Heeee, Tomek!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:48 schreef Tomek het volgende:
Joo de beste wensen!!
hehe, euh niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Heeee, Tomek!
Nog goede voornemens?
Dus het zorgt dat de klank even trilt?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Tremelo?
Waarom heet tremelo eigelijk tremelo (al word het het soms vibrato genoemd) als tremelo een op en neer gaande volume is, en niet toonhoogte?
Wacht ik teken je eens het principe van een tremelo! (wat dus eigelijk vibrato is)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dus het zorgt dat de klank even trilt?
Dit is een foto van iemand wie nooit verteld is dat je je gitaar niet naast je verwarming moet zetten!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:37 schreef GF het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat dit allemaal precies is? Gitaar is een Morris, verder geen idee. Een Fender bas buizen amp. Een vriend van me heeft dit gehad van z'n tante.
Dan krijg je toch een eindeloze sustain, doordat een magneet de snaren laat trillen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:45 schreef search64 het volgende:
En wie gebruikt hier allemaal de enorm geile Amazing Ebow;
[afbeelding]
Hé cool! Klinkt ruig!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:03 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik heb ook een filmpje geprobeerd! Aangezien ik nogal een kneus in die dingen ben, is het resultaat niet helemaal fantastisch, maar het gaat om het idee, nietwaar?
http://onlinerock.com/musicians/cynic//testvideo.avi
Mensen, doe eens rustig....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wacht ik teken je eens het principe van een tremelo! (wat dus eigelijk vibrato is)
Thanks man!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ibanez, wat een ontzettend gave video trouwens!
Vet geluid krijg je steeds met dat tapping he?? Ik gebruik dat ook vaak, lijkt het net een computergame soloquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:03 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik heb ook een filmpje geprobeerd! Aangezien ik nogal een kneus in die dingen ben, is het resultaat niet helemaal fantastisch, maar het gaat om het idee, nietwaar?
Cool! Knap gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:03 schreef Cynic het volgende:
Zoiets ja. Maar hij doet maar 1 snaar tegelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:03 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een eindeloze sustain, doordat een magneet de snaren laat trillen?
Een beetje bikkel laat zich daar niet door tegenhouden en regelt een handschoen met 6 e-bow'squote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:24 schreef search64 het volgende:
Zoiets ja. Maar hij doet maar 1 snaar tegelijk.
Ah! Nu snap ik het redelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hmm, ik heb geen idee of dat zo duidelijk is... Snap je het een beetje?
Speel je zelf gitaar trouwens?
Electrisch of akoestisch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ah! Nu snap ik het redelijk.
En nee ik speel nu door een flinke blessure geen gitaar, alhoewel ik er wel een heb. Als ik van die blessure af ben wil ik wel gaan beginnen eigenlijk, het is een geweldig instrument!
Elektrischquote:
Ik heb dat ding nog ergens liggen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:45 schreef search64 het volgende:
En wie gebruikt hier allemaal de enorm geile Amazing Ebow;
[afbeelding]
Ik heb geen idee hoe ie was zit dus ik ga ook niets zeggen, want als je 'm sloopt ben je de lul, hè! (vraag was eigelijk voor die andere gast mja, boeie!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:23 schreef GF het volgende:
[..]
Elektrisch
Ik durf de hendel ook niet strakker te draaien als ie nu zit. Voordat ik was verziek, eerst ff zeker weten
Hehe, ik dacht alquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ie was zit dus ik ga ook niets zeggen, want als je 'm sloopt ben je de lul, hè! (vraag was eigelijk voor die andere gast mja, boeie!)
Een squier?? heb je daar een tremmolo op?? Je gewoon het "stangetje" omlaag drukken onder het spelen, dan verandert je toonsoort. Maar dat is nog het minste.... Je kunt er coole tricks mee uithalen.... Diepe duikvlucht op de losse e, en dan met een e fageolet terugkomen en omhoogtrekken...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:23 schreef GF het volgende:
[..]
Elektrisch
Ik durf de hendel ook niet strakker te draaien als ie nu zit. Voordat ik was verziek, eerst ff zeker weten
Ik weet utquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |