quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef ranja het volgende:
Dead kennedys zou best eens kunnen... bij die parodie op My Sharona zegt Jello wel zoiets.
die heb ik op moeten zoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:08 schreef dorian_g het volgende:
Ze lijkt wel wat op Rachael Yamagata maar ze is het niet denk ik.
quote:Singer/songwritergot her start with a short stint at Birmingham's famed Ronnie Scott's club in 1996. Within a few years, she gained attention through support billings for the likes of Mark Eitzel, David Gray, the Wonderstuff's Miles Hunt, and most notably Ryan Adams, who wrote a couple of songs with
and performed them with her accompaniment during a couple of London shows.
Allmusic is het deels met me eensquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:36 schreef dorian_g het volgende:
hmmz ik zal de naam onthouden, alles wat je kunt vergelijken met Pj Harvey is godlike (als de vergelijking klopt iig)
(Nou vind ik Dry ook verreweg het beste PJ-album... eigenlijk ben ik al m'n intresse in haar verloren vanaf To bring you my love)quote:Equipped with pipes that wind from the sultriest depths to keening, aching highs,'s vocals are a come-on and a put-down, a cry for help that chokes into anger or cynicism. She's indebted to PJ Harvey (Dry, especially) in the way her willowy words orient the raw, wailing guitar and primitive percussion of "Shoot" and "Into My Blood."
Dat is toch ouderwetsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:57 schreef dorian_g het volgende:
Ik kan zo snel niets van haar vinden om te dowen, jammer.
[quote]+1 thaleiaquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef thaleia het volgende:
Da's er eentje van Public Enemy, en natuurlijk ken ik daar geen albumtitels van. Behalve eentje: It takes a nation of millions to hold us back. Da's bij deze mijn gok.
Leuk hequote:Op woensdag 5 januari 2005 00:19 schreef ranja het volgende:
The art of noise & Max Headroom - Paranoimia
Goed, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Letters To Cleo. Als jij ze niet zo gepromoot had had ik het niet geweten.
Hoe kom je hier bij? Fiddler On The Roof is namelijk goed.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ken alleen rich girl van Eve gebaseerd op fiddler on the roof...
Omdat ik het liedje ken, en daarbij heeft Let Me Blow Ya Mind een ander riedeltje.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij? Fiddler On The Roof is namelijk goed.
Ik dus niet. Bron nog een keer geraadpleegd en je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Omdat ik het liedje ken, en daarbij heeft Let Me Blow Ya Mind een ander riedeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |