Frenologisch gezien moet dit een kunstenaar zijn. Typisch Nederlandse kop. Het voorhoofd duidt op gekte. Gokje: Gerrit Achterberg?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef thaleia het volgende:
Okee, geen meisje/vrouw. Maar hij pakte het wel grondig aan!
omg! vincent van gogh is dat.. talking about slechte opvoedingquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Frenologisch gezien moet dit een kunstenaar zijn. Typisch Nederlandse kop. Het voorhoofd duidt op gekte. Gokje: Gerrit Achterberg?
Overigens succes met die betaalbare woonruimte in het centrum van Amsterdam. Zal vast wel lukken. Mwoehaha!
quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Frenologisch gezien moet dit een kunstenaar zijn. Typisch Nederlandse kop. Het voorhoofd duidt op gekte. Gokje: Gerrit Achterberg?
Overigens succes met die betaalbare woonruimte in het centrum van Amsterdam. Zal vast wel lukken. Mwoehaha!
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
omg! vincent van gogh is dat.. talking about slechte opvoeding![]()
Hij had inderdaad een wat egoïstischer manier om met zielenpijn om te gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:24 schreef milagro het volgende:![]()
maar die kraste alleen anderen, niet zichzelf toch
Het schijnt zelfs dat hij tegenwoordig de diagnose borderline zou krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:56 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Hij had inderdaad een wat egoïstischer manier om met zielenpijn om te gaan.
Oh, valt wel mee hoor, het kost me niet al te veel energie hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:50 schreef Moonah het volgende:
Overigens MarMar, ik begrijp je felheid wel. Heb ik ook een poos gehad met topics die me aan het hart gingen.
Maar toch heeft het niet veel zin. Het kost jóu energie, en de mening van 'die anderen' verandert in 99% van de gevallen toch niet.
Ik vind het nu soms ook wel interessant hoe mensen in het algemeen dus kennelijk ergens over denken en oordelen.
En medicijnen zodattie dat geklieder achterwege zou laten. Kun je schilderen tenminste overlaten aan Echte Kunstenaars.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat hij tegenwoordig de diagnose borderline zou krijgen.
Ik denk inderdaad ook dat ze het doen om zichzelf te straffen voor dingen die ze verkeert hebben gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:26 schreef Esto het volgende:
Ja.
Om zichzelf pijn te doen.
Omdat ze met niemand anders kunnen praten.
Om zichzelf te straffen voor de dingen die ze gedaan hebben, en in hun ogen 'domme' dingen zijn.
Als ze voor lul staan bijv.
Etc. Etc. Etc.
Soms een schreeuw voor aandacht. Maar is niet altijd het geval.
Ja. Ik deed het zelf ook. Nu vecht ik er tegen om het niet meer te doen. En dat lukt aardig.
Therapie doet ook wonderen!
Hmzzz is dat niet beetje bevooroordeelt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef nietzman het volgende:
Om aandacht. Vanwege een slechte opvoeding. Vanwege een gebrek aan een uitlaatklep. Te veel geknuffeld. Te weinig geknuffeld. Strak staan van medicijnen als Ritalin vanwege aangelulde kwaaltjes als ADHD. Omdat ze gewoon niet sporen.
De hedendaagse jeugd spoort gewoon niet, en dat is in mijn ogen de schuld van al die hippiedouchebagouders die niet meer in staat zijn om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden.
Als je niet hebt geleerd op een normale manier emoties te uiten, en te praten over problemen dan ligt dat meestal wel aan de opvoeding en de omgeving waarin je opgroeit.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:48 schreef diertjuh het volgende:
Dat heeft toch allemaal niks met opvoeding te maken?
Hoe dik is die plaat voor jouw hoofd?quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is gewoon een modeverschijnsel. En dan zo één waarvan men denkt dat het toch speciaal en interessant is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |