quote:Op donderdag 6 januari 2005 03:12 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
moet jeHeb ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook slecht. heel slecht... qua afloop that is. Ze zijn wel erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:15 schreef Hymn het volgende:hehe noooooo ze was schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Light Is Leaving Us All
cult Classic! charlton Heston!quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:37 schreef Durbin het volgende:
Soylent Green
ben ik tenminste niet de enige die dat vondquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:39 schreef hornage het volgende:
Troy
Orlando Bloom heeft nu zelfs de rol zoals hij eruit zieteen mietje
Heb jij ook de Japan Hardcore box gekocht met: Ichi the Killer, princess blade, battle royale, ring 2 en dead or alive?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag gezien:
Shura Yukihime (Princess Blade)
Normaal vind ik dit soort films best te pruimen, maar deze viel me echt behoorlijk tegen. De film probeert een mix te zijn van samurai actie en tranentrekkende drama. En dat zou best leuk zijn... als t goed zou uitpakken. En dat is dus waar deze film IMHO de mist in gaat: het probeert het beste van 2 te mixen maar slaat de plank finaal mis. In het drama gedeelte van de film voel je niet met de personages mee. Daarentegen: de actie die in de film zit is wel goed en mooi om naar te kijken.
Maar dat is dus niet genoeg om deze zeer middelmatige film te redden.
En tja: als t geluid van de dvd dan ook nog niet synchroon loopt is t natuurlijk helemaal balen!
Erg jammer.
IMDB Cijfer: 5,9/10
Mijn Cijfer: 5,0/10
Ringu 2
De killertape uit de 1e Ring is terug, alleen nu in een beetje andere vorm. Dit keer moet je, als je de videotape hebt gezien, m binnen een week aan iemand anders laten zien anders ga je eraan. Aan de politie de taak hier een einde aan te maken...
Had gehoopt dat deze nog enger zou zijn als de eerste. Maar dat was niet t geval. Er zitten maar weinig echt spannende momenten in. Beetje jamer, want er had meer in gezeten. Het acteerwerk is wel best aardig. Al met al dus niet echt een topper maar wel leuk om te kijken.
Ben benieuwd wat de Amerikanen er van maken wanneer de remake uitkomt in april.
Ach ja, ze hebben al een paar punten voorsprong want ze hebben![]()
![]()
Naomi Watts
![]()
![]()
![]()
IMDB Cijfer: 6,2/10
Mijn Cijfer: 5,8/10
ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:50 schreef rijkv het volgende:
[..]
Heb jij ook de Japan Hardcore box gekocht met: Ichi the Killer, princess blade, battle royale, ring 2 en dead or alive?
Het is in dit topic ook een beetje de gewoonte om er dan bij te zetten wat je van de films vondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:21 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
Agent cody banks
[afbeelding]
Girl next door
[afbeelding]
quote:mooie en grappige film, zit alleen de hele tijd te denken wat het einde nou betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kan je de comic aanraden. Erg goed en wat cynischer. Bij de meeste comic book winkels wel te krijgen. Zowel in nederlands als engels.The Light Is Leaving Us All
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:58 schreef Zeitgeist het volgende:oh ik had er andere gedachten bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kan je de comic aanraden. Erg goed en wat cynischer. Bij de meeste comic book winkels wel te krijgen. Zowel in nederlands als engels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij komt me ook bekend voor, een verre neef misschien?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is in dit topic ook een beetje de gewoonte om er dan bij te zetten wat je van de films vond
Ken ik jou trouwens niet ergens van
Hij draait nog steeds in de bioscoop hoor...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
-edit: warezverzoek-
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:13 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
oh ik had er andere gedachten bijvond op IMDB een stukje interview met Daniel Clowes, de schrijver, van de comic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Light Is Leaving Us All
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |