abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:33:19 #51
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_24427736
gister ook paparazzi gekeken erg goed

zo ff kijken naar CELLULAR en the grudge
Who the fuck is ajax ?
pi_24427798
Eergisteren gekeken naar Bubba Ho-tep, Elvis Presley en een zwart geverfde JFK vechten in een inrichting tegen een ontsnapte egyptische mummie... Elvis gespeeld door Bruce Campbell (evil dead reeks / army of darkness) erg amusante film!!
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:03:51 #53
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24428106
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (Adam McKay, 2004)
Een van de leukste comedies van het jaar. Soms lijkt de film wat te ver door te draven, maar op één of andere manier blijft het werken. Naast Will Ferrel in een hilarische hoofdrol zijn ook alle bijrolspelers erg grappig, iets wat vaak niet het geval is. ***½

Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (Brad Silberling, 2004)
Leuke familiefilm. Bij tijden is de film grappig, maar een redelijke duistere ondertoon blijft er de hele tijd hangen. Jim Carrey, Meryl Streep en Billy Connolly zetten allemaal erg leuke rollen neer als de opeenvolgende voogden van de drie kinderen, die leuk neergezet zijn door de acteurtjes. De art direction ziet er goed uit, maar uiteindelijk mist de film wat eenheid om de film echt goed te maken. De eindcredits zijn overigens erg mooit gemaakt. ***
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:06:11 #54
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_24428910
The Grudge
Gisteravond de amerikaanse remake gezien. Ik had van het weekend de japanse versie gezien dus ik was benieuwd of deze versie wat was. Het is iig een echte remake te noemen zeg. De setting is gewoon nog steeds japans, er word genoeg japans gesproken en volgens mij zitten er zelfs een aantal zelfde acteurs in. Voor de rest is het verhaal en de scenes flink hetzelfde gebleven. Er is echter een flink stuk uitgeknipt over de dochter van de dokter waardoor de film opeens er kort overkomt. Dat is hij btw ook. Sommige schrikscenes waren trouwens ook niet eng door veel te verhullende cameravoering. Uiteindelijk vond ik deze versie wel beter te begrijpen dan de japanse maar toch minder eng. Toch wel grappig, een 6,5.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:04:37 #55
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24430006
Mi wo Sumaseba (Whisper of the Heart)

Een weer wat realistischere Ghibli film over een meisje dat erachter komt dat een jongen de zelfde boeken als haar uit de bibliotheek leent. En net als Only Yesterday haalt deze film het niet bij de meer magische fantasievolle Ghiblis. De liefdeperikellen van een 13 jarig meisje doen mij niet zo heel veel. Maar afgezien daarvan zit de film zeker nog verschrikkelijk goed in elkaar. De tekenkwaliteit is van het hoogste niveau, het verhaal loopt lekker en de soundtrack is ook weer top.
cijfer : 7
Er zit ook nog een grappige verwijzing naar The Cat Returns in

Tengoku no honya - koibin (Heaven's Bookstore -The Light of Love)

Nadat ik de film gezien had en erachter kwam via internet dat het gebaseerd is op een Japanse boekreeks, is dit waarschijnlijk (aangezien ik de boeken nooit gelezen heb) een kwestie boek is beter dan de film. Hoe ik tot die conclusie kom? Simpel, de film zit namelijk op zich goed in elkaar, het verhaal is orgineel en interessant en redelijk uitgewerkt. Maar de gevoelens en gedachtes van de hoofdpersonages komen toch te weinig over, waardoor een te grote afstand blijft tussen de kijker en de hoofdpersonages. Dit is denk ik iets dat naar alle waarschijnlijkheid in de boeken beter uitgewerkt is.
cijfer: 7

[ Bericht 3% gewijzigd door Lonewolf2003 op 06-01-2005 14:12:59 ]
pi_24431069
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 03:12 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

moet je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook slecht. heel slecht... qua afloop that is. Ze zijn wel erg goed
Heb ik gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:25:54 #57
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24431223
Gisteravond en vanmorgen gezien:

Lilja 4-ever
Lilja (Oksana Akinshina) woont in een saai en grijs dorpje in Estland. Wanneer haar moeder vertrekt naar Amerika, blijt Lilja alleen achter. Ze probeert t beste te maken van haar armzalige leven en op niet al te slimme manieren aan haar geld te komen...
Wat een mooie film is dit! Hij geef heel goed een grauw beeld van het arme Estland en hoe moeilijk t is om daar te overleven. Bij t kijken naar deze film besef je eigenlijk pas hoe goed wij t hier hebben...
De acteer prestaties zijn erg sterk, net als t verhaal. Het geeft heel goed weer wat mensen allemaal over hebben voor een beter leven elders.
Zeer sterke film die je zeker moet zien! een dikke aanrader

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
pi_24431717
Edward Scissorhands [Tim Burton, 1990]

Uitstekend filmpje van Tim Burton, maar wat mij betreft gaat alle lof naar Johnny Depp. Hij zet hier een ronduit fantastische prestatie neer als Edward, en brengt de film op z'n eentje tot een hoog niveau, daar waar ik andere acteurs nogal irritant vond. Wát een acteur

Maar opnieuw levert Burton een mooi sprookjesachtig verhaal af , dankzij een combinatie van mooie decors (cq. Big Fish) en mooie toepasselijke achtergrondmuziek. Zeker en vast een 8 waard

imdb: 7.7
eigen: 8

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_24433143
CATWOMAN

Woooohooo, wat een craptastic stuk stront! geweldig! Als film natuurlijk niet serieus te nemen maar dat doet er niet toe, dat vind ik vaak de leukste...

kom maar op met die sequel!: CATWOMEN

donderdag 6 januari 2005 @ 19:32:06 #60
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24437532
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:15 schreef Hymn het volgende:
SPOILER
hehe noooooo ze was schattig
The Light Is Leaving Us All
pi_24438296
DIARY OF A MADMAN

Een leuk Vincent Price vehikel over een man die langzaam maar zeker steeds gekker word en uiteindelijk tenonder gaat aan waanzin

pi_24438796
Resident Evil: Apocalypse
Deze maar eens bekeken of die echt zo kut of goed is. Het is een aardig actiefilm, voor de rest is er niks bijzonders aan en zijn er weer van die typische paul anderson dommigheden aanwezig (goed plan op een begraafplaats stilstaan als iedereen die dood is tot leven komt). Leuk om eens gezien te hebben, maar kan gelijk weer van mijn harde schijf af.
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:42:58 #63
36912 jp_f1
Fokker on the wing
pi_24441203
Gisteravond Der Untergang

Vanavond: The Phantom of The Opera
"Als je altijd maar vooruit wilt, dan verlies je vanzelf de weg terug" - Stef Bos
pi_24442366
Soylent Green
Het is het jaar 2022, waarin een grote overbevolking heerst, voedselschaarste aan de orde van de dag is en de temperaturen ondragelijk hoog zijn. Thorn (Charlton Heston) is een agent die moordzaken probeert op te lossen en aldoende zoveel mogelijk van de luxe van bevoordeelde mensen probeert te profiteren ten gunste van hemzelf en zijn oude vriend Sol. Dankzij een moordzaak komt Thorn er langzaam achter dat men wel aan een hele vreemde oplossing voor de voedselschaarste werkt. Het begin van de film is vrij vaag. Men krijgt een futuristische wereld te zien waarin bijvoorbeeld vrouwen als meubels worden gezien. Langzamerhand wordt het steeds duidelijker en eigenlijk valt de plottwist al vrij ver vantevoren te voorspellen, alsmede het einde. Desalniettemin een vrij aardige film om te kijken.

One Missed Call
Studenten worden één voor één opgebeld en worden geconfronteerd met hun eigen laatste woorden 24 uur later. Yumi is een Japans schoolmeisje die haar vrienden één voor één zien sterven. Het werd hier en daar al eens opgemerkt, maar deze film van Takashi Miike is inderdaad een soort The Ring met mobiele telefoons. Soms een beetje traag, maar de scenes waarin spanning hoort te zijn, werken erg goed. Het verhaal is echter soms wel erg moeilijk te volgen.

Anchorman, The Legend of Ron Burgundy
Ron Burgundy (Will Ferrell) is een succesvol nieuwslezer in de jaren 70. Dan krijgt hij concurrentie van de nieuwslezeres Veronica. Als zij niet gemakkelijk in te pakken blijkt, verklaart Ron de oorlog. 'Domme' komedie die een paar erg aardige scenes heeft en zeker zijn lachmomenten. Maar toch duurt het eigenlijk net te lang.

The Iron Giant
Op een avond valt een reusachtige robot uit de hemel en als snel gaat het gerucht door het dorp dat er een gigantisch monster rondloopt. Hogart komt toevallig in aanraking met de robot en leert hem steeds beter kennen. Maar dan komt ook het leger achter de verblijfplaats. Dit keer eens niet een Oosterse animatiefilm, maar deze is ook zeker de moeite waard. Nergens wordt het verhaal achter de robot uitgelegd, maar dat soort absoluut niet. The Iron Giant is meteen de meest aandoenlijke robot ooit. Absolute aanrader.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:45:20 #65
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24442522
Jopog manura (My Wife is a Gangster)
Redelijke grappige actie comedy over een vrouwelijke gangsterbaas, die van haar doodzieke zus moet trouwen.
cijfer: 6
pi_24443738
UNHINGED

Onbegrijpelijk dat dit een videonasty was, alleen de laatste 5 minuten zijn bloederig, de eerste 85 zijn letterlijk bloedeloos

vrijdag 7 januari 2005 @ 01:13:09 #67
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24444756
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:37 schreef Durbin het volgende:
Soylent Green
cult Classic! charlton Heston!

*draait : WUMPSCUT: - Soylent Green*

Anyway vanavond:

Bram Stoker's Dracula
http://www.imdb.com/title/tt0103874/

Niet zo'n fan van hollywood films maar deze blijf ik boeiend vinden. Romantisch, erotish en tragisch.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 01:16:25 #68
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24444819
Vanavond National Treasure gezien in Pathe de Kuip.

Geweldige film

Goede actie (niet over de top), goed verhaal, goed acteerwerk en een mooie vrouw Owja....en Jerry Bruckheimer......kortom erg goede film Directe DVD aanschaf.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 10:39:05 #69
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_24448670
Troy
En toen heb ik gisteravond deze film opgezet. Ik had al begrepen dat dit een aardig goed uitgewerkte film was die er ook nog eens mooi uitzag. Dit alles bleek zeker waar te wezen. Ik vind in tegenstelling tot andere van zulke film het amerikaanse er nog geen eens zo afdruipen en dat is zeker positief. De hele film doet me flink denken aan films als Gladiator en Master & Commander. We volgen een geloofwaardige held met menselijke emoties die zeker niet ondenkbare of onmenselijke dingen doet. Dat werkt iig zeker goed bij mij! Rest van de zeker is zeker niet de minste en doen allemaal aardig goed hun ding. Orlando Bloom heeft nu zelfs de rol zoals hij eruit ziet een mietje Eric Bana als Hektor is zeker gaaf. Hij is niet zo zweverig als zijn vader en ziet Troy al ten onder gaan. Ik vond het een goede film, een 7,5.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:11:41 #70
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24449141
One Point O (Jeff Renfroe & Marteinn Thorsson, 2004)
Bijzonder science fiction mysterie geschoten in prachtige sepia beelden. Invloeden van films als The Matrix en Blade Runner zijn bij dit regiedebuut duidelijk merkbaar, maar de film straalt duidelijk een eigen visie uit. De mysterieuze ontwikkelingen en bizarre situaties prikkelen het verlangen naar een onthullende climax. Uiteindelijk valt die een klein beetje tegen. Ondanks dat is de film zeker de moeite waard en belooft wat voor de toekomst van deze regisseurs. ***½
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:47:11 #71
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24450593
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 10:39 schreef hornage het volgende:
Troy
Orlando Bloom heeft nu zelfs de rol zoals hij eruit ziet een mietje
ben ik tenminste niet de enige die dat vond

Gisteren gezien:

My Fair Lady
Professor Henry Higgins (Rex Harrison) is een professor die werkt met dialecten en mensen probeert op een nette manier le laten spreken. Hij stemt er na lang aandringen mee in om Eliza Doolittle ( Audrey Hepburn ) een nette manier van praten aan te leren zodat zij makkelijker een baan kan krijgen...
Van velen heb ik gehoord dat ze deze musical niet konden waarderen. Als Audrey Hepburn fan moest m dan ook zelf es gaan zien. En ik vond m heel vermakelijk. Echt een film waarvan je vrolijk wordt. Het verhaal is eigenlijk heel simpel, maar wordt door middel van leuke liedjes toch goed uitgewerkt. Zoals gezegd: de liedjes zijn erg leuk en blijven in je hoofd hangen. De personages zijn leuk, de decors en vooral de kostuums zijn vrolijk en kleurrijk.
Kortom: als je slechte zin hebt kun je best deze film opzetten om vrolijk te worden

IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 8,2/10

National Treasure
Treasure hunter Ben Gates (Nicolas Cage) is op t spoor van n al eeuwenoude schat. Zijn familie bestaat al generaties lang uit schat zoekers en eindelijk zijn ze dicht bij de schat. Een "klein" probleempje: Gates komt erachter dat de volgende aanwijzing op weg naar de schat staat op de achterkant van de Amerikaanse Declaration of Independence. En daar kom je niet zo maar bij...
Aan alles was duidelijk te zien dat dit de nieuwe Bruckheimer is: redelijke cast, dun verhaaltje en veel actie dat het verhaaltje met elkaar verbindt. En daarmee is direkt eigenlijk alles over deze film gezegd. Je moet er niet te veel van verwachten want dan kom je een beetje bedrogen uit. De actie is leuk, Nicolas Cage is zoals altijd cool. Gewoon lekker je verstand op nul en genieten van deze hele leuke film. Hij haalt t niet bij films als The Rock en Con Air, maar toch goed voor een avondje hersenloze fun

IMDB Cijfer: 6,7/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
pi_24450676
Anything else

Beetje langdradig,niet echt super,maar wel leuk
  vrijdag 7 januari 2005 @ 14:35:46 #73
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_24451837
After Hours: het duurde een half uur voor ik de nachtmerrie-achtige sfeer een beetje kon waarderen, maar vanaf dan is dit erg hip. Scorsese mengt op okaye wijze een verontrustend sfeertje met leuke dialogen. Af en toe is het wat flauw en ik behou mijn hekel aan alles wat met de jaren '80 te maken heeft, maar dit is wel de eerste alles-gaat-fout-komedie die ik echt leuk vond. 7,5.
Sunrise: a Song of Two Humans: na tachtig jaar nog steeds lief ( de kermis ) en tof. Goed geacteerd, hip verhaal en leuke effecten. Er zijn wel een paar scènes die een beetje verouderd aandoen, maar wat geeft het. Toen het 'finis' in beeld kwam zat ik erg gelukkig voor het beeldscherm mijn kussen te knuffelen. 9.

[ Bericht 40% gewijzigd door Sai op 07-01-2005 20:31:48 ]
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:20:36 #74
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24454852
Band Of Brothers
Een jaar of twee geleden op de televisie gezien, en diep onder de indruk. In de afgelopen twee weken heb ik de serie opnieuw bekeken, en hij blijft geweldig. Ik vind de emoties, de band die je met elkaar krijgt (or so i am told) onder extreme omstandigheden zo mooi in beeld gebracht.

Hero
Ik heb hem gekocht omdat menigeen dit een geweldige film vindt, en dan wil je het toch eens proberen. Nu ik eindelijk een goed scherm ter beschikking heb kon ik hem eindelijk kijken. In het begin bekroop mij het gevoel van "oeh, lekker simpel hoor. Als het een hollywood productie was zouden ze het affikken!", maar dat verdween compleet na ongeveer 15 minuten in de film. Prachtig geschoten, geweldig geluid, mooi verhaal. Ontroerend, mooi geregisseerde actie.. geweldige film. Ik ben er helemaal weg van.
Ik ga dan ook snel op zoek naar meer films van deze soort.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:56:19 #75
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24455508
Vanmiddag gezien:

Shura Yukihime (Princess Blade)
Normaal vind ik dit soort films best te pruimen, maar deze viel me echt behoorlijk tegen. De film probeert een mix te zijn van samurai actie en tranentrekkende drama. En dat zou best leuk zijn... als t goed zou uitpakken. En dat is dus waar deze film IMHO de mist in gaat: het probeert het beste van 2 te mixen maar slaat de plank finaal mis. In het drama gedeelte van de film voel je niet met de personages mee. Daarentegen: de actie die in de film zit is wel goed en mooi om naar te kijken.
Maar dat is dus niet genoeg om deze zeer middelmatige film te redden.
En tja: als t geluid van de dvd dan ook nog niet synchroon loopt is t natuurlijk helemaal balen!
Erg jammer.

IMDB Cijfer: 5,9/10
Mijn Cijfer: 5,0/10

Ringu 2
De killertape uit de 1e Ring is terug, alleen nu in een beetje andere vorm. Dit keer moet je, als je de videotape hebt gezien, m binnen een week aan iemand anders laten zien anders ga je eraan. Aan de politie de taak hier een einde aan te maken...
Had gehoopt dat deze nog enger zou zijn als de eerste. Maar dat was niet t geval. Er zitten maar weinig echt spannende momenten in. Beetje jamer, want er had meer in gezeten. Het acteerwerk is wel best aardig. Al met al dus niet echt een topper maar wel leuk om te kijken.
Ben benieuwd wat de Amerikanen er van maken wanneer de remake uitkomt in april.
Ach ja, ze hebben al een paar punten voorsprong want ze hebben Naomi Watts

IMDB Cijfer: 6,2/10
Mijn Cijfer: 5,8/10
pi_24456168
Ringu 2: redelijk saai.
Battle Royale: Heel ziek, heel gaaf. Mitsumo is keigeil
My, Myself & Irene, erg leuk
pi_24456192
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag gezien:

Shura Yukihime (Princess Blade)
Normaal vind ik dit soort films best te pruimen, maar deze viel me echt behoorlijk tegen. De film probeert een mix te zijn van samurai actie en tranentrekkende drama. En dat zou best leuk zijn... als t goed zou uitpakken. En dat is dus waar deze film IMHO de mist in gaat: het probeert het beste van 2 te mixen maar slaat de plank finaal mis. In het drama gedeelte van de film voel je niet met de personages mee. Daarentegen: de actie die in de film zit is wel goed en mooi om naar te kijken.
Maar dat is dus niet genoeg om deze zeer middelmatige film te redden.
En tja: als t geluid van de dvd dan ook nog niet synchroon loopt is t natuurlijk helemaal balen!
Erg jammer.

IMDB Cijfer: 5,9/10
Mijn Cijfer: 5,0/10

Ringu 2
De killertape uit de 1e Ring is terug, alleen nu in een beetje andere vorm. Dit keer moet je, als je de videotape hebt gezien, m binnen een week aan iemand anders laten zien anders ga je eraan. Aan de politie de taak hier een einde aan te maken...
Had gehoopt dat deze nog enger zou zijn als de eerste. Maar dat was niet t geval. Er zitten maar weinig echt spannende momenten in. Beetje jamer, want er had meer in gezeten. Het acteerwerk is wel best aardig. Al met al dus niet echt een topper maar wel leuk om te kijken.
Ben benieuwd wat de Amerikanen er van maken wanneer de remake uitkomt in april.
Ach ja, ze hebben al een paar punten voorsprong want ze hebben Naomi Watts

IMDB Cijfer: 6,2/10
Mijn Cijfer: 5,8/10
Heb jij ook de Japan Hardcore box gekocht met: Ichi the Killer, princess blade, battle royale, ring 2 en dead or alive?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:57:33 #78
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24458369
40 days, 40 nights

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 03:20:52 #79
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24459427
K-PAX
http://www.imdb.com/title/tt0272152/

Had hem nog nooit gezien maar vond het een mooie feelgood film met een vleugje scifi.

Gattaca
http://www.imdb.com/title/tt0119177/

Deze heb ik al vaker gezien. Vind hem een beetje oneven maar overall was het toch mijn favoriete film vanavond. En het adresseerd een erg actueel onderwerp. Namelijk genetische manipulatie.
Verder mooie sobere scifi film zonder alteveel flashy effecten. Precies zoals ik ze graag zie. Mooi einde ook.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 09:38:59 #80
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24460163
Being Julia (István Szabó, 2004)
Annette Bening schittert in de titel rol van deze vintage film en is dan ook één van de kanshebbers van minstens een Oscarnominatie (de Golden Globe nominatie heeft ze al op zak). Bij tijden is haar rol en de film erg grappig, zeker wanneer de film z'n einde begint te naderen. De eerste helft is duidelijk de mindere, maar de film wordt beter naarmate hij vordert. De scenes waarin haar toneelleraar verschijnt vond ik overigens erg geslaagd. ***½
pi_24460348
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:50 schreef rijkv het volgende:

[..]

Heb jij ook de Japan Hardcore box gekocht met: Ichi the Killer, princess blade, battle royale, ring 2 en dead or alive?
ik wel
pi_24460369
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:22 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

super film!
mooie film ja.
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
pi_24460379
Agent cody banks

Girl next door

zaterdag 8 januari 2005 @ 11:22:27 #84
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24460918
ik ben around the world in 80 days aan het kijken, zit nu op de helft, was gisteren te moe om verder te kijken

en vanavond ga ik ook weer verder met Lord of the rings, return of the king... die duurde ook wat lang zeg maar
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:24:35 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24460957
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:21 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
Agent cody banks

[afbeelding]

Girl next door

[afbeelding]
Het is in dit topic ook een beetje de gewoonte om er dan bij te zetten wat je van de films vond

Ken ik jou trouwens niet ergens van
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_24461020
ik heb gister gekeken naar een aantal films......

Blade Trinity................zeer slecht
Alexander.................hele goeie film
House of sand and fog......ook hele goeie film
pi_24461216
ghost world!

mooie en grappige film, zit alleen de hele tijd te denken wat het einde nou betekent
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:58:02 #88
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24461455
*zoekt knopje om post te verwijderen*

[ Bericht 97% gewijzigd door Zeitgeist op 08-01-2005 12:09:19 ]
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:58:25 #89
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24461465
quote:
mooie en grappige film, zit alleen de hele tijd te denken wat het einde nou betekent
SPOILER
Ik kan je de comic aanraden. Erg goed en wat cynischer. Bij de meeste comic book winkels wel te krijgen. Zowel in nederlands als engels.
pi_24461693
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:58 schreef Zeitgeist het volgende:
SPOILER
Ik kan je de comic aanraden. Erg goed en wat cynischer. Bij de meeste comic book winkels wel te krijgen. Zowel in nederlands als engels.
oh ik had er andere gedachten bij
SPOILER
pi_24461873
Between strangers

Beetje saai en langdradig.Het einde was dan wel weer mooi
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:45:39 #92
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24462207
Ik zal het voorlopig ff kort houden. Heb op het moment ff geen kabel of adsl meer (kutstudentenflats )

Shadow of a Doubt: Voor mij niet echt spannend, wel zeer goed uitgevoerd en mooi verhaal. Alle karakters kloppen perfect en ook de muziek kon ik waarderen. Het gezinsleven wordt goed uitgebeeld en er zit echt wel leuke humor in de film. Vooral de kinderen zijn soms erg grappig. Echt wel een van de betere Hitchcocks!

En voor het eerst 2 films op mijn nieuwe home cinema setje gekeken

Kill Bill Vol.1. Style over substance. En wat voor een style! Echt werkelijk waar zo ontzettend cool, zo heerlijk, zo over the top. Zitten veel momenten in de film waar je gewoon op aan het wachten bent. En dan de muziek! Heerlijk, kan je keer op keer blijven luisteren. Vond deze Japanse uncut versie trouwens leuker dan de gecutte versie die ik altijd eerder heb gezien. Vooral het grotere gedeelte anime kon ik zeer waarderen.

Hero. Kwijl. Wat een prachtige, prachtige, en nog eens prachtige beelden tovert Yimou op het scherm. Dit is gewoon kunst, met een grote K. De vechtscenes en locaties spatten zijn gewoon een lust voor het oog. Ook de kleuren zijn allemaal perfect juist gekozen. En zelfs het verhaal is goed. Doet veel denken aan Rashomon, maar beter goed gejat dan slecht bedacht zo zeg ik altijd maar
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_24462543
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is in dit topic ook een beetje de gewoonte om er dan bij te zetten wat je van de films vond

Ken ik jou trouwens niet ergens van
Jij komt me ook bekend voor, een verre neef misschien?

Maar ik wou even snel wat posten dus vandaar dat ik er verder niets bij had gezet.
pi_24463640
-edit: warezverzoek-

[ Bericht 91% gewijzigd door Mike op 08-01-2005 19:43:08 (geëdit en genote) ]
  zaterdag 8 januari 2005 @ 15:17:39 #95
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_24464757
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
-edit: warezverzoek-
Hij draait nog steeds in de bioscoop hoor...

[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 08-01-2005 19:43:49 ]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 8 januari 2005 @ 15:25:50 #96
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_24464864
Ghost Lake
Hele saaie en trage Horror/Thriller. Don't waste your time...

Super Size Me
Leuke documentaire over een man die 30 dagen lang 3x daags bij de McDonalds gaat eten.
Het is verbazingwekkend om te zien hoe dik sommige Amerikanen wel niet zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door victorinox op 08-01-2005 19:51:11 ]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:45:20 #97
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24467147
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:13 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

oh ik had er andere gedachten bij
SPOILER
vond op IMDB een stukje interview met Daniel Clowes, de schrijver, van de comic:
SPOILER
pi_24467232
Gisteren Apocalypse Now voor de derde keer gezien, alleen nu voor het eerst de originele cut. Omdat deze film voor mij niet lang genoeg kan duren heb ik een voorkeur voor de Redux-versie, maar ook nu werd ik weer helemaal meegesleept. Wat een geweldige film. Blijft de op één na beste die ik tot nu toe gezien heb. Subliem.
pi_24467264
FRANKENSTEIN

Deze film is een absolute must see, long thought lost maar er is dus gelukkig een copy op komen duiken ergens.

Verhaal is natuurlijk bekend dus daarom hoeven we het niet te doen.

Extreem theatraal acteerwerk en mooie muziek. Dit is een van de eerste, mischien wel de eerste horrorfilm en zeker de eerste verfilming van het bekende boek van Shelley.

Karloff maakte het monster onsterfelijk in '31 maar deze mag er ook zeker wezen.

zaterdag 8 januari 2005 @ 20:19:45 #100
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_24470036
The Punisher
Matige actiefilm.
Hoewel er wel een aantal leuke scene's in zitten, waaronder het geintje met die claymore(?) mijn:
Saint: You've killed my son.
*boom*
Castle: Both of them
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')