Zal ik jou OP er bij zetten?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
Ik had ook een #15 gemaakt...
Al dat werk voor niks...![]()
![]()
Nouja.
Ik had ook nog een stukkie opgenomen (clean): Schchchultans of Schwwwwing:
Klik enzo
En nog een...ouverture in D klein. Met als alternatieve titel: Boem Krak Auw
![]()
Big_Boss_Man is aan het knutselen met nieuwe elementen:quote:hey ik was in alle fucking gladheid dinsdagavond uitgegleden met een flinke fles in mn hand...
pezen idd doormidden, vandaag een spalk gekregen en ik mag een maand echt helemaal niks doen met mn hele linkerhand!! ik hoop dat het allemaal goedkom.
ook bedankt allemaal!
Ibanez heeft een mooi filmpje van zichzelf gemaakt:quote:Ik zal eens kijken of ik ze dan ook beter vind klinken. Ik weet wel al dat ik de draadjes verkeerd om erop heb gezet ( ) en nu ga ik dat weer goedmaken en dan ruist ie als het goed is niet meer. (daar staan ze bekend om naar het schijnt)
Mijn Vox is een Pathfinder 15R.
Waarschijnlijk dacht Litpho dat je het had over dat Blues stukje (mischien is dat ook wel zo en heb ik het fout) maar als hij het wel over die van mij heeft, dan is het van de ene kant knap dat hij aan de foto kan horen wat het voor een versterker is. Maar dan heeft ie het wel fout!
....en er is een discussie over Telecasters / Ibanez gitaren, mensen die nieuwe gear willen aanschaffen...quote:YO! Ik trap af in de hoop dat er iemand volgt!! Ik heb een stukje opgenomen met digitale camera. Het is een AVI bestand van 17,74 mb dat iig afte spelen is in de windows media player. Met een download accellerator heb je het binnen de minuut binnen.....
Het is fade to black van Metallica en wel de introsolo. Had wel het hele nummer kunnen spelen maar dan heb ik de harde schijf vol van die avi bestanden....
De backtrack heb ik gemaakt in Logic met drumkit from hell en afgespeeld op de windows mediaplayer over de gewone stereospeakers die hier staan en dus opgenomen met de mic die in de fotocamera zit.. Ingespeeld met een Ibanez k7 (7 snaar).Je hoort duidelijk aan de cleane gitaar dat het geluid niet zo klopt, maar ik heb geprobeert met een eigen geluid een eigen draai te geven aan de backtrack.
enjoy. or not.
[url]http://members.home.nl/d.geurts/film/[/url
]quote:Op oudejaarsavond was ik met een paar vrienden gitaar aan 't spelen en kregen we ineens het gekke idee om dat buiten te gaan doen. Toen we ongeveer 5min. buiten stonden viel het volume van m'n buizenversterkers steeds weg. Het lag niet aan m'n kabel of gitaar. Kan het te maken hebben met de temperatuurverschillen ofzo?
Die sultans is wel heel gaaf! Netjes gespeeld ook! Die overture is ook wel gaaf! beetje griezelig!quote:Op maandag 3 januari 2005 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
![]()
Nouja.
Klik enzo
![]()
6 switches!quote:Op maandag 3 januari 2005 22:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zal ik jou OP er bij zetten?
trouwen, de Jaguar is ook geil:
[afbeelding]
![]()
Waar is dat hendeltje voor?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zal ik jou OP er bij zetten?
trouwen, de Jaguar is ook geil:
[afbeelding]
![]()
Klinken goed, hè!quote:Op maandag 3 januari 2005 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
![]()
Nouja.
Klik enzo
![]()
Tremelo?quote:
Goede vraag! Ik heb geen idee!quote:Waarom heet tremelo eigelijk tremelo (al word het het soms vibrato genoemd) als tremelo een op en neer gaande volume is, en niet toonhoogte?
Je bedoelt de speaker van je gitaarversterker? Misschien is het een aarding probleem. Probeer eens een ander stopcontact en kijk of het dan over is?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:50 schreef yootje het volgende:
Uhm, ik merk nu dat er uit mijn speakers een monotoom geluid komt, behalve als ik de stroom er afhaal. Volgens mij was dit eerder niet zo? Betekent dit dat ik mijn speakers een beetje mishandelt heb (hij doet het wel gewoon) of iets anders?
Nope, gewone computerspeakersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:12 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Je bedoelt de speaker van je gitaarversterker? Misschien is het een aarding probleem. Probeer eens een ander stopcontact en kijk of het dan over is?
De 30-watter uit de Valvetronix rangequote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:50 schreef Jorikjet het volgende:
ik wou dus eerst een Marshall MG30 kopen, maar ik vind hem een heel beroerd geluid hebben, en heb dus me zinnen gezet op een Vox AD30VT. die zit in de zelfde prijs klasse, en heeft wat extra's aanboord, en ik lees er ook veel goede reviews over
Thanks.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Klinken goed, hè!![]()
Bij die tweede, heb je even je multieffect op de proef gestelt?
Ja, die shures die ken ik, gebruikten wij met de band ook altijd. Alleen die zijn wel prijzig...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:36 schreef BUG80 het volgende:
't is met microfoons net als met gitaren: veel smaken en veel meningen
Wat je heel veel ziet is dat mensen een Shure SM57 gebruiken voor het opnemen van een gitaar(versterker). Ik heb echter ook goede resultaten behaald met een SM58 en die is ook nog eens uitstekend geschikt voor zang!
Zie het als een investering Svyatagor. Ze zijn het geld meer dan waard (bovendien zijn ze nauwelijks stuk te krijgen).quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, die shures die ken ik, gebruikten wij met de band ook altijd. Alleen die zijn wel prijzig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |