Dat vind ik niet zo gek, gezien duidelijkheid niet echt je sterkste kant isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik geloof dat je mijn post niet helemaal hebt begrepen.
Die christenen helpen moslims. Punt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:33 schreef Compile het volgende:
[..]
En jij bent daar bij geweest ?Wie ben jij ? In jouw beleving stralen ze iets uit, wil nog niet zeggen dat dit dan ook zo is. Jammer. Nou, blijf je het proberen of donder je nou een keer op?
Wie boeit dat nu? Klonenjacht is geen hobby van me. Wel bekijk ik nog wel eens een postgeschiedenis om te bezien of het zin heeft al te veel tijd te besteden aan verheldering van informatie.quote:
Het zijn dan ook heel mooie, nieuwe, glimmende VN emmers he.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar de emmer willen ze houden.
Da's dus het punt waar het om gaat in dit topic. Ein-de-lijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nouja, dan lopen we toch door naar de buren?
een complete mensenmassa veroordelen voor de daden van een kleine minderheid... hoezo kortzichtig....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef Compile het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee volgens jou? Ben benieuwd naar je onderbouwing.
Dat is geen antwoord op de vraag. Je lijkt wel een ambtenaarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef sjun het volgende:
[..]
Wie boeit dat nu? Klonenjacht is geen hobby van me. Wel bekijk ik nog wel eens een postgeschiedenis om te bezien of het zin heeft al te veel tijd te besteden aan verheldering van informatie.
Het is alles of niks, hier met die emmer, die is voor de Christenen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het zijn dan ook heel mooie, nieuwe, glimmende VN emmers he.
Ja. Maar maak die schifting op basis van individu. Niet op basis van 'bepaade gebieden'.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Da's dus het punt waar het om gaat in dit topic. Ein-de-lijk.
Dat wordt ze onmogelijk gemaakt. Daarnaast wordt het tijd dat die Christenen de waarheid eens onder ogen zien en niet zo naief zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Die christenen helpen moslims. Punt.
Wat naar voor je dat de mensen niet doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef Compile het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Je lijkt wel een ambtenaar
En voor de gematigde Moslims die helpen dweilen, natuurlijk, he!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is alles of niks, hier met die emmer, die is voor de Christenen!![]()
Het wordt ze onmogelijk gemaakt bepaalde fundamentalistische individuen te helpen. Dat is de keuze van die individuen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:37 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat wordt ze onmogelijk gemaakt. Daarnaast wordt het tijd dat die Christenen de waarheid eens onder ogen zien en niet zo naief zijn.
Okay, maar blijf van die kraan af.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:38 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En voor de gematigde Moslims die helpen dweilen, natuurlijk, he!
Mag ik, als atheïst, niet heel eventjes aan die kraan frummelen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, maar blijf van die kraan af.
En daar had je een half uur voor nodig?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
een complete mensenmassa veroordelen voor de daden van een kleine minderheid... hoezo kortzichtig....
bij deze nog maar eens een keer.quote:en wanneer ga jij eens jouw posts onderbouwen?
Nee, maar jij praat over een kleine groep. De groeten aan achmed, of heet je zelf zo?quote:en nee, die islamitische slagerij en die paar gekken in indonesie vind ik niet echt een onderbouwing voor jouw mening dat alle moslims kakkerlakken zijn...
Ik deel de kortzichtige onderbouwing van deze persoon niet. Wel vind ik dat een groot deel van de moslims gehoor geeft aan het zogenaamde "minachten van het westen, en het zich gedragen daarnaar". Persoonlijk geloof ik ook niet zo in het welbekende rotte appelen verhaal. Er is naar mijn mening iets structureel fout met de - selectief strikte- Intrepretatie van de koran die veel Moslims er op nahouden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
een complete mensenmassa veroordelen voor de daden van een kleine minderheid... hoezo kortzichtig....
Wel als atheist, dan lijk je je verstand meer te benutten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Mag ik, als atheïst, niet heel eventjes aan die kraan frummelen?
Eerst wil je in een Islamitische slager komen en nu wil je aan een kraan frummelen. Wat ben jij voor een vunzig figuur?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Mag ik, als atheïst, niet heel eventjes aan die kraan frummelen?
Onsamenhangendheid is wel een van je sterkere punten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Compile het volgende:
[..]
En daar had je een half uur voor nodig?
Ik denk dat het de schuld is van deze 'massa' zoals jij stelt. Het doodsimpele feit al dat Mohammed B. geen moslim zou zijn, en het allemaal niets met Islam had te maken zoals de gematigde moslim stelde. Maar zo zijn er talloze andere voorbeelden. Ook de Nederlandse oberheid heeft hier een aandeel in.
Dus van een minderheid kan ik toch echt niet spreken. Schrap een voordeelregeltje voor deze parasieten hier, en al gauw roepen ze termen als discriminatieWat te denken van dat 'kleine groepje' wat vrouwen lopen te onderdrukken? Maar nee, dat is niet de islam natuurlijk
Geloof jij maar wat jij wilt geloven. Ik vind het best. Ik heb moslims van dichtbij meegemaakt, en weet hoe ze zijn knul
[..]
bij deze nog maar eens een keer.
[..]
Nee, maar jij praat over een kleine groep. De groeten aan achmed, of heet je zelf zo?
Tuurlijk hebben ze geen invloed, want het is zogenaamd toch een kleine groep?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
"De meeste lokale bewoners verwelkomen de buitenlandse hulp van harte. Bij de radicale moslims is dat niet het geval"
Is de hulp er al of nog niet?
Over hoeveel van deze fundi's hebben we het eigenlijk?
Welke invloed hebben deze fundi's?
Ik kan nergens uit de beginpost opmaken of er echt daadwerkelijk mensen zijn die in nood ztten door moslimfundi's.
Een atheïst, dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Eerst wil je in een Islamitische slager komen en nu wil je aan een kraan frummelen. Wat ben jij voor een vunzig figuur?
Begrijpend lezen is dan weer niet een van je sterke punten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Onsamenhangendheid is wel een van je sterkere punten.
Maak jij uit dit artikel op dat het om een grotere groep gaat?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef Compile het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze geen invloed, want het is zogenaamd toch een kleine groep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |