Rabid GranniesHorrorpulp. Ik weet niet wat het slechtste was aan deze film. Het acteerwerk, de regie, het plot, de soundtrack, het dubwerk, wat een keuze..... Normaal vind ik dit soort rommel wel vermakelijk, maar om één of andere reden vond ik deze flm van de eerste tot de laatste minuut vervelend.
PiDie had ik nog niet gezien.
![]()
Hij was best wel interessant en er zaten toch wel een hoop dingen in die in Requiem For A Dream terugkwamen. Hoewel ik deze ook sterk vond, was RFAD toch nog een niveautje hoger. Maar voor een regiedebuut (min of meer) wel erg goed dus. Fascinerend verhaal, al lijkt het soms wel een beetje vergezocht. Zoals één van de personages zegt: "Als je het echt wil, dan zie je overal wel patronen."
EurotripAch ja. Er zaten wel wat halfleuke dingen in. En ook wat pijnlijk ongrappig stukjes. Typische tienerkomedie uit de 21ste zeg maar. Zoals wel vaker zijn de bijrolletjes prettiger dan de hoofdrollen.
Ora o mai piùFijne Italiaanse film over het volwassen worden. Het verhaal draait om enkele studenten die betrokken raken met antiglobalisten die protesteren tegen een samenkomst van de G8. Hij heeft wel wat weg van Le Meglio Gioventu, al is deze wel een heel pak korter. Ik vond 'm zelfs een beetje te kort. Maar hij keek lekker weg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.