Kijk, jij bent een voorbeeld van hoe het moetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:23 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Mag ik hier even op reageren ?
Wat ik persoonlijk bij jou dan weer erg op prijs zou stellen is dat je eens wat reageert op reakties of vragen die mensen aan je stellen naar aanleiding van je post(s). Je schrijft over het algemeen goede inhoudelijke monologen, maar op het communicatieve vlak valt er nog veel te verbeteren!
Tussendoor verricht ik ook nog 'wel eens' werk. Zodra een draad gesloten is zie ik er uit tijdnood niet meer naar om. ZO houd je het vol naast FOK! voldoende aandacht te hebben voor een leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:23 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Mag ik hier even op reageren ?
Wat ik persoonlijk bij jou dan weer erg op prijs zou stellen is dat je eens reageert op rakties of vragen die mensen aan je stellen naar aanleiding van je post(s). Je schrijft over het algemeen goede inhoudelijke monologen, maar op het communicatieve vlak valt er nog veel te verbeteren!
Daar is niets mis mee. In het Midden Oosten hebben ze het niet zo op Christenen, hier moeten we niets hebben van Moslims. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Volgens mij bevat [betreffende post] een gevaarlijke dosis godsdienstdiscriminatie.
Yep, wat mij betreft welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
want als je er één hebt gezien heb je ze allemaal wel al gezien, net als moslims zelf...
Maar het is dus gewoon pure discriminatie. Niet echt iets om voor te pleiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Voortdurend te gaan huilen dat iets racisme is begint me en vele anderen aardig te vermoeien. Daarnaast is Islamiet niet eens een ras.
Vertel eens waar je je toeschrijving van het te grote ego vandaan haalt. Misschien vallen me dan de schellen van de ogen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef Compile het volgende:
[..]
Kijk, jij bent een voorbeeld van hoe het moet
Jammer dat de rest hier gewoon door blijft zeiken en zichzelf te belangrijk vinden ipv de topic zelf. En ach, iemand als sjun heeft een té groot ego. Dat schijnt hier normaal te zijn
En jij bentquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Maar het is dus gewoon pure discriminatie. Niet echt iets om voor te pleiten.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Maar het is dus gewoon pure discriminatie. Niet echt iets om voor te pleiten.
Ik kom liever in iets anders dan een Islamitische slager. Maar dat hoort niet in POL. En dan heb ik het niet over appeltaart.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Compile het volgende:
[..]
Alsof moslims niet racistisch zijnKom maar eens in een Islamitische slager
Ik weet heus wel hoe zij er over denken
Ik keur racisme net zo af als de mensen die er spastisch voor waarschuwen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Dus jij keurt racisme goed?
Door o.a. te stellen dat ik een relkloon benquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:27 schreef sjun het volgende:
[..]
Vertel eens waar je je toeschrijving van het te grote ego vandaan haalt. Misschien vallen me dan de schellen van de ogen...
Gih, je spreekt jezelf wel erg tegen dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:27 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik kom liever in iets anders dan een Islamitische slager. Maar dat hoort niet in POL. En dan heb ik het niet over appeltaart..
Ik koop regelmatig bij een "Islamitisch Slagerij" ja. Niks mis mee, aardige mensen en goed vlees, ook.
Wat is daar mis mee volgens jou? Ben benieuwd naar je onderbouwing.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
en daar is volgens jou helemaal niks mis mee...
mooie gast ben jij...
Weerom wijs ik op het feit dat het hier niet gaat om wat 'we' vinden van Moslims maar om een groepje dat de hulp uit het Westen niet accepteert.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. In het Midden Oosten hebben ze het niet zo op Christenen, hier moeten we niets hebben van Moslims. Zo werkt het nu eenmaal.
Anders moet je mijn topic over Christenenvervolgingen eens lezen.
Omdat je er mensen onnodig mee kwetst misschien?quote:
Ik geloof dat je mijn post niet helemaal hebt begrepenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:29 schreef Compile het volgende:
[..]
Gih, je spreekt jezelf wel erg tegen dan.Niet graag in een Islamitische slager komen, maar zogenaamd wel wat kopen daar. Jaja
Hee, als je het niet erg vind, ga een ander eens in de maling nemen ofzo
Kijk, precies dit lees ik dan dus niet, dat ze de emmer zouden omschoppen. Eerder dat ze hun vloer niet gedweild willen hebben door christenen. Nouja, dan lopen we toch door naar de buren?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben wel voor het stoppen van hulp aan vlerken. Genoeg andere gebieden waar ze het wel op prijs stellen. Met de kraan open dweilen is al lastig, maar als ze je emmer ook nog steeds omschoppen...
Het gaat niet alleen om dat groepje. Dat groepje blokkeert ook voor andere mensen de hulp. Dat dat groepje zelf niet geholpen wil worden zal me aan m'n reet roesten. Waar het om ging is dat we geen hulp moeten geven als die knuppels dat zelf niet willen. Dat was het doel van het topic en ben je het daar mee eens of oneens?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Weerom wijs ik op het feit dat het hier niet gaat om wat 'we' vinden van Moslims maar om een groepje dat de hulp uit het Westen niet accepteert.
Los daarvan wijs ik op de uitspraak van de christelijke hulpverleners die zeggen geen zieltjes te willen winnen: Hun gedrag straalt duidelijk uit dat ze jouw 'we moeten niets hebben van Moslims' niet delen. Zij helpen daar eenieder die dat wil. En nee, degenen die niet willen helpen ze niet.
Nu is het ineens een 'groepje'. Je praat al net als een 'gematigde' imam, zoals op de dag van de moord op van Gogh. Volgens mij zit je achter een scherm met een hoofddoekjequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Weerom wijs ik op het feit dat het hier niet gaat om wat 'we' vinden van Moslims maar om een groepje dat de hulp uit het Westen niet accepteert.
En jij bent daar bij geweest ?quote:Los daarvan wijs ik op de uitspraak van de christelijke hulpverleners die zeggen geen zieltjes te willen winnen: Hun gedrag straalt duidelijk uit dat ze jouw 'we moeten niets hebben van Moslims' niet delen. Zij helpen daar eenieder die dat wil. En nee, degenen die niet willen helpen ze niet.
Snap ik, maar op een forum moet je (vind ik persoonlijk) ook de tijd nemen om te reageren op vragen/reakties die mensen stellen aan de hand van je posts. Wat overigens niet wegneemt dat ik vind dat je over een zeer grote kennis van zaken en inhoudelijke visie beschikt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef sjun het volgende:
[..]
Tussendoor verricht ik ook nog 'wel eens' werk. Zodra een draad gesloten is zie ik er uit tijdnood niet meer naar om. ZO houd je het vol naast FOK! voldoende aandacht te hebben voor een leven.
Ja, maar de emmer willen ze houden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Kijk, precies dit lees ik dan dus niet, dat ze de emmer zouden omschoppen. Eerder dat ze hun vloer niet gedweild willen hebben door christenen. Nouja, dan lopen we toch door naar de buren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |