Svyatagor Schreef in
Topique pour les peuples qui jouent la guitare- 15 :
#########
And away we go!
Lopende zaken:
LENL heeft zijn handen opengehaald aan glas:
quote:
hey ik was in alle fucking gladheid dinsdagavond uitgegleden met een flinke fles in mn hand...
pezen idd doormidden, vandaag een spalk gekregen en ik mag een maand echt helemaal niks doen met mn hele linkerhand!! ik hoop dat het allemaal goedkom.
ook bedankt allemaal!
Big_Boss_Man is aan het knutselen met nieuwe elementen:
quote:
Ik zal eens kijken of ik ze dan ook beter vind klinken. Ik weet wel al dat ik de draadjes verkeerd om erop heb gezet ( ) en nu ga ik dat weer goedmaken en dan ruist ie als het goed is niet meer. (daar staan ze bekend om naar het schijnt)
Mijn Vox is een Pathfinder 15R.
Waarschijnlijk dacht Litpho dat je het had over dat Blues stukje (mischien is dat ook wel zo en heb ik het fout) maar als hij het wel over die van mij heeft, dan is het van de ene kant knap dat hij aan de foto kan horen wat het voor een versterker is. Maar dan heeft ie het wel fout!
Ibanez heeft een mooi filmpje van zichzelf gemaakt:
quote:
YO! Ik trap af in de hoop dat er iemand volgt!! Ik heb een stukje opgenomen met digitale camera. Het is een AVI bestand van 17,74 mb dat iig afte spelen is in de windows media player. Met een download accellerator heb je het binnen de minuut binnen.....
Het is fade to black van Metallica en wel de introsolo. Had wel het hele nummer kunnen spelen maar dan heb ik de harde schijf vol van die avi bestanden....
De backtrack heb ik gemaakt in Logic met drumkit from hell en afgespeeld op de windows mediaplayer over de gewone stereospeakers die hier staan en dus opgenomen met de mic die in de fotocamera zit.. Ingespeeld met een Ibanez k7 (7 snaar).Je hoort duidelijk aan de cleane gitaar dat het geluid niet zo klopt, maar ik heb geprobeert met een eigen geluid een eigen draai te geven aan de backtrack.
enjoy. or not.
[url]http://members.home.nl/d.geurts/film/[/url
....en er is een discussie over Telecasters / Ibanez gitaren, mensen die nieuwe gear willen aanschaffen...
en
Gitarist vroeg zich het volgende af:
quote:
Op oudejaarsavond was ik met een paar vrienden gitaar aan 't spelen en kregen we ineens het gekke idee om dat buiten te gaan doen. Toen we ongeveer 5min. buiten stonden viel het volume van m'n buizenversterkers steeds weg. Het lag niet aan m'n kabel of gitaar. Kan het te maken hebben met de temperatuurverschillen ofzo?
]
Zo, tot zover deze OP.
#########