ze moeten mee doen met het jeugd jargon......quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhh? Hebben we het over dezelfde serie? Het enige coole in ONM is Iris. IJskoud de lekkerste!
Ik kan maar één conclusie trekken: Simone Cobben is de zondebok wat mij betreftquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
Loopt het goed af met ONM?
Hoe hangt de vlag bij ONM? Oudere acteurs maakten plaats voor frisse nieuwe gezichten, het Beatrix Ziekenhuis kreeg er een kleurrijke vleugel bij, het hippe cafe DOK nam de plek in van De Engel en de verhaallijnen werden heftiger. Doel van de metamorfose: meer jeugdige kijkers trekken, vooral twintigers en dertigers, de zogenaamde 'generatie mix'. Zijn Yorin en producent Endemol daarin geslaagd? Naar de cijfers te oordelen niet: de kijkdichtheid is iets gedaald (tot gemiddeld 600.000) en er stemmen tot dusver minder mensen uit de doelgroep (120.000, was 140.000) op ONM af dan voor de facelift. Betekent dit dat de operatie is misluks? Yorin vindt het nog te vroeg voor deze diagnose. De omroep is 'gematigd optimistisch' over de goede afloop en gelooft dat de patient het wel redt als door promoclips en mond-tot-mond-reclame meer licht belegen jongeren in de gaten krijgen dat het zo'n coole serie is geworden.
Uit: Televizier nr. 2 - 8 t/m 14 januari
Nee.Dokter Stijn van Rooyen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan maar één conclusie trekken: Simone Cobben is de zondebok wat mij betreft
Dat "dokter" kan er binnenkort van af, want zijn carrière is naar de kloten. Dr. Rapist wordt uit het artsenregister geschreven.quote:
Dat is toch maar een kleine gastrol ik denk dat het ook meer ligt aan de verhaallijnen ik kan niet zeggen dat de meeste verhaallijnen nou echt spectaculair zijn....quote:
Kom eens langs voor een paar lessen in de Nederlandse Taal- en Letterkunde.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
zo beter Babette...ik ga mijn best doen om op te letten komt door te gehaast en snel tikken en dyslectie
hij gaat hierna de opleiding doen voor cliniclown....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat "dokter" kan er binnenkort van af, want zijn carrière is naar de kloten. Dr. Rapist wordt uit het artsenregister geschreven.
Zelfs daarvoor deugt hij niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:27 schreef haagse_elfje het volgende:
hij gaat hierna de opleiding doen voor cliniclown....
och och wie zal die verkeerde zijn....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Na een prima beoordeling verheugt Marjolein zich op een carriere in de chirurgie. Dan loopt ze op straat de verkeerde tegen het lijf… Romeo dekt Kyra’s vader als zij dreigt te ontdekken dat hij vreemdgaat. Joyce ontdekt naam en telefoonnummer van een vreemde vrouw op Marnix’ aantekeningen en kan zich niet inhouden. Bettina gaat op onderzoek uit naar het verleden van haar overleden zoon.
hij kan altijd in gaan vallen voor lange Fransquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zelfs daarvoor deugt hij niet.
btw.: kom eens online ...
Gy-man and the masters of the universe!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:31 schreef haagse_elfje het volgende:
och och wie zal die verkeerde zijn....![]()
![]()
Zo lang hij maar met de poten van Iris afblijft!quote:zo de papa van Kyra gaat ook mee doen met Kyra's leuke spelletjes papa gaat zelf vreemd, mijn gok is met Shirina.....
Desperaat Oud Knarretje zal Dr. Nix niet wegjagen. Haar kansen worden met het jaar kleiner.quote:Ik hoop dat Joyce nu weer bij zinnen komt en Marnix gewoon een schop geeft in zijn je weet wel en hem dan fijn de deur uit zet![]()
Zit Bettina er straks met een nieuwe snotaap bij. Kan ze die ook weer afstaan en laten misopvoeden.quote:Bettina gaat op onderzoek uit naar het verleden van Serge, dat kan nog leuk worden!![]()
als hij iets met Iris krijgt....(stel je voorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang hij maar met de poten van Iris afblijft!
Dan moet ze toch maar iets met Niels krijgen. De ene Limburger gunt de andere toch wel iets.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:39 schreef haagse_elfje het volgende:
als hij iets met Iris krijgt....(stel je voor) dan laat Iris wel Niels met rust.....dus mijn zegen heeft ze...
![]()
Vier?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:42 schreef pberends het volgende:
Iris heeft al vier mannen over zich heen gehad, maar nog geen één relatie!
Ja, Marnix, Spijkerman, Hilly en Niels.quote:
Niels heeft niet in haar tietjes geknepen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:46 schreef pberends het volgende:
Ja, Marnix, Spijkerman, Hilly en Niels.
nou nou vier top mannen...ze kan dus alleen maar desperate guys vinden....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, Marnix, Spijkerman, Hilly en Niels.
Komt die gek van die fietsincident met Iris nog in de serie (die Hilly nadeed)? Komt ze eindelijk een normaal iemand tegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou nou vier top mannen...ze kan dus alleen maar desperate guys vinden....
Niels weet wel beter en bedenkt zich nog.... ik blijf hoop houden....![]()
Die telt niet mee. Hij is een Feijenoordsupporter. Nog erger dan de aanhang van ADO.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:56 schreef pberends het volgende:
Komt die gek van die fietsincident met Iris nog in de serie (die Hilly nadeed)? Komt ze eindelijk een normaal iemand tegen.
"Iris is de hoer van het AZB" zou inderdaad een nieuwe trauma voor der zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die telt niet mee. Hij is een Feijenoordsupporter. Nog erger dan de aanhang van ADO.
Dan laat ze zich gewoon eens in de tieten knijpen en dan komt alles weer goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:00 schreef pberends het volgende:
"Iris is de hoer van het AZB" zou inderdaad een nieuwe trauma voor der zijn.
Das meer een Gyman-actie.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan laat ze zich gewoon eens in de tieten knijpen en dan komt alles weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |