaat over een cameraploeg die een documentaire/film maakt over het leven van een professionele moordenaar/dief. Langzamerhand raakt de cameraploeg steeds meer bevriend met deze moordenaar, waardoor zij ook medeplichtig raken aan het immer voortdurende moorden/verkrachten/martelen....

Zeer donkere, cynische en, naar mijn mening, vooral hilarische film. Niet iets voor de tere zieltjes onder ons, maar de rest raad ik aan dit donkere pareltje van onze zuiderburen eens te bekijken. Misschien aardig om te melden dat dit een van Quentin Tarantino's ""all-time favourites" is.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:53:17 #124
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_24483318
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:00 schreef Kolkus het volgende:
C'est arrivé près de chez vous (Man Bites Dog)
http://www.imdb.com/title/tt0103905/

Voor de mensen die het gelezen heb; dit kan je zien als de verfilming van het boek Pitface van Herman Brusselmans.
alleen was het boek zo'n 10 jaar later
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')