Ik ben er gweest, was best saai (en duur)quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:22 schreef Jane het volgende:
Te gek, webfreak!
Btw, aanstaande zaterdag organiseert Beatles Unlimited weer de jaarlijkse Beatlesconventie.
[..]
Ik ga dit jaar (weer) niet trouwens. Vorig jaar ook al niet, voor het eerst in 20 jaar of zo.Maar het is voor fans wel leuk om naar toe te gaan hoor.
Knollie het koste jou niks hoorquote:Op zondag 3 april 2005 00:58 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik ben er gweest, was best saai (en duur)
Later werd het pas leuk, toen lieten ze bandjes spelen die The Beatles op eigen wijze coveren, best leuk was dat
Gaafquote:Op zondag 3 april 2005 00:48 schreef Nokia3310 het volgende:
-knip-
Dat wist ik helemaal niet, ging ervan uit dat alle solo's door George waren ingespeeld?!?quote:Op zondag 3 april 2005 19:06 schreef nozem het volgende:
Even een nieuwe inbreng. Zoals jullie als fans waarschijnlijk vast zullen weten is Paul een prima gitarist. Ik ben persoonlijk van mening dat hij in het Beatles-repertoire de meest smerige en bijtende solo's op zijn naam heeft staan. Ik denk hierbij aan Drive my Car, Taxman (vooral die), Good Morning, Good Morning en Ticket to Ride.
Wie is het met me eens, en wie totaal niet?
Er zijn er ook een boel door John gespeeld: Get Back, Yer Blues, I Want You (She's so Heavy), Revolution, Hey Bulldog (hier ben ik niet 100% zeker van), Hapiness is a warm gun en The End (op een gegeven moment soleren Paul, John en George alledrie in dat nummer)quote:Op zondag 3 april 2005 19:37 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, ging ervan uit dat alle solo's door George waren ingespeeld?!?
En ook een prima drummer.quote:Op zondag 3 april 2005 19:06 schreef nozem het volgende:
Even een nieuwe inbreng. Zoals jullie als fans waarschijnlijk vast zullen weten is Paul een prima gitarist.
Zie deze site.quote:Op zondag 3 april 2005 19:44 schreef nozem het volgende:
Hey Bulldog (hier ben ik niet 100% zeker van)
Zeker gaaf die gastsprekers! En erg cool om eens een kijkje te nemen in de studio.quote:Op zondag 3 april 2005 16:05 schreef webfreak het volgende:
[..]
Gaaf
Zelfs gastsprekers! Die hadden wij niet
* respect
En waarom geen zebrafoto? Bang dat je word aangereden door een jaloerse automobilist?
Ah... Hey Bulldogquote:Op zondag 3 april 2005 21:13 schreef Jane het volgende:
http://www.thebeatlesongs.com/hey_bulldog.htm
Geruchten zeg ik je!!quote:Op zondag 10 april 2005 15:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Lees net op Wikipedia dat The Beatles vandaag officieel 35 jaar uitelkaar zijn![]()
Kun je meteen een Genesis-DVD (1970) en een ZappaDVD (Token of his extreme) meenemen voor dezelfde prijs (en natuurlijk dezelfde kwaliteit). Beiden ook erg aan te radenquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:15 schreef Zanderrr het volgende:
Weet niet of het ook in de film zit, maar op de lps hoor je het hippiepubliek helemaal uit hun dak gaan na vijf minuten gepingel van Ravi Shankar, waarop 'ie vervolgens iets zegt als "I hope you will appreciate the music as much as the tuning".
Maar 5 euro, dan ga 'k hem ook wel ff halen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:36 schreef PogueMahone het volgende:
Hoor ik hier Gordon op radio 2 The Fool On The Hill zingen?
Neequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef Arcee het volgende:
Hoorde laatst Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You weer eens op de radio. Leuk nummer.
Klinkt wel errug als The Beatles.
Is daar nog een speciale verklaring voor, wellicht?
Och, als ik op moet gaan sommen wat er in de pop- en rockstroming allemaal als The Beatles klonk en klinkt dan ben ik wel even bezig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef Arcee het volgende:
Hoorde laatst Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You weer eens op de radio. Leuk nummer.
Klinkt wel errug als The Beatles.
Is daar nog een speciale verklaring voor, wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |