Alysium komt me wel bekend voor maar niet als antwoord op mijn vraag....quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje hier op dvd liggen, maar ik gok dat ie nog een tijdje in de verpakking blijft liggen....
Ik had wel verwacht overigens dat Alysium goed zou zijn van Jeroenus, hij leek me erg zeker van zijn zaak...
En daar is het goede antwoordquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Underverse
laten we hopen dat hij het heeft opgezocht op het net, zonder de film gezien te hebben...quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat vond je van die film trouwens ?
en *poef* daar gaat mijn respect voor 'm....quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vond de film wel cool. Gisteravond heb ik hem toevallig gezien dus lag dat woord nog vers in mijn geheugen.
Yeah een medestanderquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vond de film wel cool. Gisteravond heb ik hem toevallig gezien dus lag dat woord nog vers in mijn geheugen.
Dan vond je (neem ik aan) Pitch Black ook erg leukquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond em anders ook erg vermakelijk
Lekker beuken en knallen, dan heb ik wel een leuke avond
Maar dit valt dan ook wel prima in mijn smaak eigenlijk![]()
Congoquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem 7 films met Delroy Lindo
quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar es Harold & Kumar Go to White Castle kijken voor lekker hard lachen
Patch +1quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Congo
The Devil's Advocate
The Core
Gone in 60 Seconds
The Heist
Get Shorty
damn damn damn..
waarom nu 7 ???
die engel, met Ewan
Life less ordinaryu?
quote:
Pitch Black vond ik ook erg gaafquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:36 schreef Patch het volgende:
PitchBlack vond ik erg gaaf.
Harold & Kumar heb ik na 20 minuten afgezet....
Ontzettend flauwe film...
mr_anonimous + 1quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
An innocent man
Runaway
Three men and a baby
In and out
Her alibi
High road to china
Oh ja! Ik zie de scene weer zo voor me. Euhm.. het was iets met motherfucker....quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is een nickname, ik heb het over haar middlename. Pa en Ma Byrnes hebben het over haar middlename en vinden het niet goed met Greg's achternaam klinken.
Dat is hem!quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:55 schreef Ket_Ais het volgende:
Martha!
Edit: dat is althans een gewone meisjesnaam maar ja, het klinkt niet zo lekker met Focker erachteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |