ja ga jij lekker je belasting ontduikenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, laat de TS lekker z'n gang gaan, hij loopt vanzelf wel tegen de lamp.
Tegen zoveel stupiditeit valt niet te praten.

Als ik in mijn eentje de belastingbetaling weiger ben ik natuurlijk de lul. Dat snap ik ook wel. Daarom zoek ik steun voor het plan. 50.000 mensen leek mij wel voldoende. Dan kan de overheid (=maffia) ons niks meer maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, laat de TS lekker z'n gang gaan, hij loopt vanzelf wel tegen de lamp.
Tegen zoveel stupiditeit valt niet te praten.

quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef BdR het volgende:
[..]
Precies, afschaffen die overheid, dat zal ze leren!! Gewoon alles privatiseren, dat is pas een perfect systeem!!![]()
ok sommigen kunnen dan misschien geen scholing, medische hulp of rechtshulp niet betalen, maar de benzine wordt dan tenminste goedkoper!!
Bovendien is het je eigen schuld als je arm bent, want dan had je maar harder moeten werken.

Wij? Enneh, hoe wordt ook alweer het leger en al die F16's en zo voorts betaalt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:39 schreef accelerator het volgende:
Maar die hebben minder macht. Wij hebben F16's, fregatten, leopard tanks. Dat komt dus wel goed.

Technologische vooruitgang zal verdwijnen en we zullen steeds primitiever worden tenopzichte van de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:41 schreef accelerator het volgende:
[..]
onderbouw deze bewering nou eens eventjes.

quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:44 schreef accelerator het volgende:
Tot nu toe heb ik dus:
1. Pamela Hemelrijk
2. Accelerator

Niet door de asielzoekers, hulpverleners, ambtenaren, krakers en ander tuig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Wij? Enneh, hoe wordt ook alweer het leger en al die F16's en zo voorts betaalt?

3. zootje kampersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:44 schreef accelerator het volgende:
[..]
Als ik in mijn eentje de belastingbetaling weiger ben ik natuurlijk de lul. Dat snap ik ook wel. Daarom zoek ik steun voor het plan. 50.000 mensen leek mij wel voldoende. Dan kan de overheid (=maffia) ons niks meer maken.
Tot nu toe heb ik dus:
1. Pamela Hemelrijk
2. Accelerator

quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:45 schreef Doc het volgende:
Wij? Enneh, hoe wordt ook alweer het leger en al die F16's en zo voorts betaalt?

De mensen in in het leger ZIJN ambtenaren...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef accelerator het volgende:
[..]
Niet door de asielzoekers, hulpverleners, ambtenaren, krakers en ander tuig.
We got the money, so we got the power.

5. zijn ouders (als die al niet onder 3 of 4 vallen)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef Doc het volgende:
[..]
3. zootje kampers
4. zootje Hells Angels

Gelukkig spreid je het verstandelijk vermogen van een garnaal ten toon, dus hoef ik niet bang te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:47 schreef accelerator het volgende:
[..]
Niet door de asielzoekers, hulpverleners, ambtenaren, krakers en ander tuig.
We got the money, so we got the power.

Sterk puntquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Zullen we in ieder geval maar niet de overheid uit het Onderwijs laten terugtrekken?

Als we dan ook met zn allen 180km/uur gaan rijden op de snelweg en boetes niet meer betalen, dan kunnen ze ons helemaal niks meer makenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:44 schreef accelerator het volgende:
Als ik in mijn eentje de belastingbetaling weiger ben ik natuurlijk de lul. Dat snap ik ook wel. Daarom zoek ik steun voor het plan. 50.000 mensen leek mij wel voldoende. Dan kan de overheid (=maffia) ons niks meer maken.
Tot nu toe heb ik dus:
1. Pamela Hemelrijk
2. Accelerator

En bedrijven onderzoeken zelf niks ofzo ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Technologische vooruitgang zal verdwijnen en we zullen steeds primitiever worden tenopzichte van de rest van de wereld.

Ohja, alle bedrijven hebben tgenwoordig maatschappelijk ondernemen bovenaan in het vaandel staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En bedrijven onderzoeken zelf niks ofzo ?

Geen dingen die algemeen danwel op lange termijn vooruitgang bieden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En bedrijven onderzoeken zelf niks ofzo ?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |