laat het je vanavond weten...kan dat nogquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:22 schreef pascalheister het volgende:
mogge
bjoro heb je nog interesse in de harde schijf?
omdat jij het bentquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laat het je vanavond weten...kan dat nog
ben ik heel erg benieuwd naar en ga ik ook zeker luisteren !!quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:47 schreef Againzender het volgende:
De presentatie:
18.00 - 20.00
Edwin Evers (Radio 538) en Robert Jensen (Yorin FM)
Yep inderdaad, hou jullie op de hoogte natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aftellen PyTh, het kan elk moment gebeuren!
Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja!quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben ik heel erg benieuwd naar en ga ik ook zeker luisteren !!
Niet bij mijquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
ook bekend in welke studio dit gebeurt Az?
how fragile we are..quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:03 schreef Bjoro het volgende:
...
dr staat mij iets van bij dat er ergens een speciale tijdelijke studio wordt ingerichtquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
ook bekend in welke studio dit gebeurt Az?
whahaquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
Gisteren hadden wij iemand aan de telefoon, maar opeens ging aan zijn kant van de lijn het brandalarm af. En dat was duidelijk te horen door de telefoon. Zijn reactie: "Sorry, ik moet ophangen, brandalarm!"
Daarnet hadden we hem weer aan de lijn. Even gevraagd wat er nou aan de hand was.
Blijkt dat ze daar aan het darten waren, en iemand zo motorisch gestoord is daar dat hij met zijn pijl precies de knop van de brandmelder heeft geraakt
quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
Gisteren hadden wij iemand aan de telefoon, maar opeens ging aan zijn kant van de lijn het brandalarm af. En dat was duidelijk te horen door de telefoon. Zijn reactie: "Sorry, ik moet ophangen, brandalarm!"
Daarnet hadden we hem weer aan de lijn. Even gevraagd wat er nou aan de hand was.
Blijkt dat ze daar aan het darten waren, en iemand zo motorisch gestoord is daar dat hij met zijn pijl precies de knop van de brandmelder heeft geraakt
durf te wedden dat dat Barney niet luktquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |