Dat is wat anders, maar de opleiding is het waard als "marktwaarde" zeg maar, net als een MBA het waard is.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:46 schreef Euc- het volgende:
18000 pond voor een dom diplomatje? Mag het zoveel zeggen als je wilt, maar dat heb ik er écht niet voor over
Dat snap ik, maar toch heb ik dat er niet voor over.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar de opleiding is het waard als "marktwaarde" zeg maar, net als een MBA het waard is.
hoe lang laat je dit dan garen en hoe ? Deze ingredienten, op de eend na, gebruik ik zelf ook. Maar dan met lichtverteerbare roerbakgroenten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat wellen klopt, en voor de rest, ik ben geen held in de aziatische keuken.
Wat ik D wel eens eet is eend met die paddestoelen, samen met cashewnoten, soyaspruiten en bamboe.
snij je ze dan in reepjes en hoeveel gebruik je daarvan? Ik heb namelijk een kilo gekocht, dat leek me wel zo leuk om mee te experimenteren voor het komende jaar..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ruik even als je ze hebt laten wellen. Er zit ws al heel veel smaak aan. Ik vind zoiets lekker in een simpele omelet.
Waar liggen ze dan in een toko? bij de groenten?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ruik even als je ze hebt laten wellen. Er zit ws al heel veel smaak aan. Ik vind zoiets lekker in een simpele omelet.
Zo lang tot ze gaar genoeg zijn. Ik kook ze 10-15 minuten-quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:47 schreef Christine het volgende:
Hoe lang moeten snijboontjes koken?
En tartaar hoeft niet helemaal door-en-door gaar gebakken toch?
Citroenrasp, de schil van citroen zonder het wit.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:33 schreef Martijn_77 het volgende:
En nog een vraag piet uit dit topic: Kruiden : Hoe wat en wanneer?
Wat is Citroenzest?
Ik bedoelde dat ik dat "uit" eet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoe lang laat je dit dan garen en hoe ?
da's okee. Ik doe het nu zo, lauw water in een kommetje, een beetje sojasaus met champignonextract er doorheen en een beetje zout, dat een dag laten wellen en dan vochtig roerbakken met dat als laatste ingredient, al dan niet in reepjes gesneden.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dat "uit" eet.
Waar haal je dat champignonextract dan vandaan?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
da's okee. Ik doe het nu zo, lauw water in een kommetje, een beetje sojasaus met champignonextract er doorheen en een beetje zout, dat een dag laten wellen en dan vochtig roerbakken met dat als laatste ingredient, al dan niet in reepjes gesneden.
Het is lekker smikkelen hoor![]()
van de Chinese winkel. Stel je er niet teveel van voor, er staat op het etiket mushroom flavoured superior dark soy sauce. Het kost net iets meer dan 1 euro voor 600 ml. Het merk is Pearl River Bridgequote:Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar haal je dat champignonextract dan vandaan?
Is idd een verukkelijke paddestoelensoyasaus die ik veel gebruik. Krijg vaak verteld dat het net als Tamarie smaakt, maar ik persoonlijk vindt het lekkerder.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
van de Chinese winkel. Stel je er niet teveel van voor, er staat op het etiket mushroom flavoured superior dark soy sauce. Het kost net iets meer dan 1 euro voor 600 ml. Het merk is Pearl River Bridge
de ingredienten zijn: water, sojabonen, suiker, tarwebloem, zout en champignon
het is minder zout dan tamarie. Oestersaus is wel wat lekkerder eigenlijk, dat smaakt wat voller dan deze sojasaus.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is idd een verukkelijke paddestoelensoyasaus die ik veel gebruik. Krijg vaak verteld dat het net als Tamarie smaakt, maar ik persoonlijk vindt het lekkerder.
Das vlaams voor fijne kristalsuikerquote:Op zondag 20 maart 2005 19:55 schreef postman het volgende:
piet wat is griessuiker precies? (nee geen rietsuiker) ik heb 't nodig voor een ijsrecept maar zelfs de groothandels hebben 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |