quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Donderdag proefrit zwarte Bandit600S uit 2004 met 13700km dus
[afbeelding]
Ik dacht dat je laatst zei dat je door aankoop van tandwielset en banden geen poen had voor nieue motoquote:
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van omaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:10 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst zei dat je door aankoop van tandwielset en banden geen poen had voor nieue moto![]()
![]()
hmm, daar heb ik niet veel van meegekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van oma
Jij kan best aardig sturen als ik die filmpjes ziet andersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Ik weet dat ik niet goed kan rijden en dat geef ik ook toe ook![]()
![]()
Beetje verwend ben je wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toen zei ik paar dagen geleden dat ik ineens financiele steun kreeg van oma
Lucht/oliegekoeld he ...... blijft lastig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou de onderhoudsinterval ook hetzelfde gebleven zijnLijkt me wel, zelfde blok immers
Al sinds 88...
Maar misschien omdat er in 96 nog niet zulke goede olie was als nu dat het van 6000 naar 10.000km is geschroefdMaar dat denk ik niet....
Je anders aardig je banden verbrand op dat klaverblad in de zomer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Ik weet dat ik niet goed kan rijden en dat geef ik ook toe ook![]()
![]()
Mij boeit het niet echt wat anderen van mijn rijcapaciteiten vinden. Ik rijd niet voor anderen, ik rijd voor mezelfquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij kan best aardig sturen als ik die filmpjes ziet anders(dat wou je gewoon ff horen?
) Denk ook niet dat ik je bijhoud eerlijk gezegd
Een goede cou uh rijder op een ZX6R stuurt een 25kw Bandit er echt wel uit
Een ZXR400 trouwens ook als het goed is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |