Daar ga je weer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mij minder vertonen, anders is het geen Nederlands.
[..]
Ik heb dat voorbeeld niet gegeven, hoor.
Van mij mag jij iedere avond plezier komen maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:07 schreef Compile het volgende:
[..]
Hoezo, ben er niet elke avond hoor. Maar als je dat zo graag wilt?
Wel opvallend dat er nu onder allerleie stenen kloontjes en mongolen vandaan kruipen die koste wat het kost de islam willen verdedigen![]()
Heren toch?Wat zit hier nog meer achter? Word anders buurman achmed boos op jullie? Of is vannacht je autoradio weer weg?
Je zegt weer ongeveer hetzelfde als in je vorige post. En nee, ik ben nog niet overtuigd van het feit dat de overige hulpverlening wordt gefrustreerd hierdoor. Het lijkt me dat ze genoeg te doen hebben om zich niet te laten frustreren door een groep onwelwillenden. Zoals in het bericht staat nemen de meesten de hulp wel gewoon aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel, door het gedoe van die radicale moslims wordt de hulpverlening danig gefrustreerd, waardoor mensen die wel hulp willen minder hulp krijgen of worden afgeschilders als "slechte Moslims" door dat zootje radicale Moslims.
Als dat mooi is dan wordt het echt tijd voor een onderzoekje.
Nee, sorry, mijn autoradio wordt net gejat. Bovendien kan ik nog beter tegen de moskeedeur lullen, geloof ik. Sterf ze!quote:
Koekje dr bij?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:14 schreef mvdlubbe het volgende:
En volgens mij bevat die post een behoorlijke dosis racisme.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Bepaalde mensen worden hierdoor uitgesloten van hulp, terwijl ze die hulp nodig hebben. Da's niet mooi.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je zegt weer ongeveer hetzelfde als in je vorige post. En nee, ik ben nog niet overtuigd van het feit dat de overige hulpverlening wordt gefrustreerd hierdoor. Het lijkt me dat ze genoeg te doen hebben om zich niet te laten frustreren door een groep onwelwillenden. Zoals in het bericht staat nemen de meesten de hulp wel gewoon aan.
Ik ga op een vliegend paard naar de hemel, denk ik, net als mijn Profeet (VZMH), al was het maar voor een avond.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:14 schreef Compile het volgende:
[..]
Ga gauw achter je autoradio aan dan loserIk pis over je graf, of ga je liever in een urn?
Die schijt ik dan wel ff vol
Ach laat dat geval maarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Bepaalde mensen worden hierdoor uitgesloten van hulp, terwijl ze die hulp nodig hebben. Da's niet mooi.
Dit is de 3e keer dat ik het gepoogd heb uit te leggen en ik vind het wel mooi geweest zo.
Ik vind deze opmerking nog meer bekrompen dan alle opmerkingen van dat andere randfiguur bij elkaar. Ben een beetje huiverig geworden voor mensen die te pas en te onpas waarchuwen voor racisme.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:14 schreef mvdlubbe het volgende:
En volgens mij bevat die post een behoorlijke dosis racisme.
Absoluutquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met zo'n topic leer je weer nieuwe mensen kennen. Leuk hoor.
Ja, dat is nu al de derde keer dat je dat zegt, ja. Maar dat neemt niet weg dat je hiervoor geen aanwijzingen aandraagt. Er staat toch duidelijk dat de meesten de hulp verwelkomen en alleen de moslimradicalen dit niet doen? Ja, er zal ongetwijfeld ergens wel een kind zijn dat hier niet voor gekozen heeft en toch de dupe wordt hiervan. Daarvoor geldt dan hetzelfde als voor kinderen van Jehova's getuigen of gristenen die niet laten inenten of niet kiezen voor een medische ingreep waar nodig: de ouders dragen de verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Bepaalde mensen worden hierdoor uitgesloten van hulp, terwijl ze die hulp nodig hebben. Da's niet mooi.
Dit is de 3e keer dat ik het gepoogd heb uit te leggen en ik vind het wel mooi geweest zo.
Relkloon van wie danquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef sjun het volgende:
[..]
Een echte relkloon. Jammer dat je racistische uitspraken gebruikt om de zaken wat op te schudden. Kan het niet zonder of doe ik hiermee mogelijk een te groot beroep op je bagage?
Ben alleen bang dat ze iemand van ons gaan wegnemen.quote:
Dus jij keurt racisme goed?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking nog meer bekrompen dan alle opmerkingen van dat andere randfiguur bij elkaar. Ben een beetje huiverig geworden voor mensen die te pas en te onpas waarchuwen voor racisme.
Mooi, dus hou dan een keer op met zeikenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:20 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, dat is nu al de derde keer dat je dat zegt, ja.
Ach, ben er over n tijdje wel weer. Ofnee, ik ben een relkloon. Dus ik heb mn andere account nogquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat ze iemand van ons gaan wegnemen.![]()
Voortdurend te gaan huilen dat iets racisme is begint me en vele anderen aardig te vermoeien. Daarnaast is Islamiet niet eens een ras.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Dus jij keurt racisme goed?
Alsof moslims niet racistisch zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Dus jij keurt racisme goed?
Het gaat hier om de uitspraakquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking nog meer bekrompen dan alle opmerkingen van dat andere randfiguur bij elkaar. Ben een beetje huiverig geworden voor mensen die te pas en te onpas waarchuwen voor racisme.
Dat lijkt me nou niet een voorbeeld van 'te onpas waarschuwen'...quote:2. Moslims zijn kakkerlakken, sla je er vandaag 1 dood, krijg je er morgen 100 voor terug. Uitdunning? Druppel op de gloeiende plaat
Mag ik hier even op reageren ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef sjun het volgende:
[..]
Een echte relkloon. Jammer dat je racistische uitspraken gebruikt om de zaken wat op te schudden. Kan het niet zonder of doe ik hiermee mogelijk een te groot beroep op je bagage?
Volgens mij bevat [betreffende post] een gevaarlijke dosis godsdienstdiscriminatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Voortdurend te gaan huilen dat iets racisme is begint me en vele anderen aardig te vermoeien. Daarnaast is Islamiet niet eens een ras.
want als je er één hebt gezien heb je ze allemaal wel al gezien, net als moslims zelf...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Compile het volgende:
[..]
Alsof moslims niet racistisch zijnKom maar eens in een Islamitische slager
Ik weet heus wel hoe zij er over denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |