Heb werkelijk geen flauw idee......quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:30 schreef haagse_elfje het volgende:
laatste hint anders word hij heel makkelijk...
Liza Minelli
als ik dat doe is de 3 in T3 ook een woord en is het foutquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:52 schreef hornage het volgende:
Arnold Schwarzenegger
Twins
The Terminator
End of Days
Jingle All the Way
Terminator 3: Rise of the Machines
Around the World in 80 Days
hoop dat je een cijfer als woord telt
t waren der toch maar 9?quote:the whole ten yards
tien is inmiddels ook uit The Whole Ten Yardsquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:00 schreef Dopekoe het volgende:
twins
get shorty
Romancing the stone
man on the moon
Throw momma from the train
What's the Worst That Could Happen?
Danny Devito
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:06 schreef hornage het volgende:
[..]
tien is inmiddels ook uit The Whole Ten Yards
Geen van die films van Robert heb k eigenlijk gezienquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Dopekoe +1
ik dacht aan robert de niro
the bridge of san luis rey
the adventures of rocky & bullwinkle
night and the city
this boy's life
cape fear
ronin
ik heb alleen niks van TAOR&B gezienquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen van die films van Robert heb k eigenlijk gezien![]()
Ik ken ze wel
Vraagje komt er aan
Ik heb hem wel gezien en ik vond hem eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:37 schreef Patch het volgende:
Een beetje filmliefhebber heeft deze film niet gezien...
Ik gok dat deze vraag lang blijft staan...
Ik heb hem al een tijdje hier op dvd liggen, maar ik gok dat ie nog een tijdje in de verpakking blijft liggen....quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:48 schreef Dopekoe het volgende:
le
[..]
Ik heb hem wel gezien en ik vond hem eigenlijk wel goed
Maar dat kan komen omdat dit ook een beetje mijn genre is....
Zeer vermakelijke film met erg goede actie zoals meestal in films van Vin Diesel
Maar Alysium is niet goed
Alysium komt me wel bekend voor maar niet als antwoord op mijn vraag....quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje hier op dvd liggen, maar ik gok dat ie nog een tijdje in de verpakking blijft liggen....
Ik had wel verwacht overigens dat Alysium goed zou zijn van Jeroenus, hij leek me erg zeker van zijn zaak...
En daar is het goede antwoordquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Underverse
laten we hopen dat hij het heeft opgezocht op het net, zonder de film gezien te hebben...quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat vond je van die film trouwens ?
en *poef* daar gaat mijn respect voor 'm....quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vond de film wel cool. Gisteravond heb ik hem toevallig gezien dus lag dat woord nog vers in mijn geheugen.
Yeah een medestanderquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vond de film wel cool. Gisteravond heb ik hem toevallig gezien dus lag dat woord nog vers in mijn geheugen.
Dan vond je (neem ik aan) Pitch Black ook erg leukquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond em anders ook erg vermakelijk
Lekker beuken en knallen, dan heb ik wel een leuke avond
Maar dit valt dan ook wel prima in mijn smaak eigenlijk![]()
Congoquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem 7 films met Delroy Lindo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |