!??quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef Arcee het volgende:
Hoorde laatst Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You weer eens op de radio. Leuk nummer.
Klinkt wel errug als The Beatles.
Ja lekker, ik ben altijd in voor dit soort complottheoriënquote:Op woensdag 13 april 2005 01:18 schreef OProg het volgende:
Bij Klaatu was de verklaring simpel, dat waren de Beatles![]()
[afbeelding]
Nee, maar mensen die moesten dokken vond ik het best duur, ookal kostte het MIJ niksquote:
Opvallend dat je de White Album (nog) niet hebt, zou ik snel aanschaffenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef Nokia3310 het volgende:
De cd's die ik momenteel heb:
- Revolver
- Rubber Soul
- Sgt Peppers
- Yellow Submarine
- Magical Mystery Tour
- Abbey Road
- Past Masters II
De productie op het origineel is inderdaad nogal overdone. Zo druk, en overvol.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:55 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind de demo-versies van All Things Must Pass eigenlijk veel mooier dan de officiele lp, moet ik zeggen. The White Album draai ik ook nog zeer regelmatig, vind dat toch ook een van de beste Beatles-albums.
White Album is inderdaad een must, en hoort ook zeker bij mijn favorietenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:13 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Opvallend dat je de White Album (nog) niet hebt, zou ik snel aanschaffen![]()
Na Abbey Road mijn favoriete Beatles-album.
Rockshow (het concert) en Wings Over The World (de documentaire).quote:Op donderdag 21 april 2005 15:25 schreef webfreak het volgende:
Hetzelfde geldt voor een fantastische Wings-tour die begin jaren '70 is opgenomen (heb ooit es wat beelden bij Billy gezien).
Naast de vier foto's moet er ook nog een poster bijzitten, webfreak. Zie hier links:quote:Op donderdag 21 april 2005 17:50 schreef webfreak het volgende:
Een vriend van me kocht de LP, en kreeg er 4 (mooie!!) portretfoto's bij op A5-formaat. Ik ben menig platenwinkel afgestruind, maar de uitgave mét foto's is nergens meer te vinden
Echt waar? Ik vind die twee nummers toch heel erg als Lennon klinken eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:16 schreef Nokia3310 het volgende:
Nou zag ik op die ene site dat Norwegian Wood en Girl door John Lennon gezongen worden? Kan het gewoon niet geloven omdat het zo erg als Paul klinkt.
Ik vind 't toch een erg duidelijke Lennon-stemquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:16 schreef Nokia3310 het volgende:
Even een vraagje. Ik dacht dat ik inmiddels de stemmen van Paul McCartney en John Lennon goed uit elkaar kon houden. Nou zag ik op die ene site dat Norwegian Wood en Girl door John Lennon gezongen worden? Kan het gewoon niet geloven omdat het zo erg als Paul klinkt... Ben blijkbaar nog niet helemaal bedreven in het uit elkaar houden van hun stemmen. Mijn ouders zijn al 40 jaar 'fan' en die kunnen het blijkbaar ook nog steeds niet
Hmm, ben dus nog niet een echte Beatles expertquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik vind 't toch een erg duidelijke Lennon-stem
Heb er nooit echt over getwijfeld. Vroeger haalde ik Harrison wel es met Lennon door elkaar, maar ook die 2 kan ik nu makkelijk onderscheiden.
Wat ik altijd leuk vind, is als ik es bootlegs van Lennon luister. Hij praat dan met een lage bromstem, maar als 'ie dan gaat zingen, krijgt 'ie dat hoge, breekbare stemmetjequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Hmm, ben dus nog niet een echte Beatles expertMaar ik kom dan ook pas net kijken
Ik vind wel dat de 'eerdere' John Lennon stem heel anders is dan de 'latere' John Lennon stem zoals bij the ballad of John and Yoko. Daar klinkt hij wel heel anders dan Paul terwijl ik het in de eerdere jaren erg op elkaar vind lijken...
Mijn pa wist niet dat "Help from my friends" door Ringo werd gezongenquote:Mijn pa is trouwens ook grappig, ik vertelde hem dat Norwegian Wood en Girl door Lennon gezongen worden, toen zei hij ja dat hoor ik wel. Terwijl hij eerder zei dat het typerend Paul McCartney is![]()
Ik herken dit, kan Paul en John ook moeilijk uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:49 schreef Nokia3310 het volgende:
Haha dat is wel foutRingo kan ik gelukkig wel onderscheiden, die klinkt ook gewoon heel anders. George herken ik ook wel, die heeft meer een snik in zijn stem. Maar het uit elkaar houden van Paul en John gaat niet echt lekker
Het zijn ook echte Lennon-teksten. Gitzwarte humor. Overigens vind ik het typisch dat je deze nummers noemt, qua stem zijn ze namelijk toch heel erg Lennon.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vind die twee nummers toch heel erg als Lennon klinken eigenlijk.
Dat heb ik inderdaad ook wel gehad. Ik vind Lennon en Harrison qua stem en compositie veel meer op elkaar lijken dan Lennon en McCartney. (met name midden jaren '60)quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef webfreak het volgende:
[..]
Vroeger haalde ik Harrison wel es met Lennon door elkaar, maar ook die 2 kan ik nu makkelijk onderscheiden.
Hoe zou z'n zus heten? McCartney Harrison?quote:Mazrocis, die onlangs zijn ogen opnieuw liet laseren, won zondagochtend bij de laatste zestien met 3-0 en een 137-break van Amsterdammer Lennon Starkey, de nummer twee uit de stand. Ook Bosschenaar Joris Maas kon Mazrocis niet stuiten. In de halve finale veegde Mazrocis dankzij zijn 147 met 4-0 Johan Oenema aan de kant.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |