quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
The Darkness ?
quote:This song brings back memories of spending hours in front of my Commodore 64 playing ""That game had one of the best soundtracks I've ever heard, and I'd recommend anyone check out the rest of the music from that game. I guarantee you'll find stuff every bit as catchy as the clip they put into "
".
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Zombie Nation, van dat magnetron nummertje?
gek, zo'n stand zonder ranja en belsenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:34 schreef belsen het volgende:
De nieuwe stand!
De geüpdate openingspost...
Ik heb m'n eerste punten inmiddels binnenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:38 schreef dolle_hond het volgende:
gek, zo'n stand zonder ranja en belsen
Wen er maar niet aan....quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Uit hetzelfde (prachtige) nummer:quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Welk nummer?
Theatre full of sadness
For a long forgotten show
O, sjit, dan mag ik ook wel eens aan de slag.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb m'n eerste punten inmiddels binnen
Ja Hup, werken krengquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:43 schreef belsen het volgende:
[..]
O, sjit, dan mag ik ook wel eens aan de slag.
begin dan maar eens met een paar van die vragen uit het CCC-topic, ik neem tenminste aan dat die voor 2005 gaan meetellenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:43 schreef belsen het volgende:
O, sjit, dan mag ik ook wel eens aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |