abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24390996
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, laat de TS lekker z'n gang gaan, hij loopt vanzelf wel tegen de lamp.

Tegen zoveel stupiditeit valt niet te praten.
ja ga jij lekker je belasting ontduiken
pi_24390998
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, laat de TS lekker z'n gang gaan, hij loopt vanzelf wel tegen de lamp.

Tegen zoveel stupiditeit valt niet te praten.
Als ik in mijn eentje de belastingbetaling weiger ben ik natuurlijk de lul. Dat snap ik ook wel. Daarom zoek ik steun voor het plan. 50.000 mensen leek mij wel voldoende. Dan kan de overheid (=maffia) ons niks meer maken.

Tot nu toe heb ik dus:
1. Pamela Hemelrijk
2. Accelerator
pi_24391013
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef BdR het volgende:

[..]

Precies, afschaffen die overheid, dat zal ze leren!! Gewoon alles privatiseren, dat is pas een perfect systeem!! ok sommigen kunnen dan misschien geen scholing, medische hulp of rechtshulp niet betalen, maar de benzine wordt dan tenminste goedkoper!! Bovendien is het je eigen schuld als je arm bent, want dan had je maar harder moeten werken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 13:45:08 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24391015
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:39 schreef accelerator het volgende:

Maar die hebben minder macht. Wij hebben F16's, fregatten, leopard tanks. Dat komt dus wel goed.
Wij? Enneh, hoe wordt ook alweer het leger en al die F16's en zo voorts betaalt?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24391030
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:41 schreef accelerator het volgende:

[..]

onderbouw deze bewering nou eens eventjes.
Technologische vooruitgang zal verdwijnen en we zullen steeds primitiever worden tenopzichte van de rest van de wereld.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:46:35 #46
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24391036
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:44 schreef accelerator het volgende:
Tot nu toe heb ik dus:
1. Pamela Hemelrijk
2. Accelerator

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24391046
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Wij? Enneh, hoe wordt ook alweer het leger en al die F16's en zo voorts betaalt?
Niet door de asielzoekers, hulpverleners, ambtenaren, krakers en ander tuig.
We got the money, so we got the power.
pi_24391052
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 13:47:56 #49
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24391058
quote:

[..]

Als ik in mijn eentje de belastingbetaling weiger ben ik natuurlijk de lul. Dat snap ik ook wel. Daarom zoek ik steun voor het plan. 50.000 mensen leek mij wel voldoende. Dan kan de overheid (=maffia) ons niks meer maken.

Tot nu toe heb ik dus:
1. Pamela Hemelrijk
2. Accelerator
3. zootje kampers
4. zootje Hells Angels
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:47:59 #50
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24391059
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:45 schreef Doc het volgende:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 13:49:37 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24391092
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef accelerator het volgende:

[..]

De mensen in in het leger ZIJN ambtenaren...
pi_24391142
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef Doc het volgende:

[..]

3. zootje kampers
4. zootje Hells Angels
5. zijn ouders (als die al niet onder 3 of 4 vallen)
pi_24391171
quote:
overheid (=maffia)
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:53:46 #54
97955 Axioma
ik denk tegendraads mee
pi_24391176
ROFL!.. oh wacht, dit is serieus. Dat kan je niet menen.

De belastingen zijn de inkomsten van de overheid, en die hef je dan op. Gevolgen zijn niet echt geweldig. Bijvoorbeeld: Ik moet toch zeker ook toegeven dat sinds we de NS, de energie etc. privatiseren, het een groot feest is! En de zorg is (nu) zo kut volgens mensen hier... ik vind het nog heel wat gezien het hongerloon wat ze krijgen. Er moet juist meer heen. Na privatisering is er prima zorg, voor een handjevol ja. Die zorg zal dan dus echt onbetaalbaar worden! Meteen ook een dokter uit Georgie nemen. Spreekt geen nederlands, heeft geen diploma's, maar qua prijs/kwaliteit doet ie het best aardig, als ie nuchter is teminste. Hee das aardig; daar heeft de overheid ook geen inkomsten omdat bijna niemand zijn belasting betaald. Hoe doen ze het daar eigelijk? Ik zou eens ff gaan kijken voor de gein....

Overheid is wellicht minder competatief. Maar daarintegen hoeven ze geen winstmarges. Winstmarges over je politiemacht (schiet elke inbreker of mens neer nadat de avondklok in is gegaan ! ) lijken me bijvoorbeeld niet zo super. Ik wordt nu al niet blij van het feit dat ze meer achter eazy bekeuringen aanzitten ipv "moeilijke misdaad" omdat we (marktwerking!) een deel van hun loon ervan laten afhangen. Zie het systeem van Amerika. Meen je nu echt dat dat beter is als Nederland? De vrijheid die ze hebben is een farce. Goed je betaald minder belasting. Maar niemand rekend ff mee dat ze weer meer kwijt zijn aan verzekeringen, het zelf regelen van pensioen onderwijs etc. Als je dat verrekend Zijn de topsalarissen ineens net zo hoog of zelfs lager als nederlandse lonen. Ja je kan je ook niet scholen, of geen rekening houden met arbeidsongeschiktheid, maar dat is IMHO gewoon onverantwoordelijk gedrag.

P.s. Verstandige ouders hoor: appel valt niet ver van de boom?
- Live Life Live -
Een axioma is in de wiskunde en logica sinds Euclides en Aristoteles een niet te bewijzen, maar als grondslag aanvaarde stelling; een axioma kan als zelf als bewijs voor andere stellingen dienen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:53:46 #55
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24391177
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef accelerator het volgende:

[..]

Gelukkig spreid je het verstandelijk vermogen van een garnaal ten toon, dus hoef ik niet bang te zijn.

Het ontduiken van de belasting is een misdrijf. Als jij met je auto over de weg rijdt, is de weg aangelegd en onderhouden van ieders belastinggeld. Met andere woorden: ook mensen zonder auto betalen mee aan jouw weg. Net zo goed betaal jij mee aan fietspaden, ook al loop je liever. Als jij later een zure oude kerel bent, wordt je euthanasie betaald uit de algemene middelen. Met andere woorden: belasting is best nuttig, en zeiken dat je teveel belasting betaalt mag, maar bedenk een betere oplossing dan een belastingstaking.

Overigens: 50.000 keer de riante boete bij wanbetaling levert de schatkist wel een leuk bedrag op, ga zo door!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24391246
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Zullen we in ieder geval maar niet de overheid uit het Onderwijs laten terugtrekken?
Sterk punt Ik wist wel dat je er zelf ook een kon bedenken. AL gaf ik dan wel een open doel
Had ik op een geprivatiseerde school les gekregen => vooraf een test, leerplan opstellen, contract, uitvoeren testen en klaar.
Contract niet voldaan = leerling kan nog niet spellen na ~ 10 jaar onderwijs, terwijl test vooraf aangaf dat dit wel mogelijk was. Simpel geld terug EN schadevergoeding. Opleidingsinstituut let dan wel beter op. Probeer dat maar eens bij het gemiddelde vmbo, ben je na je opleiding nog niet in staat tot fatsoenlijke arbeid, haal maar een uitkering is dan de boodschap.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:57:45 #57
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24391250
quote:

Tot nu toe heb ik dus:
1. Pamela Hemelrijk
2. Accelerator
Als we dan ook met zn allen 180km/uur gaan rijden op de snelweg en boetes niet meer betalen, dan kunnen ze ons helemaal niks meer maken samen staan we sterk!! eindelijk vrijheid! anarchie rulez!! woehoe yeah!!
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:57:59 #58
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_24391255
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:46 schreef thabit het volgende:

[..]

Technologische vooruitgang zal verdwijnen en we zullen steeds primitiever worden tenopzichte van de rest van de wereld.
En bedrijven onderzoeken zelf niks ofzo ?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_24391308
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:57 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ohja, alle bedrijven hebben tgenwoordig maatschappelijk ondernemen bovenaan in het vaandel staan.
pi_24391339
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:57 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Geen dingen die algemeen danwel op lange termijn vooruitgang bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')